Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako przyszły nowy właściciel BMW chciałbym powitać wszystkich na forum.

Juz wiem że samochód który kupię nie ma opcji elektrycznych lusterek:(((( /520d f10/

Czy jest jakaś opcja aby składały się pomijając serwis gdzie pan krzyknął cenę ok …15kpln!!!

Pozdrawiam

Opublikowano
Trzeba kupić odpowiednie lusterka i przycisk sterujący. Wymienić, zakodować i tyle.
Opublikowano
ja mysle ze to nie takie proste - gdyby było to nie kosztowałoby w serwisie 15 klocków tylko 5 - może ktoś kto potwierdzić kto miał z tym do czynienia ???...... ale serio opcja składanych lusterek jest chyba bardzo rzadko wybierana ( u mnie to MUST HAVE) po przekopaniu WSZYSTKICH stockowych 520d, 520xd , 525d , 525xd z M pakietem ani jedna nie ma elektrycznie składanych lusterek !!! za to wszedzie wpierdzielili NAVI a na cholere mi navi za 13 klocków ja ja po miescie głównie jeżdzę ..... normalnie bieda .... do produkcji sie juz nie opłaca auta zamawiać bo koniec roku ... nawet jak zaznaczysz ze ma byc MY 2016 to w połowie 2016 wychodzi nowy model G30 .... jak tu zyć ??? :mad2:
Opublikowano

to jest takie proste !!!

wszystko z wyposażenia dodatkowego można w tym aucie dołożyć.

serwis kasuje za nowe części i robociznę, która często przekracza ich możliwości ...

kup używane lusterka w dobrym stanie i każdy kto zajmuje się elektroniką da sobie radę z doposażeniem.

ja w swoich autach dokładałem wiele rzeczy i wszystko działało idealnie.

Opublikowano
Wczoraj od kogoś z forum dostałem kontakt do speca spod Warszawy który twierdzi że koszt to max 500pln przełożenia lusterek ! Znalazłem takie na alledrogo za 650 pln. Zaznaczyłem że w zupełności wystarczy mi opcja tak jak mam obecnie w CRV czyli przycisk wciśnięty - lusterka się składają, wyciśnięty - otwierają. Bez potrzeby kodowań zmiany kąta lusterek przy cofaniu, zamykaniu po wyjęciu zgaszeniu silnika etc…Choć pewnie trzeba pogrzebać choćby po to aby sie automatycznie regulowały.
Opublikowano

no i właśnie o to chodziło...da się bez problemu.

radzę Ci jednak aby zrobić wszystko od a do z tak jak fabryka wymyśliła.

Te wszystkie opcje są bardzo użyteczne a i z samochodem będzie mniej potencjalnych problemów.

samo założenie tak tylko żeby działało to trochę tak jakby "wiązać drutem urwany tłumik" :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.