Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 589
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie potrzebujesz do niczego xDrive. Ile lat BMW było tylnonapędowe i opcją xDrive to była egzotyka, tak dziś co drugi w mieście musi mieć xDrive - guzik, bo nie musi.

Jeżeli auto nowe - ok nie ma problemów z tym napędem, natomiast lepiej kasę wydać na opcje, któe umilą jazdę - lepszy zestaw audio chociażby.

Opublikowano
A jak z osiagami? Z danych technicznych wynikaloby ze sa takie same niezaleznie od napedu. Z drugiej strony naped swoje wazy. Chyba ze jest tak ze dopiero z tym napedem da sie naprawde wykorzystac moc.
Opublikowano
Jak to w końcu jest z tym 428i. Każdy straszy, że fatalny silnik, nie ma co się w to pchać, jedynie 430i zaczął być warty uwagi i tak dalej, i tak dalej. Auto chcę ściągnąć z USA i się obawiam tego silnika. Jaki rocznik jest lepszy, jaki przebieg.
Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Tzw Urban legends.

53 tkm zero problemów, drugie n20 w domu 35 tkm, cisza spokój.

Opublikowano

Panowie, jak wygląda kwestia zegarów. Myslalem, że odkryłem już, ale jednak nie.

Jedne zegary są takie "zwykle" ze spalaniem chwilowym, a inne są z tym EfficientyDynamics. Myslalem, że od 2015 roku są z ED, ale widziałem tez modele z 2014 z tym.

Lift chyba nie ma tutaj nic wspolnego?

Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
Opublikowano

Są 3 wersje:

- klasyczne

- o rozszerzonym zakresie (większy wyświetlacz pomiędzy / pod zegarami)

- całkowicie cyfrowe


Te drugie były opcją jeszcze przed LCI. Ostatnie też jako opcja, ale już tylko LCI.

Opublikowano
No i wszystko jasne, bo wlasnie cala sprawa się ma pomiedzy 1 a 2. Nie potrafilem znalezc zaleznosci, czemu tam sa, a czemu tam nie ma.
Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
Opublikowano

Hey, podepnę się pod temat by nie zakładać nowego...


Od jakiegoś czasu rozglądam się za 4ką w benzynie o oznaczeniu 428i jednak ze względu na target ( niebieska bądź biała w mpakiecie do50kkm) takich samochodów jest bardzo mało.... pomyślałem więc by szukać również z silnikiem diesla tylko nie wiem czy to dobry pomysł bo samochód będzie użytkowany głównie na krótkich dojazdach do pracy tj 5km w jedną stronę. Z drugiej jednak strony uzytkowałem w ten sposób e90 2.0d przez 5 lat i nie było żadnych problemów. Co wy o tym myślicie?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Chce coś mocniejszego myślę o nowym CLA 45S AMG lub c63 AMG coś innego bo jakoś BMW już mi się znudziło coś nowego. Auto jest na prawdę w stanie 10/10 nie ma się do czego doczepić.
Opublikowano
Tzw Urban legends.

53 tkm zero problemów, drugie n20 w domu 35 tkm, cisza spokój.

 

przebiegi sa male kolego i zapewne dbasz, problem jest przy trochę większych przebiegach i ktoś rzadko zmienia olej to te silniki bardzo blado wypadają na tle innych jednostek no N55

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak ktoś szuka dobrego 430i coupe to mam do sprzedania bardzo fajny egzemplarz mocno wyposażony z małym przebiegiem. Autem jeździła moja kobieta ale z racji powiększenia rodziny potrzebujemy samochodu 5 osobowego, który już kupiliśmy w postacji 430i GC (z bólem bo coupe jest ładniejsze).

Jak ktoś jest zainteresowany jestem w stanie zrobić dobrą ofertę dzwoniąc proszę informować że jest to osoba z forum będzie preferencyjny upust.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=359187

Opublikowano

Jak za bitą wersję USA to trochę drogo i jeszcze bez faktury ? Ale jak kto chce twoja sprawa tylko nie rozumiem dlaczego piszesz 1 właściciel jak już w USA na pewno 1 był.



