Skocz do zawartości

E36 MULTI KIEROWNICA MTECH


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, planuje montaz w swojej 36 comp sterowania multi z kierownicy mam ori kierownice mtech serducho, co potrzebuje panele z przyciskami, adapter i czy cos jeszcze,radio alpine cd mp3, z gory dzieki za info :-) aha tempomat odpuszczam zalezy mi na sterowaniu radiem i podswietleniu
Opublikowano

Do wysterowania radia alpiny potrzebujesz adapter lub przerobić panele kierownicy.Alpina ma inne sygnały i nie zrozumie sygnału z kierownicy bmw bez przeróbki lub wkladu finansowego.

Po za tym musisz zmienić taśmę kierownicy.

Dotyczy to radia nie ori bmw.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
podpinam adapter dla odbiornik alpiny pod panele z sterowaniem na kierownicy a o co chodzi z taśma kierownicy?dzięki
Opublikowano
kierownica która chcesz założyć potrzebuje innej tasmy kierownicy, taki plastikowy element pod kierownicą dzięki któremu się obraca i czasem się tam wpina różne wtyczki etc.
szukam
Opublikowano
swego czasu podpiąłem w z3(zasada taka sama jak w E36) taką kierę ale radio bmw więc nie było kombinacji,tylko jeden dodatkowy pin.Do każdego innego potrzebny jest adapter.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
ok, tylko u mnie jest ori kiera mpakiet serducho oczywiście bez paneli do multi? więc pytam co muszę dokupić żeby to zagrało?thx
Opublikowano
przyciski,taśma i adapter,z tym że przyciski i taśma muszą być przed liftowe(do 98) potem zmieniły się wtyczki.Nie wiem czy da się podłączyć wersję poliftową bo robiłem to kilka lat temu ale pamiętam że jest to problematyczne lub niemożliwe.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

ok, mam przyciski, taśmę niestety w zestawie nie było żadnych przewodów, stąd moje pytanie jakie przewody muszę ogarnąć do podpięcia całości, oczywiście poza instalacją adaptera, to już mam, łącznie z tym dodatkowym przewodem zakończonym małym jackiem, który należy wpiąć do odbiornika. Wg schematu z e39, a przyciski są z e39, lewy i prawy przycisk kierownicy jest połączony przewodami a co z przyłączeniem do taśmy, czy moje przewody, które mam oryginalnie zostają czy muszę je zmienić? W lewym przycisku mam wejście na 4pin a w prawym 2 wejścia, każde 4pinowe?

 

z góry dzięki

Opublikowano

W prawym panelu masz dwa wejścia ponieważ jedno jest dla wtyczki od taśmy kierownicy a drugie aby połączyć panele ze sobą jest tam sygnał masy i plus po zapłonie biały i-bus do komunikacji z radiem i czarny tempomat

Musisz wymienić taśmę pod multifunkcje

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
taśmę mam pod multi, rozumiem że przewody też muszą być do taśmy multi i jeszcze jedno pytanie, jak wygląda połączenie taśmy multi z instalacją auta, instalacja którą mam zostaje ta sama? dzięki
Opublikowano

Taśma od strony auta ma dwie wtyczki

Żółta lub pomarańczowa to wtyczka poduszki

Biało czarna 6-cio pinowa multifunkcja i klakson czyli

Brązowy pin1 masa

Pin2 fioletowy +12v po zapłonie

Pin3 czarny tempomat

Pin4 bialy i-bus komunikacja z radiem

Pin6 niebieski jt. plus klaksonu

Ty już masz bialo-czarną wtyczkę musisz dołożyć piny do niej

Z linku kable nie pasują bo są do poliftowej e39 i e46 poduszki dwunabojowej.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.