Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli ktoś ma samochód do zwykłego użytku nie do szaleństwa i robienia głupot tylko i wyłącznie xdrive jak ktoś chce się powyglupiac tył.



I co ma zima do tego chyba lepiej czuć się bezpieczniej w zakrętach w deszczu z napędem na 4 łapy chyba że tła jak wspomaniel. Ktoś chce odpierniczać głupoty.

  • Odpowiedzi 581
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ponta, nie kompromituj sie prosze. Obsluguje kazdego dnia po kilka samochodow, 90% to BMW z napedem xdrive. Chcesz mi powiedziec ze ludzie wybiraja ten naped bo kazde bmw ma 500KM. Wez sie ogarnij bo to ty sie teraz podnieciles jak rudy na 1 randce. W polsce srednio przez pol roku sa jakies opady atmosferyczne. Jesli uwazasz ze pojazd z napedem na tyl jest lepszym rozwiazaniem na nasz klimat w polsce to nie mam wiecej pytan. Tacy jak ty - dostajacy orgazm jak mu [BAD] zarzuci na rondzie, to na szczescie garstka. Ludzie w dzisiejszych canach cenia sobie bezpieczenstwo i komfort. Wez rusz z pedalem w podlodze - nawet 170 konnym rwd i awd na mokrym, to sam zobaczysz czy trzeba 5000000KM zeby zaobserwowac roznice w napedzie. Jeden jedyny argument przemawiajacy za RWD to zabawa dla bardzo malej garstki fanatykow, i na tym zalety tego napedu sie koncza.
  • Moderatorzy
Opublikowano

W jakim to salonie pracują tacy frustraci, co nie potrafią zapanować nad językiem. Nadal się nie doczekałem na żaden sensowny argument tylko wyzywanie mnie od rudych, jakim cudem pracujesz w salonie jak wyzywasz kogoś kto ma inne zdanie.

Rudzi są gorsi? :D Który to właściciel ognistych włosów cię tak zdenerwował.

Czym się kompromituję?

Gdzie się podniecam zarzucaniem tylną częścią nadwozia. Chłopie trzymaj się rozmowy,a nie skaczesz jak baba po wątkach.

Dorośnij. Nadajesz się do sprzedaży kredek a nie aut. Jak tak samo sprzedajesz czy tam obsługujesz auta jak używasz argumentów w rozmowie to szef nie ma z ciebie pożytku. Na argumenty przegrywasz więc używasz broni niskiego człowieka jaką są wyzwiska :D

Typowe.

Musi pani kupić, bo tak, inaczej jest pani głupia.

90% bierze ten napęd bo im SIĘ GO WCISKA, BO TO ZAROBEK, bo to zarobek dla BMW w centrali i dla dealera jak się spartoli.

Kasia powie Magdzie, że Mirek jej wziął to tamta też weźmie i tak się napędza. Ten klient nie jest świadom.

10 lat temu też się sprzedawało 90% xDrive? a 20 lat temu? Logiczne, bo tylny napęd = śmierć na 1 zakręcie. Nie twierdzę, że xDrive jest zły, ale gadanie, że TYLKO xDrive dziś i nic innego jest godne pożałowania, ale takie jednostki jak ty mają mur, deskę czy blokadę w mózgu i nic nie da się im powiedzieć.

A może wspomnij o wadach xDrive, CZY ICH NIE MA CO?

Auto jest cięższe, więcej pali, jest droższe w zakupie, droższe w serwisie, bardziej wymagające jeśli chodzi o opony itp.

To forum ludzi kulturalnych z którymi da się wymienić jakieś rzeczowe argumenty, dlaczego tak a nie inaczej, dlaczego masz rację albo ja ją mam, albo oboje mamy.

Czekaj bo ta Kasia zauważy które auto ma xDrive a które nie jak jej dasz dwa do testów a nic nie wspomnisz o napędzie. Kobieta po mieście 24/7 do 60 km/h i jej xDrive potrzebny jak świni siodło.

Czekam na post, że się pogrążam i jestem brzydki.

