Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 176
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Autko wystawiam w nowej cenie 63999zł. Oferta jest aktualna przez weekend. W poniedziałek autko zostaje w salonie BMW w ramach rozliczenia za nowy samochód. Jeżeli ktoś chce kupić autko w tej cenie zapraszam do kontaktu. Później samochód będzie wciąż do kupienia jednak już bezpośrednio od dealera BMW (w cenie jak się domyślam odpowiednio wyższej). Samochód sprawdzony w ASO, po 2,5 godzinnym przeglądzie wyszły drobiazgi typu: uszczelki, podkładki, osłonki itd. Lakier oryginalny na całym samochodzie, nie stwierdzono śladów napraw blacharsko lakierniczych. Przebieg zweryfikowany.

 

Link do nowej aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=6345211988

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie lepiej przytrzymać cene poprzednia i zaczekac na kupca niz oddawac handlarzom za bezcen ? :(
Opublikowano
Autko wystawiam w nowej cenie 63999zł. Oferta jest aktualna przez weekend. W poniedziałek autko zostaje w salonie BMW w ramach rozliczenia za nowy samochód. Jeżeli ktoś chce kupić autko w tej cenie zapraszam do kontaktu. Później samochód będzie wciąż do kupienia jednak już bezpośrednio od dealera BMW (w cenie jak się domyślam odpowiednio wyższej). Samochód sprawdzony w ASO, po 2,5 godzinnym przeglądzie wyszły drobiazgi typu: uszczelki, podkładki, osłonki itd. Lakier oryginalny na całym samochodzie, nie stwierdzono śladów napraw blacharsko lakierniczych. Przebieg zweryfikowany.

 

Link do nowej aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=6345211988

 

64K za ten samochod to znakomita cena wrecz okazyjna.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mozliwe ale pewnie finalnie trafi do Aso bo kolega o jakies 4 msc za pozno go wystawil... Ale zycze powodzenia :)
Opublikowano

Polski rynek - dziwny rynek ;)

 

Podsumowując sprzedaż...

 

Odzew wbrew pozorom niewielki jak na Coupe 335i. Dla większości pewnie cena nie do zaakceptowania. Każdemu kto pyta o auto mówię wprost co jest do zrobienia: do zamontowania amortyzatory wraz z zestawem naprawczym, które kupiłem a nie zamontowałem + geometria, luz na wastegateach, który w niedługim czasie trzeba będzie zlikwidować (stąd poniekąd obniżka ceny o kilka tys., natomiast ma to każde N54 z tym przebiegiem?) i wymiana płynu hamulcowego w komputerze zaplanowana na 08/2016.

 

No i problem jest, bo auto "to już nie igła", nie ma M-Pakietu, navi a największym problemem jest to, że to nie 335d i pali dużo. I zapomniałem, najlepiej jakby kosztowało 45tys :) Jeszcze jakby miało drzwi z tyłu, byłby cud malina.

 

Fakty są takie: auto w oryginalnym lakierze, zarejestrowane, zadbane, dużo rzeczy zrobione w tym wszystkie płyny i oleje, filtry, kanały dolotowe, przebieg potwierdzony. Cały zestaw startowy odpada - zrobiony. Do zainwestowania pewnie jest jakaś gotówka jak ktoś chce mieć wszystko na 100% zrobione, ale w którym aucie nie? Tu wiadomo czarno na białym co jest do zrobienia, nie mam w zwyczaju oszukiwać ludzi. W ASO na przeglądzie wyszły drobiazgi, dziś niedoszły kupiec był z samochodem na stacji diagnostycznej, diagnosta powiedział, że auto było w dobrych rękach i nie ma do czego się przyczepić. Moim zdaniem, ciężko dziś o takie auto...

 

Ludzie szukają po prostu "okazji", ma być tanio i "igła". Większość z nich wcale nie szuka 335i docelowo, a jedynie bierze to jako opcję jedną z wielu. Czy to będzie 330d czy 335i mała różnica. Dzwonią, pytają, oglądają. Zdarzali się i tacy co niekoniecznie wcale BMW chcieli kupić, jedynie pooglądać bo może warto jednak BMW... Strata czasu i pieniędzy na myjnie ;)

 

Nowe auto już zamówione, czekanie na kupca po cenie początkowej nie wiadomo ile by trwało, nie chcąc zostać z drugim samochodem, zdecydowałem się auto zostawić w rozliczeniu. Dalsze trzymanie auta to też koszty: ubezpieczenie + eksploatacja.

