Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem posiadaczem E61 535d 04r. W aucie jest pewna usterka mianowicie drgania występujące przy obrotach 2-2.5 tys. najczęściej w okolicy 100 km/h chociaż też nie zawsze. Byłem u swojego mechanika stwierdził że to podpora wału i ją wymienił. Pomogło to nawet ale drgania nadal występują tylko mniejsze o jakąś połowę. Powiedziałem mu o tym on stwierdził że być może kończy się most. Co o tym sądzicie, wydaję mi się że może jeszcze wał będzie do wyważenia lub coś takiego. Może ktoś miał podobny problem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi kiedyś w starej e39 rozwaliła się guma łącząca wał z mostem, nie wiem jak to jest w e60, ale taka guma jest chyba między wałem a skrzynią biegów. Walnięta podpora mogła sprawić, że drgający wał właśnie to uszkodził.

 

Znalazłem w realoem:

Część nr 2

 

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=NJ91-EUR-04-2004-E61-BMW-535d&diagId=26_0202

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Dzięki za podpowiedź. Mechanik miał początkowo wymieniać jakiś łącznik wału poduszki pod skrzynią no i tą podporę. Wymienił tylko podporę bo stwierdził że reszta jest ok jak to on powiedział. Będę musiał jeszcze raz do niego podjechać...
Opublikowano
No tak teraz wiem tylko nie wiem czemu go nie wymienił. To rozumiem że przez niego jest taki efekt ? W przypadku zajechanego mostu też by tak było ? Tutaj jest taki efekt rusze z miejsca i jadę sobie dajmy na to 90-100km/h (występuje przy różnych prędkościach). zaczyna go "łapać" i wpada w drgania. Jest to najbardziej odczuwalne kiedy jadę pod górkę za kimś. Ale tylko dodam gazu trochę przyspieszę wszystko jest elegancko. Również przyspieszanie z "butem w podłodze" nie ma żadnych problemów, tylko jazda ze stałą prędkością wpada w drgania :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Źle mnie rozumiesz kolego, ja nie gwarentuję, że to jest przyczyna Twojego broblemu. Podpowiadam Ci tylko co może być, co kiedyś było u mnie w podobnym aucie. To może być wał, to może być dyfer, ale chyba najłatwiej i najszybciej kupić i wymienić ten łącznik, zawsze możesz go oddać.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Jak nie dajesz gwarancji to po co piszesz !? Na poważnie :) wiadomo że nikt nie ma szklanej kuli i nie powie mi czy to jest wina tego a tego. Postaram się wymienić ten łącznik na dniach i zdam relację. Dzięki w każdym razie za podpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.