Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam spore pobory prądu po zamknieciu centralnego na poszczególnych bezpiecznikach,najgorzej jest z nr 9,0.11 A i nr 24, 0.34 A auto E39 3.0d po lifcie,ma ktoś jakiś pomysł zanim wydam majątek na elektryka? :-)
Opublikowano
Dzieki za rozpiske mam taka w samochodzie tylko wg mojej Airbag to 40 i 42 :-) i teraz kto ma racje ;-) poza tym wg rozpiski co dalej robić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ten pobór prądu sprawdzałem tak z 20 min po zamknięciu samochodu?

Przez parę minut kilka rzeczy jeszcze działa, np wiatrak w klimatroniku, zapalniczka, niektóre lampki w oświetleniu wnętrza (o ile zostały zostawione zapalone).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do momentu uśpienia elektroniki, moja zżera prawie 1A, więc prąd należy sprawdzać ok 20 min po zaprzestaniu "ruszania auta".

Jak masz automat, to przy lewarku po uśpieniu wszystkiego gaśnie kontrolka przy "P".

Otwarcie drzwi, zapalenie lampki, wszystko to wybudzi samochód i pobór prądu znowu wzrośnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z niefabrycznym radiem, czy jakimś akcesoryjnym alarmem niech to będzie nawet 0,15A, ale zazwyczaj e39 z fabrycznym osprzętem na pokładzie w 0,10A się zamyka.

Moja ma ok 0,05-0,06A.

Opublikowano
ja mam wszystko fabryczne,to juz wiem jak sie zabrać za to :-)po sprawdzeniu napisze co wyszło,fajnie by było jak by kwestią było tylko te 20 minut :-)
Opublikowano
to juz wiem jak sie zabrać za to :-)po sprawdzeniu napisze co wyszło,fajnie by było jak by kwestią było tylko te 20 minut :-)

 

Ale czy aby na pewno :?: Nie to żebym Się czepiał,tylko chodzi mi o prawidłowo wykonany pomiar,bo zdarzało Się tak,że po podłączeniu miernika do aku nie zaryglowano zamka w klapie(mechanicznie) i elektronika Się nie uśpi

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
pomiar wykonany bezposrednio na bezpiecznikach,jeden po drugim,przy zamknietym centralnym,wszystko wyłączone odczekane 20 minut,pobór prądu nadal został taki sam na 24 bezpieczniku
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Z niefabrycznym radiem, czy jakimś akcesoryjnym alarmem niech to będzie nawet 0,15A, ale zazwyczaj e39 z fabrycznym osprzętem na pokładzie w 0,10A się zamyka.

Moja ma ok 0,05-0,06A.

Moj spada do 0.02A na niefabrycznym radiu.

Opublikowano
to juz wiem jak sie zabrać za to :-)po sprawdzeniu napisze co wyszło,fajnie by było jak by kwestią było tylko te 20 minut :-)

 

Ale czy aby na pewno :?: Nie to żebym Się czepiał,tylko chodzi mi o prawidłowo wykonany pomiar,bo zdarzało Się tak,że po podłączeniu miernika do aku nie zaryglowano zamka w klapie(mechanicznie) i elektronika Się nie uśpi

Zamek sie zarygluje, napewno nie odpalisz chyba ze masz pozadny miernik z grubymi kablami :lol:

Opublikowano
to juz wiem jak sie zabrać za to :-)po sprawdzeniu napisze co wyszło,fajnie by było jak by kwestią było tylko te 20 minut :-)

 

Ale czy aby na pewno :?: Nie to żebym Się czepiał,tylko chodzi mi o prawidłowo wykonany pomiar,bo zdarzało Się tak,że po podłączeniu miernika do aku nie zaryglowano zamka w klapie(mechanicznie) i elektronika Się nie uśpi

Zamek sie zarygluje, napewno nie odpalisz chyba ze masz pozadny miernik z grubymi kablami :lol:

 

Jestem pewny w 100% że Się nie zarygluje i większość osób pewnie to potwierdzi,zwłaszcza Ci którzy to przerabiali. Po zamknięciu pilotem trzeba ręcznie mu pomóc,oczywiście mowa tu o klapie pozostawionej w pozycji otwartej

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chodzi o to czy po zamknięciu obwodu zasilania miernikiem kabelki wystarczą, aby auto dało radę zamknąć się - tak, da radę.

Choć bezpieczniej jest na moment zamknięcia dotknąć klemą akumulatora z pominięciem miernika, co by nie uszkodzić nic.

Zresztą, auto uśpi się też bez ryglowania drzwi, tyle że trwa to dłużej.

Zdarzyło mi się czekać na kogoś w aucie dłuższy czas, i samochód się usypiał (gaśnie kontrolka przy lewarku automatu).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.