Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega napisał jasno, ze szuka ekonomii a co niektórzy próbują zakrzywić rzeczywistość pisząc ze 30d spała mniej od 20d. Nie spała. Spała więcej. Znajomy ,przesiadł się z 20d na 30 d i spala mu około litr do półtora więcej. Pomijając spalanie sama różnica w cenie zakupu oraz ubezpieczenia sprawia ze 20d jeździ się za darmo. 30d jeździłem i to bardzo przyjemny silnik ale za ta przyjemność trzeba słono zapłacić. Nie jest tez on supermocny i przy 200 220 na godzinę on juz tez się mocno poci i ledwie zipie. Nie jest to v8 albo v12. Ostatnio jechałem a1 z,Krakowa do Gdańska x3 20d i prędkość przelotowa 180 190 bez problemu. Auto miało nalatane prawie 100 tys km i średnie spalanie pokazywało 7,8 a jeździ głównie trasy. W wiekszosci recenzji z uk praktycznie piszą ze 20d to najlepszy silnik od BMW bo osiągi wystarczające a najmniej pije. W Większości salonów w Polsce 3 litrowe silniki słabo dostępne do jazd próbnych. Niech ktoś zapyta się o jazdę próbna seria 3,4,5,1,2 x1,x2,x3,x4 z 3 litrowcem. To samo w mercu i audi. Gdzie są te wszystkie mądrale kupujący auta w salonach gdzie sprzedawcy mówią ze nie maja takich aut do jazd bo żinteresowanie znikome? Podobnie u naszych zachodnich sasiadow. Podsumowując ekonomia to 20d, 30d większa szczypta przyjemności za dodatkowe $$.


Ps 20d rwd tez mozna driftowac jak ktos,potrafi :D :D :D

  • Odpowiedzi 581
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak chcesz chce ekonomii kupuje 420d.

Prowadziłem raporty spalania i wyszlo mi:

320d E91 po 100 tys km 7,5 litra

330d E93 po 200 tys km 9,3 litra


330d z uwagi na mozliwosci troche szybciej jezdzilem.


Oba auta kupione jako demo u dealerow w Polsce, gdzie jeszcze były 6 cylindrowe diesle do testow.

Jak chciałem potem 430d, do jazd próbnych , bez szans.

Tylko 420d i 430i, z nieszczęsnym x drivem.

Tu osiągi widać jak x drive dusi słaby silnik 420d.

http://www.zeperfs.com/en/match6611-7343-7884-6851-6527.htm


Dlatego, moim zdaniem kompromis osiągi /spalanie to 430i. 420d, to jak dojezdzamy dziennie po 100 "km do pracy.

Opublikowano

Mamy kilka BMW w rodzinie i od czasu do czasu jeździmy razem na wczasy na 2-4 auta. Wg. naszych obserwacji przy dystrybutorze wynika że na trasie 3.0d pali o jakieś 0.7l na 100km więcej niż 2.0d. Jeżeli porównamy z xdrive i bez xdrive to także około 0.7l/100 km. 2.0d xdrive pali tyle saomo co 3.0d RWD. Co ciekawe przy normalnej jeździe 3.0d utrzymuje różnice w spalaniu względem 2.0d w miescie. Natomiast xdrive potrafi spalić w mieście nawet do 1.2l/100km.wiecej niż RWD z tym samym silnikiem. Moj 3.0d RWD przy 180-200 palił okolo 9l. 3.0d Xdrive pali około 10l. Ale jazda 200-220 powoduje wzrost około 2l czyli na poziom 12l.

Czyli spalanie nie jest problemem. Problem to akcyza w 3.0d. Kultura pracy i elastyczność jest sporo lepsza w 3.0d i nawet mój 70letni Ojciec który miał zamiar kupić 2.0d (biturbo) po przejechaniu się jedym i drugim, kupił 3.0d. A zaufajcie mi że jeździ spokojnie i 25d by mu spokojnie wystarczyło.

I taka ciekawostka moje 330d spalało mniej niż szwagra 2.0tdi w A6 jak jechaliśmy jeden za drugim do Chorwacji. Teraz i Szwagier przesiadł się na BMW ;) .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 jednak sporo mniejsza i lzejsza od a6 plus 7 biegowy vs 8 biegowy automat robi roznice.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć

Proszę o odp.

1. Jakie są różnice pomiędzy zwyklakiem a mpakiem w środku i na zewnątrz? Szczegółowo bo podstawy znam i nie chce nic pominąć...

