Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie i gorąco proszę o pomoc. Posiadam od niedawna BMW E91 2006rok, automat. Ostatnio podczas podróży do Holandii pojawił się problem, otóż zapaliła mi się kontrolka od poduszek powietrznych i zapięcia pasów, ostatnio auto po zaparkowaniu nie chciało odpalić następnego dnia.

Pomyślałam ze akumulator jest słaby i go wykręciłam żeby podładować, niestety nie wiem skąd okazało się ze w miejscu gdzie jest akumulator jest też woda (albo coś się wylało, albo wleciała tam jakąś nieszczelnością ) przy wyjmowaniu akumulatora urwał się czerwony kabel, który zakłada się na plus w akumulatorze, urwał się na łączeniu przy podłodze gdzie stoi akumulator

Bardzo proszę o pomoc, co należny zrobić, jakie kroki podjąć, co kupić i czy będzie z tym dużo pracy i kosztów ?

Nadmienię iż potrzebuje fachowej pomocy, ponieważ jestem za granicą Polski i nie mam tu na nikogo liczyć,jestem sama i muszę uważać na "mechników" co nie bardzo się znają ale pieniądze z przyjemnością skasują, a w euro to jednak kosztuje....

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam,

Joanna

Opublikowano

Ja też, ale biorąc pod uwagę że auto stoi na parkingu ( zaparkowane w rzędzie aut równolegle) jest w automacie, skrzynia biegów na "P" i z zablokowaną kierownicą, to ciężko odstawić je do warsztatu.

Potrzebuje porady jak poradzić sobie z tym problemem w warunkach polowych, by dojechać autem do mechanika (takiego poleconego co ogarnia BMW i ma narzędzia to mam 60 km ode mnie) a już najlepiej do Polski.

Tak dla porównania akumulator w Holandii, te same parametry co mój obecny koszt 195 euro rok gwarancji ( ok 800 zł) ,w Polsce ten sam ( Warta 85aH MAX 400 zł)

Opublikowano

Proszę powiedz mi czy jest szansa i możliwość podłączyć je jakoś na "krótko" chwilowo, tak by można się wydostać z parkingu i dojechać do warsztatu ?

jeśli pozwolisz to mogę wysłać Ci zdjęcia jak to wygląda, może jak zerkniesz to będziesz mógł powiedzieć mi więcej czy jest szansa ?

Będę wdzięczna za pomoc.

Joana

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podłączyć prąd pod maską, żeby odblokować kierownice, wezwać lawetę i do mechanika.

Tylko kable w bagażniku trzeba zabezpieczyć żeby do jakiegoś zwarcia nie doszło.

Opublikowano

Dziękuję, ale proszę o informacje jak podłączyć ten prąd pod maskę, gdzie, do czego ?

Wiem ze to żmudne i marudne, pisać szczegółowo, ale dla mnie to są istotne informacje żeby poradzić sobie z tym problemem.

Przepraszam, ale jestem kobietą i kompletnie nie znam się na tym aucie. A znajomi który chcą mi pomóc niestety nie znają się na tym aucie zupełnie :(

Pozdrawiam

Opublikowano

Postanowiłam poradzić się na forum, gdyż uważam że wszelkie uwagi i porady użytkowników tego modelu samochodu, będą dla mnie bardziej wiarygodne i wartościowe od porad ludzi który nie mieli/ nie mają takiego auta i jedyne co mogą powiedzieć ze słyszeli to albo tamto... że automat to do dupy jest, albo bmw to nic innego jak będziesz miał wydatek.... nie o to mi chodzi.

Mam problem ale nie potrzebuje żeby ktoś mnie dołował, tylko pomógł jeśli może.

Opublikowano
Zrób zdjęcia to jak będziemy widzieć to będzie prościej coś podpowiedzieć
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/01/e76b0db69cf3b86c86ad5308122d067a.jpg

 

Pozwolę sobie wrzucić.

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/01/be8a17efd130b8df0823a409f19c4b53.jpg

 

.

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam,

 

Mialem to samo w swojej E92 325i jak kupilem.

 

W miejscu gdzie siedzi akumulator byla woda wiec plusowy kabel przezarlo na laczeniu (zrobilo sie zwarcie...).

 

Musisz kupic cala kleme pirotechniczna (chyba ze bedziesz bawic sie w naprawe) - uzywana wyrwalem za £50 jesli dobrze pamietam.

 

Nastepnie musisz wyczyscic to gniazdo to ktorego wkreca sie ta kleme bo prawdopodobnie jak w moim przypadku bedzie tam przezarta nakretka (rozmiar 10) ktora musisz wykrecic aby wkrecic nowa.

 

Nakretke oryginalna kupilem w BMW ale kazda powinna byc ok...

 

Mozesz takze kupic plastikowa zaslepke aby po calej procedurze zaslepic to gniazdo jesli nie ma oryginalnej (widze na foto ze cos tam jednak lezy).

