Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie porownuje S klasy do bmw 440i, tylko mowie ze osoba jezdzaca na codzien S Klasa, ktora oczywiscie jest przyzwyczajona do ciszy twierdzi ze 440i po mppsk jest cicha na comforcie :) to roznica :)
  • Odpowiedzi 581
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

napewno jest ciszej niz w A5 poprzedniej generacji . Z tym nowym nie mialem okazji porownac az tak bo jechalem nim tylko raz.


Nadkola porazka... :mad2: niestety zmiana "faktury" asfaltu przy 140-160km na godzine to huk.... To jest bardzo na minus. Reszta jak na samochod bez ramek wporzadku . g30 to nie jest ale nie ma tragedii .

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

W 3 lift/przedlift nie ma prawie żadnej różnicy w głośności z zewnątrz. Zresztą jest ten sam temat odnośnie ciszy w pojeździe. GŁOŚNO!

Nie ma co się oszukiwać, jest tandetne spasowanie plastików, skrzypienie, szumy kij wie skąd (koła, szyby, nadkola).

To wszystko przygasza "radość z jazdy", szczególnie z dobrym silnikiem.

PS W BMW powiedzieli mi, że producent zakłada coraz cieńsze szyby i to jest tego powodem

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Z tymi szybami to jest w ogóle jakaś porażka :duh: przednia szyba tak szybko łapie mikrouszkodzenia ze aż nie dowierzam :8)
Opublikowano
Można wymieniać szyby,blacha,plastiki,głośne dużo można wymieniać co jest w BMW chujowego ale mimo tego dalej marka premium i robi wrażenie
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witajcie,

Rozglądam się za kupieniem BMW GC F36. Znalazłem ofertę z silnikiem 245KM Benzyna 2.0. Gdzieś kiedyś trafiłem na informację, że jest to bardzo awaryjny silnik. Ktoś może to potwierdzić lub zaprzeczyć?


Pozdrawiam

Opublikowano
Jeśli mówimy o 20i/28i (N20) to nie jest on aż tak bardzo awaryjny, głównie rozrząd szybko się zużywa i pali więcej niż 20i/30i (b48). Na forum modelu f30 było sporo na jego temat, poszukaj
Opublikowano

Wcześniej jeździłem Insignią i założyłem sobie, że następne auto to będzie Lexus lub BMW, bo przecież musi być znacznie ciszej i bardziej komfortowo ...


Padło na BMW 4 GC i złapałem się prze okrutnie na w wiarę w markę premium ... jest nie lepiej jak w Oplu, więc na dłuższych trasach powyżej 120/130 jest dramat.



Teraz najważniejsze pytanie, czy ktoś robił coś z tym i czy jest jakikolwiek sens to ruszać ? Czy można to auto wyciszyć w taki sposób, aby stało się komfortowe ?

Czy wyciszenie całej podłogi od środka z nadkolami i bagażnikiem oraz ewentualnie dachu oraz maski coś pomoże ?


Czy można wymienić szyby na jakieś akustyczne ? Czy jest tylko jeden rodzaj szyb i innych na rynku nie ma ?

Opublikowano
a czy porownywanie Coupe do Sedana jest w ogole sensowne? W sensie w 4er sa szyby bezramkowe, ktore nie sa tak dobrze wygluszone jak szyby ramkowe, to chyba naturalne?
Opublikowano

a czy przypadkiem silniki 30i nie sa dosc nowe i ciezko o awaryjnosci mowic?

Tak samo jak o 40i, znajomy mi mowil ze okrony silnik awaryjny bardzo etc, ciekawe skad te info skoro w momencie zakupu ten silnik mial z pol roku ?

Opublikowano

Ja rozumiem, że szyby bezramkowe i dlatego jest głośniej od strony szyb, ale to auto jest całe głośne.

Od podłogi i nadkoli, po przednią szybę i dach, więc wydaje mi się, że jest dosyć duże pole manewru do wyciszenia, pytanie czy ktoś to robił i czy dało to dobry efekt ?





Zresztą jest to auto lekko sportowe jakby nie patrzeć, więc z założenia mało kto będzie nim jeździć do 100 km/h, zwłaszcza że po 5 sekundach można mieć więcej.


Czytałem wątek 3-er i tam jest nie lepiej, więc to raczej szkopki pokpiły zupełnie sprawę wyciszenia niż jest to wina tylko szyb bezramkowych, szkoda bo wiele temu autu nie brakowało do udanego tworu.

Opublikowano

to samo u mnie, 70tys. na budziku i żadnych problemów a pomodowany do granic :)

Oczywiście jak ze wszystkim- jak dbasz tak masz, więc jak kupisz polisingowca gdzie właściciel miał wszystko gdzieś i robił wymiany co 25k jak mu komp pokazał no to nie zdziw się jak turbo albo łańcuch klęknie.

Opublikowano

Auta serii 3 i 4 są dobrze wyciszone tylko do prędkości miejskich i to pod warunkiem, że jedziesz po cichym asfalcie, którego jest coraz wiecej.


Szyb akustycznych nie ma, nawet przedniej - sam szukałem. Wymieniłem opony na cichsze i jest dużo lepiej - u mnie one głównie hałasowały. Myślę, że nie ma sensu inwestować dużo kasy w wyciszenie. To auto jest średnio wyciszone, a jak na premium to nawet słabo....

Nawet jak powsadzasz maty wygłuszające to i tak nie wygłuszysz dachu i szyb - będzie półśrodek.