2. Czy mpakiet np. zderzaki różnią się po lifcie w 2018r czy są takie same przez cała produkcje?

3. Jaki wydech polecacie do 430i. Myślałem o mperformance z dwiema rurami ale ciężko dostać w rozsądnych pieniądzach...

Opublikowano
Wydech kolego ten m performance jest po prostu słaby jak za te pieniądze a efekt taki se lepiej mg Motorsport lub akrapovicz
Opublikowano
Cześć

Proszę o odp.

1. Jakie są różnice pomiędzy zwyklakiem a mpakiem w środku i na zewnątrz? Szczegółowo bo podstawy znam i nie chce nic pominąć...

2. Czy mpakiet np. zderzaki różnią się po lifcie w 2018r czy są takie same przez cała produkcje?

3. Jaki wydech polecacie do 430i. Myślałem o mperformance z dwiema rurami ale ciężko dostać w rozsądnych pieniądzach...

 

I jeszcze jedno pytanie.

Czy można przerobić reflektory adaptacyjne USA na EU?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wydech kolego ten m performance jest po prostu słaby jak za te pieniądze a efekt taki se lepiej mg Motorsport lub akrapovicz

Akrapovic robi wydechy dla M performance.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Akrapovic robi wydechy dla M performance.

 

Chciałem już to kilka dni temu napisać ale mogę komenty są sukcesywnie usuwane :mrgreen:

male-bmw-2.png
Opublikowano

Akrapovic robi wydechy dla M performance.

 

Chciałem już to kilka dni temu napisać ale mogę komenty są sukcesywnie usuwane :mrgreen:

 


Na czy jest taka informacje gdzie napisać bo jak narazie to tylko gadanie z forum ale nie zaprzeczam możliwe że tak jest ale na pewno m performance jest inaczej robione bo słuchałem tego i tego i jest dźwięk zupełnie inny przepaść .Akrapovicz jest po prostu głośniejszy może kwestia jakiś innych norm

Opublikowano

No to też mówię ;) to że Akrapovicz robi do BMW to tylko pierdolenie z forum ale jeszcze nikt nie zapodał linka z tą informacją






Od 2:30 porównanie



Zresztam jest masa filmów gdzie ktoś proownauje zmienia z m performance na akrapowicza jak by to było to samo to ludzie by się w to nie bawili

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie wydaje Ci się ze akrap może robić dla bmw m performance ale łagodniejszy wydech bo nie każdemu typowy głośny styl akrapa pasuje?? Producentem jest ale łagodniejsza forma...
male-bmw-2.png
Opublikowano (edytowane)

Spróbuję jeszcze raz.

Panowie, znający temat, bardzo proszę o rzeczowe podpowiedzi.

W podpunktach byłoby wspaniale.

Dotyczy GranCoupe

1. Jakie są różnice pomiędzy zwyklakiem a mpakiem w środku i na zewnątrz?

2. Jakie są rożnice pomiedzy wersja przed liftem i po lifcie (zarówno zwykły jak i mpak)

3. Jakie występowały rodzaje reflektorów (przed i po lificie)

4. Czy reflektory z tym ringiem https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-440i-xdrive-gran-coupe-head-up-professional-adaptive-led-ID6zveYA.html występują w wersji BEZ adaptive? Słyszałem, że niby tak pod tymi numerami części:

Lewa 63117478157

Prawa 63117478158

Ale znaleźć coś w Polsce na sprzedaż to już problem... gdybyście coś mieli to proszę o info.

Edytowane przez MariuszGD
Opublikowano

Tak ogulnikowo


1 Inne zderzaki, progi, zawieszenie, kierownica, fotele

2 W zwykłej są różnice, mpakiet sie nie różni po lifcie

3 Sa zwykle, xenon, Ledy, po lifcie Ledy inaczej wyglądają

4 Ta są bez adaptive


Kupując serie 4 dla mnie podstawa to R6, ludzie kupują 2.0 a za miesiąc post o ile bezpiecznie podnieść moc, na grupie na FB pełno takich, tak samo kwestia wydechu i dźwięku


Co do wydechu dobrze widzę ze mperformnce power and sound, to jest przelot, na sporcie otwierają się te obie przepustnice? Bo myślę w przyszłości nad zmiana wydechu w mojej 435i i zamiast kupować drogi wydech, nie lepiej zrobić ominiecie wydechu końcowego z przepustnica

attachment.php?attachmentid=1492863&d=1473781681

Opublikowano
Spróbuję jeszcze raz.

Panowie, znający temat, bardzo proszę o rzeczowe podpowiedzi.

W podpunktach byłoby wspaniale.

