Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Mój problem zaczął się we Francji po zatankowaniu na BP (ultimate), na ich paliwie silnik od dołu ciągnął normalnie ale przy ok. 1700/1800 obr coś go blokowało jakby dosłownie stawał ale po przekroczeniu 1900/2000 szedł już normalnie ( na zimnym silniku wszystko było ok, przerwy w mocy były dopiero po przejechaniu kilku kilometrów). Po zatankowaniu w Niemczech problem stał się mniej zauważalny (moment w którym wcześniej 'przerywał' był delikatniejszy) na tą chwilę zatnie go raz na jakiś czas delikatnie ... Zacząć się martwić czy olać ?

Dodam że silnik 1,8d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki silnik? Bo 1,8d nic nie mówi, szczególnie, że takiego nie było w e46..to jest m47 czy m47n?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Warto najpierw podłączyć kompa z inpa i sprawdzić błędy, parametry podczas buta np. na 3 biegu. W ciemno to pewnie skończy się na regeneracji pompy :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.