Opublikowano

Ale mi przedstawiles argumentow za... :D

Dzieki ze otworzyles mi oczy, przekaze handlowcom zeby sprzedawali tylko RWD, bo xdrive sie moze popsuc. Postaram sie takze aby handlowcy sprzedawali totalne golasy - bo elektronika tez czasem siada.

Zaraz takze wystosuje list do centali w Monachium aby ledy i lasery zastapic tania zarowka halogenowa co mozna pod tesco wymienic. Zapytam takze czy jest mozliwosc powrotu do korbek do podnoszenia szyb.

Moze wiec powrocmy do zaprzegow konnych z powozami, bedzie tanio i ekologicznie.

Koncze dyskusje na ten temat, bo zaczyna to przypominac rozmowe jak podczas kampanii wyborczej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Mam możliwość zakupu 428I z 2015 z 90k km i mam pytanie dotyczące awaryjności, żywotności i na co patrzeć przy zakupie

Opublikowano

Rzeczywiście pomieszałem tam wcześniej z oznaczenia F32 i F36. Zamawiam F36.


Dodałem ostatecznie skórę dakota, dam jej drugą szansę.


Z rabatami więcej to już raczej nie ugram, i tak jest 32% na auto do produkcji, a do tego jeszcze dobre finansowanie w najmie. Rata wyszła niższa niż przy serii 1 (36 miesięcy/60000km/0 wpłaty).


Konfiguracja: https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/x5g1x2j4


Jeszcze rozważam zmianę koloru na biały.


Co do xdrive: to co kto lubi :)

Ważne, aby znać wady i zalety, i świadomie wybrać. Niedawno pojezdzilem trochę 530e bez xdrive i bardzo fajnie się jeździło, ale jednak wolę mieć potencjalnie lepszą przyczepność auta niż fajne prowadzenie.

Opublikowano
Rzeczywiście pomieszałem tam wcześniej z oznaczenia F32 i F36. Zamawiam F36.


Dodałem ostatecznie skórę dakota, dam jej drugą szansę.


Z rabatami więcej to już raczej nie ugram, i tak jest 32% na auto do produkcji, a do tego jeszcze dobre finansowanie w najmie. Rata wyszła niższa niż przy serii 1 (36 miesięcy/60000km/0 wpłaty).


Konfiguracja: https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/x5g1x2j4


Jeszcze rozważam zmianę koloru na biały.


Co do xdrive: to co kto lubi :)

Ważne, aby znać wady i zalety, i świadomie wybrać. Niedawno pojezdzilem trochę 530e bez xdrive i bardzo fajnie się jeździło, ale jednak wolę mieć potencjalnie lepszą przyczepność auta niż fajne prowadzenie.

 

Można jeszcze zamawiać F36 do produkcji??? W jednym z salonów dostałem negatywną odpowiedź.

Opublikowano

Sluchajcie, nie chce otwierac nowego tematu, wiec zapytam tutaj. mozecie mi powiedziec jak macie wypelnione w rubryce D w dowodzie rejestracyjnym dane w przypadku bmw 4, bo ja w tej chwili walcze z urzedem bo mam wypelnione tak:

D.1 BMW

D.2 ---

D.3 3


Co by wskazywalo ze mam model 3 :D

Mam juz swiadectwo homologacji, wiec bede musial znow leciec i wymienic KP i Dowod.


Bede wdzieczny za informacje w jakim formacie wy macie to wypelnione.

Opublikowano

W przypadku tego silnika, chyba faktycznie kluczowe są interwały serwisu olejowego.

Kolega miał przez tydzień , niby z poprawionym już motorem z 2016 428i , ale niestety też coś niedobrego już się działo w maszynowni. Na szczęście dealer auto przyjął z powrotem. Auto było po leasingowe i po sprwdzeniu okazało się, że oczywiście olej co 28-32kkm.


Jak się ma do tego 30i , jest lepiej ?

Opublikowano

Cześć!

