Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam was serdecznie

 

 

Zwracam się z zapytaniem/poradą dotyczącą malowania Elementów plastikowych w wenętrzu samochodu czytałem wiele forum wiele wątków wiele technik każda sie różni . Chcialby was zapytać jak przygotować elementy pod malowanie, w jaki sposob , jakim spreym , ile razy nim malować chciałbym zdobyć całą widze jesli chodzi o malowanie elemtnów plastikowych w wenątrz .

 

 

Drugie moje pytanie jest takie oddalem swoj samochód ostatnio do lakiernika mam nowy lakier na kilku elemntach swojego samochodu chciałbym się zapytac o taką rzecz , Chciałbym polerować swoje auto polerką mechaniczą mam do tego sprzęt itd chciałbym rowniez przejechac auto pastą k2 lekko scięrną wiem ze to jest to samo co polerowanie mechaniczne ale podobno zabezpiecza auto taka pasta jak to jest ? 3 pytanie woskowanie jakim woskiem i kiedy najlepiej woskowac odrazu na drugi dzien? po polerowaniu ?

 

Mysle ze wybralem dobry dział jeśli nie z góry przepraszam moje auto to BMW E46 320d

 

Z góry dziekuje Pozdrawiam Krzysiek . CZekam na odpowiedzi :8)

Opublikowano
Wiem ze jest ale tam jest tak namieszane z nic tego nie wiem tutaj bym chcial bys ktos odpowiedzial na moje pytania byl bym wdzieczny jak przygotowac plastiki jak malowac itd
Opublikowano
Hmmmm jak nie wiesz czym polerowac to pewnie praktyki w polerowaniu wiekszej nie masz, powiedz jaka masz maszyne do polerowania bo niektore sa grozne w rekach malo doswiadczonych. Mimosrodowa, czy cos w stylu zwyklej szlifierki?
Opublikowano
Jesli chodzi o technike polerowania to jakies pojecie o tym mam a bardziej chodzi mi o pytania które zdalem dal bys rade na nie odpowiedziec ? albo ktos z obecnych?
Opublikowano
K2 nie poleruj maszynowo, to jest pasta lekkoscierna razem z woskiem, idz do sklepu i powiedz do czego ci paste trzeba, cos ci dadza. Ja jak dobrze pamietam G3 zawsze kupowalem. Pozniej jak umyjesz auto i wyschnie mozesz od razu ladowac wosk, sam wosk, nie z pasta lekkoscierna.
Opublikowano
Zle moze napisalem kurcze K2 to recznie lekkoscierna pasta to wiem :) do maszynowego polerowania mam inny specyfik do tego przeznaczony a powiedz mi co bys mi mogl powiedziec na temat plasitków począwszy od ich przygtowania az do malowania ?
Opublikowano
Nie za wiele niestety, tylko tyle ci powiem ze najwazniejszy jest chyba odpowiedni podklad, raz polalowalem pierwszym lepszym i elegancko stopil plastik. Niech ktos inny sie wypowie, albo zapytaj goscia w sklepie.
Opublikowano

Wszystko zależy od tego, co chcesz malować. Jakie plastiki? Listwy wykończeniowe pulpitu i drzwi? Czy chcesz pomalować coś innego?

Dalej - o polerowaniu nic nie wiesz, widać to po twoich postach. Więc lepiej się za to nie bierz, bo o ile na oryginalnym lakierze BMW trzeba się postarać o bubę nawet rotacją, to na nieoryginalnym i do tego świeżym, czyli miękkim wystarczy jeden obrót za dużo i jedziesz do lakiernika.

 

Chcesz osiągnąć rozumiem "ładność" auta, umyj je więc porządnie dobrym szamponem, ja używam Sleek&Bubbly od Shiny Garage, ale świetny jest też szampon Autoglym, poradników na YT masz w opór,kup sobie glinkę, dowiedz się jak się tego używa, też poradników jest masa, jak wyglinkujesz auto nałóż warstwę Autoglym Super Resin Polish, wypoleruj to ręcznie mikrofibrą, na to połóż dobry wosk - FinishKare HiTemp, znany też pod nazwą FK1000, DodoJuice HardCandy, Fusso HardWax, nie wiem, dowolność pełna. RĘCZNIE. Nic maszyną.

 

A K2 wsadź sobie w najgłębszą półkę w najdalszej szafce. To jest gówno i nie nadaje się do niczego.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Generalnie to z plastikami często są jaja. Jeśli jest porowaty a chcesz na gładko to zmatuj papierem 220 ile umiesz. Później szmatką do matowania (pet niektórzy mówią) namoczoną atysilikonem.Możesz kupić dodatkowo specjalny podkład na plastiki który powoduje lepszą przyczepność w spreyu. Po odparowaniu zalej pory podkładem wypełniającym , 3, 4 lagi . Po wyschnięciu podkładu matujesz na gładko papierem na sucho 400 i poprawisz 600 lub na mokro 800 i popraw dla pewności 1200 . Ostatnio malowałem samą bazą koleżance i wyszło ok . O dziwo baza się nie ściera nawet na boczku gdzie się drzwi zamyka.

 

Polerowanie pastą ścierną ręcznie to porażka .

Opublikowano

plastiki w bmw to wyzwanie najpierw trzeba pozbyć się warstwy wierzchniej (gumo podobnej warstwy) przerobiłem wszystkie techniki z wątku o odnawianiu plastików -można sie zajechać,

najsprawniej poszło usunięcie tej gumy rozpuszczalnikien nitro, jednak trzeba bardzo ostrożnie to robić bo rozpuszcza elementy plastikowe,

do matowania użyłem włókniny a malowałem sprayem do zderzaków

 

 

do polerowania możesz użyć past z tej serii

http://allegro.pl/mleczko-pasta-polerska-zielone-50417-3m-i5694327843.html

Opublikowano
ja planowalem to wyczyscic papierem 3000 potem 5000 i pomalować Bollem probowalem na czesci palstiku nawet fajnie to wyszło jak myślicie ? i po jakim czasie mozna polerować nowy lakier by to nie uszkodzic?? bo jest świerzy wiec za dlugo w jednym miejscu napewno nie wolno a lakier wymaga polerki poniewaz jest matowy nie błyszczy sie jak am sie bylyszyc
Opublikowano
Wedlug mnie tak drobny papier to przegiecie. Musi postac dobrych pare dni zanim sie wezmiesz za polerke bo narobisz kily, zamiast sie plyszczec bedzie matowial. Wiesz o tym ze lakier w niskich temperaturach sie nie utwardza zeby pol roku stal, dlatego musi byc jako taka temp zeby zwiazal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.