Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak dobrze pamiętam, to w e34 TDS powinien być alternator 95A, a e39 2.0d, 2.5d, 3.0d ma albo 120A, albo 150A.

Także jest on sporo słabszy, i nie ryzykował bym zamiany, zresztą, i tak wątpię że podejdzie na mocowania.

Do tego coś mi się zdaje że altkiem w e39 steruje komputer silnika, więc lepiej poszukać takiego jak ma być, albo oddać do naprawy swój.

Opublikowano
Jednak to nie altek :P tylko pompa wspomagania :D

Prawie żadnej nie ma różnicy :cool2:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na początku myślałem ze to altek ale okazało sie pozniej ze to pompa wspomagania :D Mozna zamknac ;P

Nie ogarniam, ale że co pompa wspomagania? Pomyliłeś pompe z altkiem czy jak? :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapewne szukał " co tu tak k.... wyje pod maską???!!"

Aż znalazł.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.