Zastanawiam się nad zakupem używanej 420i xdrive grand. Chciałbym poznać wasza opinie o tych silnikach. Czy 50000 km (2017) z dobrego źródła to dużo czy lepiej dorzucić i kupić nowsza z 2019 i przebiegiem 15000 km? Jak z awaryjnością tych silników ( różnica w cenie to jakieś 30000 pln). Oba samochody z Salonu. To będzie moje pierwsze BMW. Bardzo dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć!

Zastanawiam się nad zakupem używanej 420i xdrive grand. Chciałbym poznać wasza opinie o tych silnikach. Czy 50000 km (2017) z dobrego źródła to dużo czy lepiej dorzucić i kupić nowsza z 2019 i przebiegiem 15000 km? Jak z awaryjnością tych silników ( różnica w cenie to jakieś 30000 pln). Oba samochody z Salonu. To będzie moje pierwsze BMW. Bardzo dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

 

Oba motory to b48 póki co bez awarii, zmieniaj często olej, nie paluj na zimnym i trzymaj pół minuty zanim zgasisz i nic się nie powinno dziać.... Brałbym nowszy 30k za dwa lata nowsze, mała różnica

male-bmw-2.png
Opublikowano
Znam przypadek 4ki z przebiegiem 55k które miało raz olej zmieniany po 30k, na dzień dobry pałowane na zimnym silniku - obecne interwały olejowe powodują że niski przebieg nie jest gwarantem niczego.
Opublikowano

Wolę kupić lekko bity z pewnego źródła z olejem co max 10 wy kodowanym start stop , niż igiełkę Polski salon, serwisowany ASO po lizingowy dwu latek

Jak kolega wyżej napisał 50 000 i raz olej zmieniony + start stop

Pałowany na zimnym i gaszony na światłach ,po zjeździe z trasy

Rozrząd do wymiany natychmiast Z turbiny pewnie też już niewiele zostało

Tak Wyglądają te piękne po leasingowe Dwuletnie BMW, oczywiście Żaden element nie był malowany i co z tego...

Ja bym tego nie kupił a takie samochody znikają w dwa dni!!!


Chociaż rozumiem że to najważniejsza kwestia przy zakupie samochodu Ale nie dla mnie

Kilka sprzedawałem i to jest najczęściej zadawane pytanie przez kupujących... :duh:

Nikt nigdy nie zapytał o strat stop i jaki olej lany był i co ile... :D

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ty senor ze skrajności w skrajność.

A ja wolę taki bezwypadkowy i bezkolizyjny, bo raz ruszony już nigdy nie będzie fabryką.

Opublikowano

Ja miałem polski salon wymieniany olej zgodnie z ASO czyli praktycznie tyle co nic patrzac na realia i silnik padł po gwarancji 120 tyś totalny szajs.


Olej wymiana co 10 tyś i nie pałować na zimny i samochód będzie śmigał.


Ale nie ma sie co dziwić wynajem krótkoterminowy na 2-3 lata i potem oddajesz samochód wiec po co dbać.

Opublikowano
Ja miałem polski salon wymieniany olej zgodnie z ASO czyli praktycznie tyle co nic patrzac na realia i silnik padł po gwarancji 120 tyś totalny szajs.


Olej wymiana co 10 tyś i nie pałować na zimny i samochód będzie śmigał.


Ale nie ma sie co dziwić wynajem krótkoterminowy na 2-3 lata i potem oddajesz samochód wiec po co dbać.

 


Czasem nie był to silnik n20 ? :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja miałem polski salon wymieniany olej zgodnie z ASO czyli praktycznie tyle co nic patrzac na realia i silnik padł po gwarancji 120 tyś totalny szajs.


Olej wymiana co 10 tyś i nie pałować na zimny i samochód będzie śmigał.


Ale nie ma sie co dziwić wynajem krótkoterminowy na 2-3 lata i potem oddajesz samochód wiec po co dbać.

