Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 589
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja mam ledy

Po liftingu w standardzie są ledy, więc już :cool2: :cool2:

Opublikowano
Tylko niech mi ktoś wytłumaczy jak samochód za takie pieniądze jest tak słabo wygłuszony ? Te 20 ruanflat słychać i to bardzo ogólnie 4 to dżiny samochód starsze data 5 miały ledy a tutaj dali [bAD] żarówki !! Wstyd

Dali żarówki żeby mieli co polepszyć po liftingu.

 

 

oo dokładnie kolego i za to mnie irytuje ta firma

  • Moderatorzy
Opublikowano

Tak się dzieję od czasów E46.

Co najlepsze - kupując najnowszą piątkę G30 bez opcjonalnych lamp adaptive dostajemy z przodu kierunkowskazy na żarówce. Żałosne.

Opublikowano
aaa to tego nie wiedziałem kurde muszę to widzieć bo jak narazie widziałem g30 w bardzo dobrej konfiguracji że im nie ma wstyd za niedługo będziesz musiał dopłacić do znaczka bmw przecież to oni tylko świadczy jadąc rekalam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kolegom, którzy narzekają, że origo zawias jest zbyt miękki polecam wymianę stabilizatorów oraz spreżn na te z wersji Mpak, u siebie miałem orginalny zawias, których troch nie pasowało do 340i, ale po powyzszej zmianie jest super.
Opublikowano
Jak się ma org m pakiet to te stabilizatory oraz spreżny są też wymieniane ? Może ja takie coś mam dlatego uważam że moja 4 jest bardzo bardzo sztywną jak to sprawdzić ?
Opublikowano

Kurcze, ja nie mam wrażenia żeby moje zawieszenie było jakieś bardzo miękkie ale właściwie nic jeżdżę, 400 km to prawie nic. Dopiero w środku marca czeka mnie wycieczka łącznie około 3700 km przez kilka krajów i mam nadzieję, że zapoznam się wtedy dokładnie z tym autem.

 

@Superbman masz może numery katalogowe tych sprężyn i stabilizatorów?

Opublikowano
dla mnie jest bardzo sztywne w 4gc zawieszanie ale też dużo nie moge powiedzieć bo na razie zrobiłem 400 km także mało mam do powiedzenia.
Opublikowano

Numer stabilizatora od Mpaku (tył) - 6853474; przód - 6792119. Co do numerów sprezyn to nieco bardziej skomplikowana sprawa, bo one maja metki z oznaczeniami i po nich sie dopasowywuje (maja one tez numery, ale są one mało czytelne). Ja kupowalem swoje z ebaye, z 440i.

 

Części są wymienialne osobno jak najbardziej.

 

Ayu_74 , wydaje mi się, ze musisz zrobić kilka km i sam ocenić. Być może dobrym pomysłem będzie wymiana samych sprezyn od Mpak, auto pojdzie -10mm w dół, a do tego będzie lekko sztywniejsze.

Opublikowano

nie wiem jak można było kupić 440 ma zwykłym zawieszeniu, ten zawias to plastelina....

ten silnik wybiera się do dynamicznej jazdy;)

 

pamiętaj przed długą trasą dotrzyj silnik i wymień olej!

Opublikowano

Słuszna uwaga, jednak nie ja konfigurowałem auto :) Sprowadziłem je osobiscie ze Stanów, stało w salonie na wystawie, więc było konfigurowane by wyglądało jak w prospektach (stąd rzadki kolor Med Blue), a nie do jazdy ;)

 

Olej oczywiscie wymieniony.

Opublikowano
Co do oleju użytkuje samochód od 3 tygodni świeżo wymieniony olej w ASO na komputerze pokazuje mi na że następna wizyta za 30000 tys przejechałem 500km i już pokazuje 25000 tys 5tys różnicy powinno tak być ? Te 500km które przejechałem było na bardzo wysokich obrotach ale bez przesady
Opublikowano
Ja w 440xi gc chcialem wymienic swoje zawieszenie na jakies inne to w salonie powiedziano mi ze nie ma zadnej opcji zmiany zawieszenia. Mam M Pakiet ale w xdrive to nic nie daje.. zaciekawilo mnie ze wy wymieniacie amory na te z m-paku, ale na wlasna reke czy jak ?
Opublikowano

Tak, ja nie mam gwarancji, więc mam wolną rękę.

 

Poczytaj na forum Bimmerpost, jak radzą sobie ludzie z Xdrive, z usztywnieniem zawieszenia.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Koledzy, planuję zakup F36, lecz mam już mętlik w głowie jaki motor wybrać... Większość dostępnych jest 428i N20 a z tym silnikiem to ponoc temat rzeka... Jedni chwalą, drudzy odradzaja... Napiszcie koledzy, jakie macie u siebie przebiegi w 428i i jak z awaryjnością, na co zwrócić uwagę przy zakupie. Będę wdzięczny!


Pozdrawiam

Opublikowano
Ja kupiłem 4 miesiące temu 428i z salonu BMW używane po leasingowe zrobiłem dopiero 8 tys przebieg aktualnie 125 tys nic nie było robione
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Parę pytań mi się nasuwa w czasie poszukiwań.

1. Różnice xDrive vs. tył napęd? Spalanie / osiągi ? Jak to się ma?

2. W budżecie 100tys zł netto warto brać używane?

3. Jakich przebiegów się nie bać, patrząc po ogłoszeniach PL, roczniki 2015 stoją ok. 80-120 tys km. Tzn. czy taki samochód wymaga wkładu finansowego (uśredniając oczywiście) i jakie mogą być koszty na start po zakupie takiego auta?

Opublikowano

Najlepiej 2.0d 184/190km

Patrzyłem po niemieckich stronach i widzę, że ceny wcale nie powalają. Jakie mogą być koszty opłat takiego auta?

Opublikowano

jeśli przebieg jest prawdziwy i auto z pewną historia, nie kombinowanie i nie po dzwonie (a Mirki potrafią nawet złom wyszykować, często bez śladu w historii) to ja nie bałbym się nawet 200tys km

Kwestia stanu...

Opublikowano
W nowych samochodach jeszcze takie cuda się zdarzają? Liczyłem, że przebiegi w kilkuletnim samochodzie są już nie do kręcenia, bo elektronika, bazy danych itp - jak to jest?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.