 

 

 

Ten drugi tez u siebie wymienilem - dodatkowe £10.

 

Radzilbym zrobic to samo bo widac ze jest skrodowany przy gniezdzie.

 

 

Zapomnialem dodac ze do glownej klemy pirotechnicznej jest wpiety dodatkowy kabelek (czarno/zolty) ktory trzeba przepiac do nowej klemy

 

 

 

 

Tutaj jest to czego szukasz:

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WB32-EUR-02-2007-E92-BMW-325i&diagId=61_1946

 

Potrzebujesz nr 4 oraz nr 8

 

Jesli chcesz wymienic plastikowa oslone gniazda razem z zaslepka dokup jeszcze nr 12 oraz 9.

 

 

W przypadku drugiego kabla to nr 6 i 7 - oslona jest taka sama jak w przypadlku klemy pirotechnicznej czyli 12 i 9.

Opublikowano
Witam,

 

Mialem to samo w swojej E92 325i jak kupilem.

 

W miejscu gdzie siedzi akumulator byla woda wiec plusowy kabel przezarlo na laczeniu (zrobilo sie zwarcie...).

 

Musisz kupic cala kleme pirotechniczna (chyba ze bedziesz bawic sie w naprawe) - uzywana wyrwalem za £50 jesli dobrze pamietam.

 

Nastepnie musisz wyczyscic to gniazdo to ktorego wkreca sie ta kleme bo prawdopodobnie jak w moim przypadku bedzie tam przezarta nakretka (rozmiar 10) ktora musisz wykrecic aby wkrecic nowa.

 

Nakretke oryginalna kupilem w BMW ale kazda powinna byc ok...

 

Mozesz takze kupic plastikowa zaslepke aby po calej procedurze zaslepic to gniazdo jesli nie ma oryginalnej (widze na foto ze cos tam jednak lezy).

 

 

 

Ten drugi tez u siebie wymienilem - dodatkowe £10.

 

Radzilbym zrobic to samo bo widac ze jest skrodowany przy gniezdzie.

 

 

Zapomnialem dodac ze do glownej klemy pirotechnicznej jest wpiety dodatkowy kabelek (czarno/zolty) ktory trzeba przepiac do nowej klemy

 

 

 

 

Tutaj jest to czego szukasz:

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WB32-EUR-02-2007-E92-BMW-325i&diagId=61_1946

 

Potrzebujesz nr 4 oraz nr 8

 

Jesli chcesz wymienic plastikowa oslone gniazda razem z zaslepka dokup jeszcze nr 12 oraz 9.

 

 

W przypadku drugiego kabla to nr 6 i 7 - oslona jest taka sama jak w przypadlku klemy pirotechnicznej czyli 12 i 9.

 

 

 

 

Dziękuję Ci bardzo, widać nie tylko mi się przytrafił ten problem.

Zachodzę w głowę skąd ta woda się wzięła ehhh....

Schemat super pozwoli mi zamówić nowe części i będę wiedziała co i jak.

Pytanie tylko czy jest opcja żeby to teraz naprawić tak na szybko, żeby dojechać do normalnego warsztatu gdzie się tym odpowiednio zajmą ? Pytam i proszę o pomoc czy jest szansa żeby to przylutować, bo jak już wspomniałam jestem kobietą, i jestem tu sama.

Niestety moje doświadczenia z naprawą poprzedniego auta w Holandii u Polskich mechaników nie są dobre, nawet tych z polecenia. Bo już wyczaili że się nie znam i jestem sama, to robili mnie na czym popadło i kasowali jak w salonie ( dostałam stare części, zapłaciłam ja za nowe, raz nawet zepsute, nigdy nie dostałam starych, które były wymienione, więc nawet jak miałam kupione swoje części to nie wiedziałam co wymienili, był przypadek gdzie spuścili mi pół baku paliwa bo niby stwierdzili że jest w nim woda, ale wcześniej nikt mnie o tym nie poinformował i tego co spuścili też nie dostałam (heh i chyba tylko pół baku było z wodą, bo reszte zostawili...) więc proszę zrozumcie dlaczego się tak upieram i nie chce szukać pomocy u pierwszego lepszego "specjalisty"

Opublikowano

Nie mam pojecia skad sie tam woda u Ciebie wziela ale w moim przypadku kupilem samochod na auckji z wybita tylna szyba i napadalo na parkingu...

 

 

Nie przylutujesz tego a nawet jesli to lut nie wytrzyma.

 

Mozesz sprubowac zagniesc na kablu nowy ring i przykrecic go do tego gniazda.

 

Cos takiego tam jest oryginalnie:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Copper-Tube-Terminals-Cable-Ends-Battery-Eyelets-Lug-Ends-Starter-Ring-Connector-/111468334043?var=&hash=item19f407cbdb

 

Musisz kupic z odpowiednim otworem aby wsunac go w gniazdo i dokrecic nakretka.

