Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

w specyfikacji producenta mojego auta 520d, 2014 rok mam napisane, że do baku wejdzie 70L ropy a w rzeczywistości wchodzi 63-65L. Czemu nie mogę zalać tych 5L? Czy jest tam jakaś możliwość dobicia?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wejdzie, zdarzyło mi się tak wyjeździć :)
Opublikowano

Ja zalałem najwięcej 67l.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Pierwszy raz i mam nadzieję ostatni zdarzyła mi się sytuacja, że zabrakło mi paliwa i auto zatrzymało się na autostradzie. Wezwałem assistance i kazałem wpakować auto na lawetę i zawieźć na stację benzynową. Jako, że zawsze tankuję na Shellu do pełna i z reguły tankuję jak mam paliwa na 50 km wlewam 62 L, teraz zbiornik był totalnie pusty i wlałem 65L. Trochę wydaje mi się być to dziwne, bo zrozumiałbym jak do baku 70L wlałbym np. 75L....nie takie rzeczy się w PL zdarzają :D
Opublikowano
Tankujesz jak pozostaje Ci 50km??? Powodzenia po zatarciu pompy paliwa... :mad2:

 

Pozdro

Spodziewałem się bardziej odpowiedzi na zadane pytanie a nie pouczania, kiedy tankować. Nie martwię się jakimiś usterkami, bo mam gwarancję na to a średnio po 2-3 latach zmieniam na inne ale w każdym razie dzięki za uwagę :D

Opublikowano

Wszystkie diesle odkąd miałem i pamiętam tankuje jak zasięg zbliża się do 30-60km i nigdy w życiu nie miałem żadnych problemów z pompą.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Wszystkie diesle odkąd miałem i pamiętam tankuje jak zasięg zbliża się do 30-60km i nigdy w życiu nie miałem żadnych problemów z pompą.

 

Pzdr

 

 

1. Cytat z instrukcji F10: "Przy zasięgu poniżej 50 km należy koniecznie zatankować, ponieważ w przeciwnym razie nie będzie gwarancji właściwego funkcjonowania silnika i wystąpić mogą uszkodzenia."

 

2. Niedalej jak kilka dni temu był temat w tym dziale (zamknięty już więc pewnie wylądował w koszu) o przypadku kolegi który zanotował poważną awarię przy zejściu do chyba 50 km zasięgu.

 

3. Pogadaj z mechanikami, którzy pracują kilka lat- pewnie nie jeden mieli przypadek uszkodzenia pompy paliwa, przez pociągnięcie powietrza z baku.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Powietrze powietrzem, ale ponoć jest też drugi aspekt - zanieczyszczenia pływające w zbiorniku, w szczególności na powierzchni paliwa. Jeśli jest go bardzo mało, wtedy łatwiej je zassać (a tak w ogóle, to w F10 są dwa zbiorniki, szczegółowy poziom paliwa w nich widać w ukrytym menu). Z drugiej strony mówi się też, że nie należy dolewać na siłę do końca, tylko do pierwszego odbicia, bo wtedy się zatyka odpowietrznik... Czyli najlepiej kupić i3 i nie tankować :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w przeciwieństwie do Ciebie nie mam takich problemów i uważam że życie jest za krótkie na zastanawianie się nad takimi bzdetami i wyjeżdżaniem paliwa do zera
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystkie diesle odkąd miałem i pamiętam tankuje jak zasięg zbliża się do 30-60km i nigdy w życiu nie miałem żadnych problemów z pompą.

 

Pzdr

 

 

1. Cytat z instrukcji F10: "Przy zasięgu poniżej 50 km należy koniecznie zatankować, ponieważ w przeciwnym razie nie będzie gwarancji właściwego funkcjonowania silnika i wystąpić mogą uszkodzenia."

 

2. Niedalej jak kilka dni temu był temat w tym dziale (zamknięty już więc pewnie wylądował w koszu) o przypadku kolegi który zanotował poważną awarię przy zejściu do chyba 50 km zasięgu.

 

3. Pogadaj z mechanikami, którzy pracują kilka lat- pewnie nie jeden mieli przypadek uszkodzenia pompy paliwa, przez pociągnięcie powietrza z baku.

 

Pozdrawiam

 

potwierdzam

Opublikowano
w przeciwieństwie do Ciebie nie mam takich problemów i uważam że życie jest za krótkie na zastanawianie się nad takimi bzdetami i wyjeżdżaniem paliwa do zera

Bredzisz koleś jakbyś miał kompleksy....

Przeczytałeś w ogóle pytanie jakie zadałem w pierwszym poście? Późniejsza dyskusja jaka się rozwinęła nt. tankowania, to już drugorzędny temat ale jak widać nie zrozumiałeś tego, także proszę abyś nie trollował. Jak widać licznik postów o niczym dobrym nie świadczy. Pozdrawiam.

Opublikowano
Nie pitol koleś, bo męczysz :D

 

Bredzisz koleś (..)

 

Myślę, że dzięki osobom na takim poziomie opinia o użytkownikach BMW długo nie zaginie :mad2:

 

Pozdrawiam

 

PS - myślę, że temat do zamknięcia...

Opublikowano
kosa666 -> jak się ma instrukcja do tego, że salon wypuszcza auto na oparach? U mnie było paliwa przy odbiorze na 15km. Odpowiadając na temat to w f32 też mi nigdy nie weszło paliwa tyle ile ma zbiornik. Ma on chyba 60l a maks weszło mi 56l zaraz po odbiorze auta gdzie wskazówka od paliwa leżała na 0.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W obu moich autach wchodzi o dobre kilka litrów mniej niż pojemność baku. Jak dostałem kiedyś 528i do jazdy testowej to miał zasięg na 10 km!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kosa666 -> jak się ma instrukcja do tego, że salon wypuszcza auto na oparach? U mnie było paliwa przy odbiorze na 15km. Odpowiadając na temat to w f32 też mi nigdy nie weszło paliwa tyle ile ma zbiornik. Ma on chyba 60l a maks weszło mi 56l zaraz po odbiorze auta gdzie wskazówka od paliwa leżała na 0.

po prostu nie odbierasz auta, albo niech sami jadą zatankować, raczej wątpię żeby BMW zgadzało się na takie numery

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.