Ps: wiem że sam zacząłem ale trochę się robi nie na temat bo to nie dział sprzedaży

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak za bitą wersję USA to trochę drogo i jeszcze bez faktury ? Ale jak kto chce twoja sprawa tylko nie rozumiem dlaczego piszesz 1 właściciel jak już w USA na pewno 1 był.



Ps: wiem że sam zacząłem ale trochę się robi nie na temat bo to nie dział sprzedaży

 

A czemu zakładasz że auto jest bite? Zaskocze Cię nie jest miało jedynie pęknięty zderzak i lampę które sam wymieniłem.

Nie każdy chce FV są też ludzie którzy mają gotówkę na auto :wink: Ja od 10 lat mam działalność i nigdy nie miałem auta w leasingu bo to się nie opłaca za AC/OC prywatnie płacę 3tyś zamiast 6 czy 7tyś przez 5 lat samo ubezpieczenien to 15-20tyś więcej. Przy obecnym systemie podatkowym auto w leasing nie ma sensu przy sprzedaży zapłacisz więcej vatu niż odliczyłeś a leasing to koszty na każdym kroku. Leasing tak ale tylko takich przedmiotów które podlegają pełnemu odliczeniu na auto lepiej wydać gotówkę.

Wracając do sedna podobne auta z europejskim pochodzeniem kosztują w przedziale 150-180tyś zł to jest 30% więcej a mają większe przebiegi i gorsze wyposażenie. Samochód ma 2,5 roku przebieg 26tyś jest jak nowy wg konfiguratora BMW Polska taka wersja kosztowała u nas 290tyś zł ja chce 130tyś do sporej negocjacji to jest 45% wartości nowego twoim zdaniem dużo? Lepiej to tylko w erze a później się dziwić że handlarze sprowadzją przystanki i cofają przebiegi jak każdy chce 2 letnie auto za 30% ceny i jeszcze na fakturkę żeby vacik odliczyć ...

Opublikowano
Zapoadaj Vin bo najczęściej mówi się że to tylko zderzak tak z czystej ciekawości.Ps: często nie chcą dać leasingu na samochody z USA bo mają zbyt wielkie ryzyko wiem co sam chciałem kiedyś kupić na leasing samochód z USA
  • Moderatorzy
Opublikowano

Dlaczego nie brałeś auta w leasing? Jako przedsiębiorca powinieneś wiedzieć, że pieniądz musi pracować i być w obrocie, a ty całą kwotę zamroziłeś na auto, zamiast robić koszty.

Zarabiasz miesięcznie a nie rocznie, więc wydajesz też miesięcznie, to bardzo wygodne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciężko o inwestycję która zarobi tyle co koszty roczne obslugi leasingu a jak masz wolną gotówkę to nie ma sensu brać leasingu i robić dodatkowych kosztów. Nigdy nie inwestuję całych swoich środków zawsze trzeba mieć margines bezpieczeństwa zero własnych środków plus kredyty i leasingi to najszybszy sposób żeby stracić płynność finansową i się utopić jak coś nie pójdzie po naszej myśli.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwsze słyszę żeby w leasingu nie móc wziąć swojego ubezpieczenia...

Jasne że możesz ale po pierwsze przeważnie jest opłata za ubezpieczenie zewnętrzne jak za wszystko w leasingu a poza tym leasingodawca ma duże wymagania przeważnie akceptują tylko pzu, wartę i czasami compensę. Dodatkowo ubezpieczasz w tym przypadku auto firmowe a nie prywatne więc stawki są dużo wyższe.

Pamiętam jak zastanawiałem się nad leasingiem M3 e92 to akceptowane przez firmę leasingową AC i OC najtaniej wychodziło 7200zł a prywatnie ubezpieczyłem ten samochód za 2950zł na taką samą sumę itd. tylko w innej firmie chyba w Link4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.