 

 

Powodzenia

Opublikowano

Jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy i porady na ten temat. Teraz już wiem co należy naprawić, jakie części kupić, i jak spróbować naprawić to "awaryjnie". Przystępuję do działania i kontaktu z kimś kto będzie w stanie to zrobić.

Oczywiście napiszę jaki wyjdzie efekt końcowy, czy się udało i jaki koszt.

Nie dziękuję żeby nie zapeszać :wink:

Pozdrawiam serdecznie !

Opublikowano

Zapomniales napisac w jakim miescie obecnie jestes by ktos mogl cie pokierowac do wlasciwego warsztatu.

Doczytalem tylko ze gdzies za granica...

Bez placenia w EUR sie raczej nie obejdzie.

Tak na bolka oko to jakies 350EUR padniesz.

MADE IN PRL
Opublikowano
Jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy i porady na ten temat. Teraz już wiem co należy naprawić, jakie części kupić, i jak spróbować naprawić to "awaryjnie". Przystępuję do działania i kontaktu z kimś kto będzie w stanie to zrobić.

Oczywiście napiszę jaki wyjdzie efekt końcowy, czy się udało i jaki koszt.

Nie dziękuję żeby nie zapeszać :wink:

Pozdrawiam serdecznie !

 

 

Nie ma problemu - akurat przerabialem ten sam problem...

 

Powodzenia i daj znac jak poszlo ;-) !!!

Opublikowano

Witam,

Wymieniłam zgodnie z poradą kolegi z forum nakładki z pierścieniami na kablach ( jednym i drugim ) razem z nakrędkami, oczyściłam te miejsca z korozji. Kupiłam nowy akumulator Varta parametry te same co stary 85Ah.

Problem polega na tym ze po włożeniu akumulatora, auto odpala ale jak je zgaszę to już drugi raz nie pali... oczywiście centralny zamek działa, światła się palą, radio gra, ale nie ma zapłonu. Naciskam start/stop i nic, nawek nie krząknie, kierownica się blokuje, Czy ktoś z Was ma może pojęcie co to może być ? Czy te kable są jakoś "intiligentne" że zauważają ingerencje i auto nie che palić ?

Jeśli ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem to proszę o informacje i pomoc.

 

Pozdrawiam,

Joanna

 

Ps: pełną dokumentacje, z opisem i kosztami przedstawie jak załatwię ten problem.

Opublikowano
Jeśli ktoś wie jak się czyści odpływ z szyber dachu to proszę o wskazówki jak to zrobić, cieknie mi woda do bagażnika, a dokładnie tam gdzie jest akumulator. Prawdopodobnie odpływy są zatkane. Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać, gdzie tego szukać.
Opublikowano

Ja w jeep grand cheeroke czyscilem odplywy szyberdachu linka predkosciomierza od fiat 126p wyjeta z pancerza :)

Pozniej wpuscilem strzykawka mieszanine cieplej wody pomieszanej z bleachem( domestos zolty )

A na sam koniec wpuscilem zimnej wody.

U mnie byly dwa odplywy szyberdachu.

Na poczatku myslalem ze tam byl piasek ale tam po prostu rosly glony ktore zarosly...

Odplywy to sa takie otworki idace kolo prowadnic otwartego szyberdachu,zazwyczaj w skrajnych punktach konstrukcji.

 

PS.Od czasu tej awarii nie kupuje aut ktore maja szyberdachy i solardachy.

 

 

http://allegro.pl/linka-predkosciomierza-fiat-126p-wklad-i5716122382.html

MADE IN PRL
Opublikowano
Witam,

Wymieniłam zgodnie z poradą kolegi z forum nakładki z pierścieniami na kablach ( jednym i drugim ) razem z nakrędkami, oczyściłam te miejsca z korozji. Kupiłam nowy akumulator Varta parametry te same co stary 85Ah.

Problem polega na tym ze po włożeniu akumulatora, auto odpala ale jak je zgaszę to już drugi raz nie pali... oczywiście centralny zamek działa, światła się palą, radio gra, ale nie ma zapłonu. Naciskam start/stop i nic, nawek nie krząknie, kierownica się blokuje, Czy ktoś z Was ma może pojęcie co to może być ? Czy te kable są jakoś "intiligentne" że zauważają ingerencje i auto nie che palić ?

Jeśli ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem to proszę o informacje i pomoc.

 

Pozdrawiam,

Joanna

 

Ps: pełną dokumentacje, z opisem i kosztami przedstawie jak załatwię ten problem.

 

 

 

Ja mialem taki problem jak mechanik zle zalozyl aku, klema jedna byla nie dokrecona. Posprawdzaj wszystkie styki laczenia itp. Wszystko dzialalo tylko zero reakcji na start.

Opublikowano
No właśnie sprawdzałam, odpalił za pierwszym razem bez problemu, chodził ze 30 minut wszystko ok. Potem go zgasiłam, znowu próbuje odpalić i nic. Oczywiście światła, radio, navi działa ale start/ stop zero reakcji, nawet krzakniecia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.