Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć. Wymieniał ktoś rozrząd w tym silniku? Chciałbym się dowiedzieć jaki jest całkowity koszt wymiany rozrządu (to chyba razem z pompą wymienić)?
Opublikowano

żadnej pompy nie trzeba wymienić

n46 oraz n43 koszty podobne

ja w przypadku n43 zapłaciłem ok 450 zł za części (Febi - oryginał z logo IWIS) oraz 500 zł za robociznę (w serwisie zajmującym się tylko BMW)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
U mnie również w serwisie, który zajmuje sie tylko BMW krzykneli 700 zł (części + robocizna), niestety nie wiem jakiej firmy części.
Opublikowano
Ja też wymieniałem przy okazji wymiany uszczelniaczy zaworów. Silnik był już na tyle rozebrany, że żal było tą operacje ominąć. Do kosztów doszło 600,-
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Myślę ze to uczciwa cena

Pewnie zestaw febi, pytanie czy z uszczelka pokrywy i kółkiem zegarka na dole

Nie pytałem o uszczelkę ale nie sądzę, bo jakby do ceny rozrządu doliczyć uszczelkę to by chłop prawie za darmo robił ;)

Póki co zostawiłem temat w spokoju, wymieniłem wadliwy napinacz na nowego typu i łańcuch napięty jak nowy.

Będę to kontrolował, ale póki co wymieniać nie będę.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Dla świętego spokoju możesz wymienić. W 1000 zł powinieneś się zmieścić z uszczelką i kołem zębatym.

Wpisz sobie w wyszukiwarkę na forum: rozrząd w silniku N46, w tym temacie znajdziesz informacje i zdjęcia zamieszczone przez kolegę ppatryk, jest też info jak sprawdzić czy łańcuch jest luźny.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witajcie. Nie chce zakładać nowego tematu. Chciałbym wymienić rozrząd w swoim aucie (dokładnie takie jak w temacie). Gdzie wymienialiscie ten rozrząd w takiej cenie? Mechanik powiedział mi 2tys w górę.. czy do wymiany rozrządu trzeba podnosić silnik? Mieszkam w Legionowie pod Warszawa, ale chętnie dojadę gdzieś na wymianę jeśli będzie zrobiona w lepszej cenie. Prosze o info!
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ja wymieniałem w serwisie specjalizującym się w BMW, niestety ASO u mnie nie ma, więc nawet nie wiem ile by wzięli.

Rozrząd jest z przodu, więc jest łatwe dojście, stąd też niewygórowana cena. W silnikach z rozrządem z tyłu koszty rosną sporo, właśnie ze względu na robociznę (wyciągnięcie silnika).

Opublikowano
Ja robiłem sam.. Części kosztowały 300 zl plus chyba 30zl uszczelniacz wału.. 700 zł to uczciwa cena pod warunkiem że nie trafi się taki paprochy jak ostatnio koledze co na forum pisał.. Ja bym odrazu uszczelniacze zaworów zmienił bo nie wiele już dzieli przy wymianie rozrządu
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
A czy zeby wymienić rozrząd w tym modelu trzeba zdejmować miskę olejowa (czyli podnosić silnik)? Czy jest na forum jakis mechanik który by mi to zrobił w rozsądnych pieniądzach z okolic (do 50km) Warszawy?
Opublikowano
Nie trzeba zdejmować miski ani podnosić silnika
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
Ja robiłem sam.. Części kosztowały 300 zl plus chyba 30zl uszczelniacz wału.. 700 zł to uczciwa cena pod warunkiem że nie trafi się taki paprochy jak ostatnio koledze co na forum pisał.. Ja bym odrazu uszczelniacze zaworów zmienił bo nie wiele już dzieli przy wymianie rozrządu

Chyba wiem o kim mówisz :D

Do autora tematu

tak sie wymienia rozrząd
never again N46
Opublikowano
Dziękuje za odpowiedzi, łatwiej sie gada z mechanikiem mając ogólne pojęcie :) mechanik powiedział ze powinno sie wymienić tez ślizgi od łańcucha pompy olejowej, a do tego trzeba juz zdejmować miskę (podnosić silnik). Ale na moje życzenie może wymienić sam rozrzad. Co o tym sądzicie ? Powinienem zmienić tez ślizgi łańcuszka pompy?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
To co powiedział mechanik to prawda. Jest jeszcze dolny łańcuch od pompy oleju. Zazwyczaj wymienia się tylko górny plus ślizgi od niego. Ja zostawiłem dolny, bo jak pytałem to stwierdzili, że górny wykazywał zużycie, szczególnie ślizgi. Jak chcesz mieć problem z czaszki to wymień wszystkio.
Opublikowano
Wymieniłem w końcu tylko górną część, bez podnoszenia silnika. Części 600zł, wymiana 700zł - dla potomnych. Dzięki za odpowiedzi :)
Opublikowano

Zabieg bez sensu, góra nowa, dół stary :?

Takie naprawy, to półśrodki, ile zaoszczędziłeś - 1000 zł ?

Dołożyłbyś te kilka stów na części i kilka stówek za robociznę i byłoby z głowy.

Ślizgi wykonane są z kiepskiego tworzywa i mają tendencję do kruszenia się.

Nie spał bym spokojnie wiedząc, że nie wymieniłem kompletnego rozrządu.

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.