 

Ostatecznie myślę już o nowym, tą sztuką się nie martwię :) Złość i rozczarowanie zastępuje podekscytowanie konfigurowaniem i zamawianiem nowego :)

Opublikowano
To auto jest w złym pułapie cenowym :) Ja moje X6 też już długo sprzedaję i lipa, bo chętni by byli jakbym oddał za pół ceny. A auto mam z idealną historią, stan perfekcyjny poza gdzieniegdzie zmęczonym lakierem.
Opublikowano
Przeczytałem wszystko po kolei... naprawdę wielki szacun za podejście do samochodu :cool2: dbałość o detale na najwyższym poziomie. Włożyłeś naprawdę sporo czasu i serca w to auto niestety rynek w PL jest bardzo zepsuty... bardzo ciężko kupić jak i sprzedać naprawdę dobre auto, tak jak koledzy pisali być może trafiłbyś na kupca normalnego ale na to potrzeba czasu równie dobrze mógłbyś czekać i rok, dlatego dla mnie zrozumiałe jest zostawić auto w rozliczeniu mimo pewnie gorszych warunków/niższej ceny ale mieć spokój z potencjalnymi kupującymi (kto sprzedawał auto ten wie ). Jedno jest pewne nowy właściciel będzie miał naprawdę szczęście kupując ten egzemplarz :mrgreen: Bardzo mnie ciekawi (jeżeli to nie tajemnica ) na co padł wybór po 335i :8)
Opublikowano (edytowane)

Dzięki, dokładnie mam takie samo zdanie na ten temat :)

 

Żadna tajemnica :) Po 335i coupe, będzie regres silnikowy i nadwoziowy ;) Przemówił rozsądek - będzie Touring, chociaż nie byłem do końca przekonany - żeby mieć gdzie upchnąć wszystkie akcesoria dziecięce. To coś dla rodziny ;) Dla mnie na pocieszenie cała reszta czyli 330i, kolor, M-Pakiet, hamulce sportowe, 19", zawieszenie M, LEDy, HiFi itd. :lol: Tzw. kompromis :D

 

http://i63.tinypic.com/97uy9t.png

 

Galeria będzie w dziale F30 jak tylko odbiorę auto.

 

Sprzedam radio BMW Professional LCI z Bluetooth + obsługą USB/AUX

 

Przy okazji, jak ktoś śledził moje zmiany i jest zaintersowany tym modem: http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=281576&start=30#p2131484 czyli doposażeniem w radio Professional od wersji LCI z obsługą Bluetooth (telefon) + USB/AUX to mam do sprzedania:

 

http://i64.tinypic.com/fuubuw.jpg

 

http://i66.tinypic.com/r1mye1.jpg

 

http://i67.tinypic.com/15btq1.jpg

 

http://i67.tinypic.com/jfaerp.jpg

 

- radio Professional LCI,

- kabel FAKRA do podłączenia radia z gniazdem USB/AUX,

- gniazdo USB/AUX.

 

Radio w stanie idealnym - zupełnie brak martwych/przygasających pixeli jak w wersji pre-LCI.

 

Dla chętnych na posiadanie telefonu podam numery części do kupienia: wtyk, kabel, mikrofon (wtyk kilka zł w ASO, mikrofon około 40zł na allegro).

 

Cena zestawu to 1600zł:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=6371131225

 

W Warszawie dla forumowiczów montaż gratis jak ktoś przyjedzie z zimnym piwem.

Edytowane przez be..mw
Opublikowano
Jak to mówią z wiekiem priorytety się zmieniają :8) , wybór rodzinny ale z pazurem i pewnie przyjemność z jazdy też będzie duża :mrgreen: pozostaje życzyć powodzenia i szerokości :cool2:
Opublikowano
Jak to mówią z wiekiem priorytety się zmieniają :8) , wybór rodzinny ale z pazurem i pewnie przyjemność z jazdy też będzie duża :mrgreen: pozostaje życzyć powodzenia i szerokości :cool2:

Dzięki :)

Ile za gniazdo AUX/USB ? I dużo jest roboty żeby podłączyć ? Mam Dużą navi professional + DVD ?

Sprzedaje tylko cały zestaw.

Opublikowano
Moim skromnym zdaniem nie sprzedałeś tego auta bo za każdą kupiona przez siebie część chciałeś zwrotu kosztów. Albo auto jest doinwestowane ma nowe opony itp i wysoką cenę, albo ma wiele do zrobienia i cena jest niska. A ty myślałeś że wystawisz samochód drogo i jeszcze zabierzesz z niego wszystkie części które czyniły go doinwestowanym.
Opublikowano
Moim skromnym zdaniem nie sprzedałeś tego auta bo za każdą kupiona przez siebie część chciałeś zwrotu kosztów. Albo auto jest doinwestowane ma nowe opony itp i wysoką cenę, albo ma wiele do zrobienia i cena jest niska. A ty myślałeś że wystawisz samochód drogo i jeszcze zabierzesz z niego wszystkie części które czyniły go doinwestowanym.