Dotyczy GranCoupe

1. Jakie są różnice pomiędzy zwyklakiem a mpakiem w środku i na zewnątrz?

2. Jakie są rożnice pomiedzy wersja przed liftem i po lifcie (zarówno zwykły jak i mpak)

3. Jakie występowały rodzaje reflektorów (przed i po lificie)

4. Czy reflektory z tym ringiem https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-440i-xdrive-gran-coupe-head-up-professional-adaptive-led-ID6zveYA.html występują w wersji BEZ adaptive? Słyszałem, że niby tak pod tymi numerami części:

Lewa 63117478157

Prawa 63117478158

Ale znaleźć coś w Polsce na sprzedaż to już problem... gdybyście coś mieli to proszę o info.

 

Dla mnie durne pytania... Wystarczy prxetrzepac forum....

 


A dla mnie durny komentarz, nie wnoszący nic do sprawy. Pogadaj o oleju jaki jest najlepszy albo jaki dźwięk słyszysz z rury wydechowej. To jest twórcze i tam można się rozwodzić. Chłopie, zadaje pytania bo od kilku dni szukam i odpowiedzi wzajemnie wykluczają się. Dodatkowo sprzedający części wprowadzają mnie w błąd... Mało tego, na tym forum odpowiedzi wykluczają się, to o czym Ty piszesz?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dalej uważam to za durne pytania i lenistwo.

AD

1. Zwykły to golas. M pakiet ma inne zderzaki, siedzenia, podsyfitka czarna, w zależności od roku produkcji i edycji wiele innych dodatków....

2. Znów wiele inna obramowka klimy, inne światła tył lci full Led pre lci żarówki...

Inne silniki między innymi benzyna n20pre lci a b48lci..

I wiele, wiele innych...

3.pre lci... Halogeny, ksenony, lci : halogeny, ledy zwykle, ledy adaptacyjne.

4. Wygląda na adaptive Led

male-bmw-2.png
Opublikowano
Dalej uważam to za durne pytania i lenistwo.

AD

1. Zwykły to golas. M pakiet ma inne zderzaki, siedzenia, podsyfitka czarna, w zależności od roku produkcji i edycji wiele innych dodatków....

2. Znów wiele inna obramowka klimy, inne światła tył lci full Led pre lci żarówki...

Inne silniki między innymi benzyna n20pre lci a b48lci..

I wiele, wiele innych...

3.pre lci... Halogeny, ksenony, lci : halogeny, ledy zwykle, ledy adaptacyjne.

4. Wygląda na adaptive Led

W czwórce pre lci również były dostępne full ledy z przodu

Opublikowano
Dalej uważam to za durne pytania i lenistwo.

AD

1. Zwykły to golas. M pakiet ma inne zderzaki, siedzenia, podsyfitka czarna, w zależności od roku produkcji i edycji wiele innych dodatków....

2. Znów wiele inna obramowka klimy, inne światła tył lci full Led pre lci żarówki...

Inne silniki między innymi benzyna n20pre lci a b48lci..

I wiele, wiele innych...

3.pre lci... Halogeny, ksenony, lci : halogeny, ledy zwykle, ledy adaptacyjne.

4. Wygląda na adaptive Led

 


A ja dalej uważam tą nieudolną próbę odpowiedzi za nie wnoszącą nic istotnego. Ześ wymienił oczywistości - zderzaki, siedzenia i dopisał "wiele innych"

Właśnie o te wiele innych tu chodzi, o konkretną profesjonalną odpowiedź, a nie bełkot i dzielenie się wiedzą ogólnie powszechną.

Co do pre lci to chicałbym kolegę poinformować, że były led i "wiele innych".

Ale mam wrażenie, że tak czy inaczej chyba do Ciebie nie dotrze...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


A ja dalej uważam tą nieudolną próbę odpowiedzi za nie wnoszącą nic istotnego. Ześ wymienił oczywistości - zderzaki, siedzenia i dopisał "wiele innych"

Właśnie o te wiele innych tu chodzi, o konkretną profesjonalną odpowiedź, a nie bełkot i dzielenie się wiedzą ogólnie powszechną.

Co do pre lci to chicałbym kolegę poinformować, że były led i "wiele innych".

Ale mam wrażenie, że tak czy inaczej chyba do Ciebie nie dotrze...

 

Skoro taki expert to po raz 3 nie wiem po co tutaj zwracasz głowę...

Wiesz wszystko a pytasz?? Co Ci po jakis szczegółach....

Dzięki Bogu ja robiłem konfiga pod siebie i nie miałem takich dylematów...

Koniec tematu admin i tak zaraz mi usunie komenta lol...

Temat z mojej strony zamknięty

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.