Poza tym zdejmowanie całej tapicerki w aucie wraz z podłagą... nie sądzę, żeby ktoś to porządnie poskładał.... będzie ci potem gdzieś coś brzęczeć i dopiero dostaniesz nerwa....


Trzeba poczekać na nową wersję 4 albo kupić serię 5, która jest bardzo dobrze wyciszona... ja liczę że nowa seria 3 też będzie dobrze wyciszona. Jeśli nie to jej nie kupię...

Opublikowano

Co do tematu wyciszenia, u mnie jest ok do 130km/h. Poźniej słychać brak ramek szyb niestety, ale coś za coś. Jezdziłem G30 ponad tydzień i wrażenia na mnie nie zrobiła żadnego. Do tego stopnia, że stwierdziłem że jakbym kupił takie auto za tyle pieniędzy to bym się popłakał przez jego jakość i wrażenia z jazdy. Oprócz F36 posiadam nowe S90. Tam to jest poezja w wyciszeniu, komforcie i jakości wykonania. Niestety musze stwierdzić, że pod tym względem Volvo przegoniło BMW. Dodam, że wspomniane wyżej G30 miało wnętrze individual...


Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
O, to ciekawe. Ja znów jeździłem G30 530i i G30 m550d i obie były znakomicie wyciszone. Ani opon ani wiatru niw było słychać... natomiast było słychać piasek uderzający w przednią szybę :-(. Czyli cieniutka jest przednia szyba w G30 - tak jak F30 :-( Edytowane przez Gregonio
Opublikowano

Ale Panowie pomyślnie o czym wy gadacie kupujecie samochód za ponad 200 tyś i trzeba myśleć samemu nad jakimś wyciszeniem śmiech na sali.Mam passata i już to wspomniałem tam jest cisza totalna.Jakoś materiałów jest też słaba silniki 428i też słabe więc xl jest dobre oprócz wyglądu chociaż patrząc na dzisiejsze czasy inne firmy te tańsze dają nieźle radę.



Przykład: Arteon , Mondeo w wersji vignale już nie tak jak na początku ale daje radę Kia Optima stinger o Mercedesach nie wspominam że c coupe e coupe itp są jak diament przy żwirze do bmw



Może kiedyś BMW biło na głowę dziś chyba tylko nazwa została

Opublikowano

Co do cena/jakość wyciszenia pełna zgoda. Co więcej na YB można znaleźć filmik z wyciszania 6-er, więc auta za pond 500k i tam też jest kiepsko. Ja rozumiem ... optymalizacja kosztów czy nawet wagi auta, ale np. Lexus radzi sobie z tym dużo lepiej, więc się da, coś ewidentnie poszło nie tak BMW. Bawaria ma też kilka zalet, na pewno skrzynia biegów i szeroka gama silników oraz w porównaniu do np. Lexa ma ciągle diesle.


A co do wyglądu to seria 4 i 6(szcególnie) są jednymi z ładniejszych IMO.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polecam dobry wydech i w 4 czy 6 nie ma problemu lol.... :mrgreen:
male-bmw-2.png
Opublikowano
Polecam dobry wydech i w 4 czy 6 nie ma problemu lol.... :mrgreen:

 


Kolega chce pocisnać swój i lekko w temat wtrącił reklamę :D


Ja mam wydech mg Motorsport wcześniej miałem m performance i w tym jak w tym przypadku jest głośno mi to jakoś super nie przeszkadza ale na trybie comfort powinno być cicho

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega chce pocisnać swój i lekko w temat wtrącił reklamę :D


Ja?? To seryjny wydech od m pakietu.... A teraz mam końcowy m performance sportowy kat i downpipe... A tamten nie jest już na sprzedaż... Wszystko seryjne będę sprzedawał z autem, może przyszły właściciel nie będzie chciał modów. Pozdrawiam

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po dowpinie i kat usunięciu jakieś różnica była w dźwięku mocy jak odczucia ? Bo też mnie to czeka

 


Katalizator dalej mam tylko sportowy...

Nie będę go usuwal, bo nie warto....

Po chipie 299,5ps 453nm

Dp i sportowy kat 311ps 471nm

Dzwiek jest w mojej galerii, na plus....

Jest idealnie....

male-bmw-2.png
Opublikowano

Też twierdze że jakość i wyciszenie w BMW leżą, tzn. jest za głośno i nie ma znaczenie że silnik fajnie brzmi jak jedziemy na autostradzie i świst powietrza słychać jak w budżetowym kompakcie.

Wydaje mi się że trzeba pożegnać się ze skojarzeniem bmw = jakościowe wnętrze, chyba że w serii 7, w ostatnich 10 latach wolumeny produkcji wzrosły znacznie i producent jasno postawił priorytet na prowadzenie (choć właściciele starych beemek twierdzą inaczej..) a plastiki, wyciszenie i ogólne wykonanie jest takie sobie, tzn bliżej Kia niż Audi.

Opublikowano
troche smutne to co piszecie, ja na to nie zwracalem uwagi bo zalozylem ze coupe sa poprostu glosniejsze, do tego ciagle na sporcie jezdze wiec i tak mam glosno, ale fajnie glosno :8) Ale jesli 5er 6er sa tez zle wyciszone to kiepsko strasznie... trzeba bedzie sie zastanowic czy nie przejsc do konkurencji w nastepnym aucie :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.