Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moi drodzy jakie problemy oprócz rozrządów są w 428i ? Lepiej dołożyć i kupić 430i czy też ma jakieś wady :?: :think: :roll:
  • Odpowiedzi 589
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moi drodzy jakie problemy oprócz rozrządów są w 428i ? Lepiej dołożyć i kupić 430i czy też ma jakieś wady :?: :think: :roll:

 

Problematyczny jest też napęd pompy oleju i warto ją wymienić razem z napędem. A w 30i czyli B48 póki co nie słychać o poważniejszych problemach.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

n20 jest fajnym silnikiem, raz na 90.000 wymiana rozrządu z napędem pompy oleju i tyle (poza ASO wymiana ok 3500zł brutto)W dieslach więcej rzeczy pada a różnica w dynamice między ON a PB jest spora, w spalaniu ok 3 litrów więcej.

Poza tym softem masz ok 280-290

Opublikowano
n20 jest fajnym silnikiem, raz na 90.000 wymiana rozrządu z napędem pompy oleju i tyle (poza ASO wymiana ok 3500zł brutto)W dieslach więcej rzeczy pada a różnica w dynamice między ON a PB jest spora, w spalaniu ok 3 litrów więcej.

Poza tym softem masz ok 280-290

 


Podeślij ingo gdzie taki koszt wymiany ?


:-)

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Jeśli by to na prawdę tyle kosztowało to wale całą gwarancje robię to i mogę zrobić piekny chip . Jak można prosić o link
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Forumowiczów,

To mój pierwszy post i prosiłbym o wyrozumiałość :)


Stałem przed wyborem 3 samochód vw arteon, lexus is 300 i właśnie bmw 420d, która mnie najbardziej urzekła :)


Mam bardzo dobrą ofertę na 420stke z 2017 ze zniżką ponad 20%

mam kilka pytań:

1. Czy warto skusić się na zniżkę w okolicach 27%, ale z rocznika 2017?

2. Jakie finansowanie się najbardziej opłaca, jakie Wy macie ? jestem zainteresowany leasingiem klasycznym.

3. Jak wygląda sprawa z wyciszeniem tego auta? czytałem recenzję, że po liftingu tego auta wyciszenie zostało znaczenie poprawione. Z drugiej strony oglądam kolejną recenzję, że jednak jest głośno przy wyższych prędkościach, więc jak to jest? recencja od Mat Watson


Miałem jazdę testową i jechałem ok 150km/h i wydawało mi się bardzo cicho.


dziękuję za wsparcie.

Opublikowano

Ad. 3. Przecież na filmie jest wersja sprzed liftu :)

Ja mam auto po lifcie, wyciszenie jest OK. Nie jest super, jest OK. Najbardziej słychać opony, zależy od asfaltu, czasami to denerwuje bardziej, czasami mniej.

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
Opublikowano

Ocena wyciszenia kabiny zalezy od punktu odniesienia, gdy kupowałem auto jeździłem tymczasowo Golfem 6 i moja pierwsza reakcja na autostradzie podczas jazdy testowej była: 'jest głośny'.

Teraz się przyzwyczaiłem plus benzyna w trybie sport brzmi fajnie, co do diesla się nie wypowiadam.

Opublikowano

4 to najbardziej NIE wyciszone samochód jakim jeździłem pod tym względem tragedia opony sylchac i brak ramek z szyb.Arteon totalna cisza jak w Mercedesie e klasy byłem w totalnym szoku.


Jaka cena dokładnie za tą 4 masz zapłacić ?

Opublikowano

Tomasz,

Nawet jezeli chodzi o nowa wersje 4 po faceliftingu?

Osobiście jechałem na jezdzie probnej i wydawalo mi sie bardzo cicho. Arteon rzeczywiscie jechałem i jest cicho i to bez pakietu dodatkowego wyciszenia.


Cena ok 190tys za disesla. Druga kwestia jest to, ze wiele osob odradza mi diesla kupować teraz.

