Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

 

Hahahaha... :cool2:

 

I to jest dobre miejsce na tego typu naklejke.

 

Zupełnie nie rozumiem kolesi w VW Polo ktorzy maja na tylnej szybie naklejkę "Lewy pas to nie kółko różańcowe" a potem trzeba im migać, żeby łaskawie przestali się modlić i zjechali na prawo ;)

  • Odpowiedzi 589
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

"diesel musi dymić"

"nie trab po*ebie bo jade na glebie"

"pokaż cycki dam ci ciastko"

 

cebula level + 200 :lol:

Opublikowano
"diesel musi dymić"

"nie trab po*ebie bo jade na glebie"

"pokaż cycki dam ci ciastko"

 

cebula level + 200 :lol:

Hahaha :mrgreen: zgadzam się w 100%

Opublikowano
Wracając do wątku głównego, nowy R6(B58) na rynku jest krótko i nie wiadomo co go boli. Na pewno jest mniej podatny na tuning. Poza tym po co robili nowy silnik jak n55 był ok, zapewne w celu obniżenia kosztów produkcji, a to nie brzmi optymistycznie. :?
  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w jakim modelu jest ten silnik? w G30 ma mieć 286 kM
Opublikowano
435d jeździ super tylko za szybko. Nie wiadomo kiedy i juz 200. No a potem ta cholerna dyskoteka z tyłu. MONDZIAKIEM!!!!!!!!!!
  • 6 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
435d jeździ super tylko za szybko. Nie wiadomo kiedy i juz 200. No a potem ta cholerna dyskoteka z tyłu. MONDZIAKIEM!!!!!!!!!!

Trzeba było albo takiego min działa albo isię kupić. To by ci wszyscy z drogi ustępowali...

Ważne by kolor pasował.

 

With mobilephone sent.

Opublikowano
Lift będzie na pewno. Co dalej, to się zobaczy, szkoda jakby wycofali ten wariant nadwozia – bo właśnie to auto przyciągnęło mnie do BMW i dalej uważam, że to jeden z najładniejszych modeli w gamie obecnie. No i łączy rasowy wygląd z niesamowitą praktycznością, co się rzadko zdarza. No nic, jeśli BWM wycofa się z tego modelu – to moje auto tylko zacznie nabierać wartości ;)

 

Myślę o 440 ix GC (jeśli zmieni się akcyza i utrzymają się rabaty na 4 GC). Przez kilka dni jeździłem zastępczą 428 ix. Porównując do F10 525 xd to oczywiście najbardziej zauważalne są różnice w dynamice wynikające z wyższej mocy oraz niższej masy. Czy są na forum osoby, które dłużej jeździły F10 i przesiadły się na dłużej do 4 GC, które mogą podzielić się swoimi wrażeniami? Szczególnie interesuje mnie to czego mogę ew. żałować po przesiadce (alternatywą jest G30). Wyposażenie ew. 4 GC "pełne", tak jak teraz mam w F10.

Opublikowano
Chyba OT ;-).Najlepsze jest to, że do końca marca 2017 można tylko przedłużyć pakiety serwisowe :mad2: Ja chciałem przedłużyć , ale w 2018 , a nie teraz.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tak - do 31.03.2017 . Później to tylko przy zakupie auta.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zależy na ile lat masz BRI i BSI oraz ile masz zamiar trzymać auto. Ja mam na 5 lat bo tyle max zamierzam trzymać 4kę.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Opublikowano

Jeżeli 4er to moim zdaniem sens ma tylko 440i (tak jak wcześniej 435i) ew M4. Oczywiście zdaję sobie sprawę że każdy ma inny POV ale jak ktoś rozpatruje tą wersję i finalnie decyduje się na 28i/30i "bo akcyza" czy inne pierdoły / nigdy tego nie zrozumiem. Jednak auto ma nie tylko dawać możliwość przemieszczania się ale jeszcze przyjemność.

Jeśli chodzi o G30 - cudowne auto. Miałem to szczęście że oglądałem już na pokazie przedpremierowym, i zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Teraz czekam na odpowiedni egzemplarz do jazd testowych ale jeżeli nie masz parcia na coupe (a trudo o tym mówić przy 4d GC) to wybrałbym 5er. Poza tym sam bałem się B58 i zależało mi jeszcze na N55, ale po tym jak miałem okazję pojeździć 340i uważam że jest po prostu lepszy. I mam takie odczucia jako właściciel 2x 35i zdrowych serii bo jedna 323,2km druga pokazała 327,8km.

Opublikowano
Może jak zobaczę g30 na żywo, to odczucia wizualne będą lepsze. Przed premierą byłem na 100% nastawiony, że je wezmę. Zupełnie nie podoba mi się tył, a przód i wnętrze nie są przełomowe i lepsze (w stosunku do f10). Dużym plusem g30 są dane techniczne, przynajmniej to co jest na papierze - mniej niż 5 s do 100 i dużo niższa masa. Ja jeżdżę głównie po mieście i chyba wolałbym coś bardziej poręcznego niż 5. Zauważyłem natomiast, że waga nie jest mocną stroną GC4. 440 ix jest cięższe niż 540 ix.
Opublikowano
Ja się "ożeniłem" , więc trzeba będzie wziąć maxa. Ale i tak czuję niesmak po tej wiadomości koncernu.

 

W salonie BMW mi tłumaczyli że to wynika z jakichś uregulowań UE trochę trudno mi w to uwierzyć .........................

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Czy ktos jezdzi 430i w manualu i moze sie podzielic wrazeniami? Zastanawiam sie nad ta konfiguracja, jezdzilem wersja xdrive z automatem i jest perfekcyjny, pewnie manual nigdy nie osiagne takiego spalania i przyspieszenia ale meczy mnie ciagle mielenie 8ma biegami i ograniczony wplyw na jazde. Widac ze w bmw jest duzy push na sprzedaz automatow, sprzedawcy od razu odradzaja reczna skrzynie i nie ma mozliwosci jazdy probnej takim autem.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ile obecnie można dostać rabatu na 4GC ?

 

Pierwsza oferta jaką dostałem "od ręki" to 16%.

  • Moderatorzy
Opublikowano

W konfiguratorze na bmw.pl już poliftowe wersje.

Jest ten piękny nowy niebieski kolor (bardziej mi się podoba od estorila), nowe zegary i chyba nowe felgi (styling 704) - wyglądają podobnie do felg serii 6 ale tutaj występują w 19".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.