 


Ja tam zawsze z każdym dbam.... Na przykład ta oddaje bratu po kosztach i wstyd byłby gdybym tak często nie wymieniał i nie dbał

male-bmw-2.png
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam serdecznie forumowiczów,


Jestem tu nowy jak i możliwe, że stanę się posiadaczem mojego pierwszego BMW.


Stoję przed podjęciem decyzji o zakupie poleasingowego BMW F36 gran coupe z silnikiem 2.0d o mocy 190KM. Samochód jest z 2017 roku, przejechane 96kkm, od początku do końca serwisowany w ASO. Bezwypadkowy, cały w oryginalnym lakierze.


Macie jakieś wskazówki na co zwrócic uwagę przy oględzinach? Jak w tych silnikach zachowują się klapy wirowe(co ile zalecana wymiana)? Olej w skrzyni(automat) wymieniany co ile km? Czy olej w tylnym układzie przeniesienia napędu się wymienia, bo w necie widze info że jest tzw. life time. Jakieś większe usterki, koszta na które trzeba będzie zwrócić uwagę w najbliższym czasie? Jak wygląda ew. podpięcie do kompa i skasowanie np. serwisu olejowego,musi to robic ASO czy wystarczy serwis z odpowiednim interfejsem?


Bardzo proszę o kilka słow o tym samochodzie i z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi!

Opublikowano

Jeśli Auto na gwarancji to tak kup, jeśli po leasingowe lub wynajem to nie !!!

Tam olej był wymieniony max 3 razy ,było używane start stop, nie chłodzona turbina i katowany na zimnym

I co z tego ze serwisowany w ASO jak użytkownik nie dbał bo to nie jego auto

To juz zaraz koniec tego silnika, jeżeli było tak używane jak wyżej wymieniłem

Zawsze mowie lepiej lekko bite ale dbane niż po leasingowe z aso (olej co 10tys bez start stop, nie krecic na zimnym i chłodzić turbo) Oczywiście auto proste musi być,

Wtedy Bmw sie nie psuja gdy tak je traktujemy :)

Opublikowano
Jeśli Auto na gwarancji to tak kup, jeśli po leasingowe lub wynajem to nie !!!

Tam olej był wymieniony max 3 razy ,było używane start stop, nie chłodzona turbina i katowany na zimnym

I co z tego ze serwisowany w ASO jak użytkownik nie dbał bo to nie jego auto

To juz zaraz koniec tego silnika, jeżeli było tak używane jak wyżej wymieniłem

Zawsze mowie lepiej lekko bite ale dbane niż po leasingowe z aso (olej co 10tys bez start stop, nie krecic na zimnym i chłodzić turbo) Oczywiście auto proste musi być,

Wtedy Bmw sie nie psuja gdy tak je traktujemy :)

 

Dzięki za wskazówki. Wiesz moze jak zweryfikować czy ktoś dbał o samochód w opisany przez Ciebie sposób? Przeciez kazdy moze powiedziec ze start stopu nigdy nie uzywal, turbine chlodzil przed zgaszeniem po trasie. Są jakieś uniwersalne sposoby by to sprawdzić?

Opublikowano

Start stop się koduje i jest domyślnie wyłączone tak jak byś nacisnął guzik


Resztę to tylko serwis klasy:

https://www.hypertech.com.pl

http://www.mautoczesci.pl


Sprawdź auto przed zakupem (To nie jest drogie)

Żeby potem nie mówić ze Bmw to badziew, się psują i droga naprawa...

Opublikowano
Pozdrowiony, nie daj się zniechęcić do zakupu pewnego auta. Silnik nawet jeżeli użytkowany niezgodnie ze sztuką dalej jest prawie jak nowy, one robią jako woły robocze ponad 300 tys. bez zająknięcia, resztą tak samo jak 2.0 TDi od VW. Osób które zmieniają olej co 15 tys. ze świecą szukać, a i tak nikt tego Ci nie udokumentuje bo takich rzeczy najczęściej się w ASO nie robi. O wiele lepszy taki samochód niż robitek z zachodu (tam tym bardziej nie ma co liczyć że ktoś lekko traktował auto).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.