Opublikowano
A czy ktoś posiadający wersje po faceliftingu mógłby sie wypowiedzieć jak wyglada sprawa wyciszenia? I komfort jazdy na dłuższych podróżach?
Opublikowano
Nie licz na super poprawę to jest BMW tu za obsrana szybę trzeba zapłacić .Mówię tak bo mega mnie śmieszy system mtimedialny żeby cokolwiek mieć trzeba za wszystko płacić a nawet jako kupisz wszystko na film to i tak masz nie wiele patrząc na konkurencję więc poprawa w lifcie będzie na pewno znikoma
Opublikowano

Mówię, po lifcie jest po prostu OK, ale opony dość mocno słychać mimo wszystko.

W porównaniu do E91 z wygłuszonymi przeze mnie drzwiami - tam było ciszej.

Nadal podsumuję - nie ma tragedii mimo wszystko. A szyby bezramki są ekstra :)

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
Opublikowano

Mój komentarz odnosił się do wersji po lifcie (09/17), nie jeździłem przed liftem ale moim zdaniem gadanie że jest znaczna różnica jest bezsadne bo to jest auto bez ramek - tylko grube szyby mogłyby pomóc, jakieś zabawy z uszczelkami można traktować w ramach ciekawostki. Dopytaj w BMW czy mają jakiś pakiet akustyczny, jak konfigorowałem 4ke to nie mieli natomiast Audi dla A5 Sportback miało taką opcję.

Co do tego diesla jeżdziłem F30 320d które siłą rzeczy jest lepiej lepiej wyciszone i po pierwsze ten silnik brzmi masakrycznie na zimno (znacznie gorzej niz VAG 1.6tdi) a po drugie nijak nie pasuje do GC.

Opublikowano
4 właśnie ma problem z szybami wyglądają bardzo dobrze ale jest po prostu głośno tak jak kolega wspomniał diesel do 4 po prostu nie pasuje .
Opublikowano

Panowie a ja po jeździe próbnej A5 uważam, że GC 4 po lifcie ma lepiej wyciszone szyby ;-)

Co innego nadkola.

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
Opublikowano

4er jest głośne, dla mnie jest głośniejsze od f10 (wiadomo), e60, ale nawet od e92 i f20 (które jest zdumiewająco ciche). Lift nic nie zmienił, nr części wyciszenia nawet są takie same.

Dla mnie to największa wada f32, głośno i tandetne wykończenie w środku. I nie chodzi mi nawet o jakość materiałów ale to, że wszystko jest jest przykręcone "na jedną śrubkę". Ale oczywiście punkt odniesienia ma duże znaczenie.

Opublikowano

Jeśli to Twoje pierwsze premium to i tak będzie ciszej, natomiast jest relatywnie głośno powyżej 140 km/h. Do 140 kulturka.

Przy 200 i wyżej masz jak w samolocie :)


Co do dizla to nie rób sobie tego i weź 30i - porównywalna cena, a frajda wiele większa. No i potencjał do tuningu o ile lubisz.

Opublikowano

Moja 440xi GC z Power sound Kit nie wydaje sie taka glosna jak wy piszecie... az maly szok dostalem :P po waszych wypowiedziach spodziewalbym sie traktora jakiegos. Natomiast u mnie na sporcie jest glosno, zrozumiale. Nie da sie tak w trasy dluzsze jechac. Ale na Comforcie jest naprawde cicho... Kazdy kto ze mna jechal to przyznawal, nawet kumpel co jezdzi S Klasa, ze jak na to auto z tym wydechem jest cicho.

Mialem na jazdach probnych A5 sportback 2.0TFSi 252km... Jadac za swoja 440i slyszalem ten wydech BARDZO glosno wiec dzwieki z zewnatrz docieraja, ale silnika z A5 prawie nie slyszalem, kupa :D ogolnie bylem mega rozczarowany ta A5... a wczesniej chcialem tylko nowe A5... dobry wybor ze BMW wzialem.


Co do jakosci wykonania, dla mnie jak najbardziej na plus...

Opublikowano
Kolego z pełnym szacunkiem ale nawet w jednym zdaniu nie wypada pisać o ciszy s klasy do BMW.Brak ramek w szybach robi swoje fizyki nie da się oszukć.Ja osobiście głośniejszego samochodu z tych nowych nie miałem okazji słyszeć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.