Nie wiem o czym piszesz... Chyba nie sądzisz, że zlewałem nowy olej ze skrzyni i wlewałem stary przed sprzedażą? To co wpływało na doinwestowanie auta zostało w nim do końca. W dodatkowej cenie oferowałem radio professional z telefonem, opony z maja tego roku oraz opony zimowe, które kupiłem sobie na koniec sezonu zimowego. Do tego zabrałem dywaniki gumowe. Dziwi Cię to? Auto z fabryki wyjechało na welurach, gumowe mi się przydadzą w nowym. Opon letnich miałem dwa komplety, w tym Micheliny z bieżnikiem około 5mm. Nic dziwnego, że chciałem auto sprzedać na starym komplecie a nie na nowym. Dla typowego polskiego kupca ma być tanio, najlepiej gdyby dostał jeszcze nowe zimówki klasy premium i świeżutkie letnie z przebiegiem 1tys km. Wszystkie te rzeczy były przeznaczone na straty, że pójdą razem z autem pod warunkiem, że trafi się kupiec konkretny, a nie taki, który za 60tys będzie chciał kompleksowo wszystko. Idąc Twoim tokiem rozumowania, powinienem wystawić za grosze, dać wszystko gratis w cenie, dać stargować kolejne kilka tysięcy od ceny początkowej a jak kupiec będzie marudzić to jeszcze obiecać darmową waszkę przez pół roku... Chyba nie wziąłeś pod uwagę ile kosztuje takie bezwypadkowe europejskie 335i w EURO za granicą a nie u Mietka handlarza, ile od tego kosztuje akcyza (suma już większa, niż to za ile wystawiłem), nie wspominając o całym doinwestowaniu, które zrobiłem później (kasa wydana bezpowrotnie).

Opublikowano

Radek to czekam na jazdę próbną nowym wozidełkiem :D fajnie skonfigurowane 330i, tyle że już sobie nie poczytamy w dziale galeria opisu zrobionych przez Ciebie napraw chyba że zrobisz przecieki jak robią to w ASO :twisted:

pomyśl jeszcze nad tę sztuką, nie byłoby regresu silnikowego ;)

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-340i-xdrive-tournig-harman-kardon-m-pakiet-fv23-nivette-CID5-IDe5Yh7.html#6a59d3797f

 

z 335i sprawę załatwiłeś po swojemu, niestety ale w PL stosunkowo mało jeździ mocnych benzyn e9x i niełatwo sprzedać, a jak ktoś szuka to zwykle patrzy najpierw żeby był Mpak i Navi choćby od szwagra Mirka handlarza czy zza oceanu z kontenera, a to że doinwestowane czy użytkowane przez kogoś z pojęciem to już dalszy plan

Opublikowano

Jakaś taka wysoka w tym X-ie.

Lepiej prezentuje się we wcześniej wspomnianym niebieskim/błękitnym - jaśniejszym niż przedmiotowa 335i

Czarnego w różnych specyfikacjach i białego jest pełno, każdy chce czarne bmw/czarne audi - oklepane.

Opublikowano

Jacek, w galerii będzie myślę o czym pisać :) Już mi po głowie kilka rzeczy chodzi.

 

Myślę, że tą 335i dałoby się kupić taniej. Jak na auto wyprodukowane i rocznik 2015 cena wydaje mi się za wysoka, zerknąłem na wyposażenie i kilku opcji mi tam brakuje jak na takie auto (to ma zwykły zawias chyba, nie adaptacyjny M? zwykle heble?). Nie wiem czy nie taniej by było wziąć auto do produkcji pod siebie z dobrym rabatem. Tak czy siak, kupa kasy, 330i wydaje się być rozsądnym kompromisem (71tys. taniej wersja podstawowa 330i w stosunku do 340i).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakaś taka wysoka w tym X-ie.

Lepiej prezentuje się we wcześniej wspomnianym niebieskim/błękitnym - jaśniejszym niż przedmiotowa 335i

Czarnego w różnych specyfikacjach i białego jest pełno, każdy chce czarne bmw/czarne audi - oklepane.

 

A to od kiedy X są niskie???

Opublikowano

Wiem, że niestety są wyższe - śmiałem zauważyć że słabo wygląda 3er niebędący serią X a jedynie wersję z X jako wóz drabiniasty, chyba że to takie niekorzystne ujęcie, choć wątpię.

Co do wyboru zainteresowanego - wszystko :cool2:, szkoda tylko że r4 bez względu na to, czy to diesel czy benzyna.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Da się to naprawić za 700 zł (Eibach Pro Kit) :)
Opublikowano
Penie tak, ale szkoda ruszać to co jest ori/fabryczne i z założenia nietykane.
Opublikowano

Radek a co powiesz na to ?

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-340i-xdrive-m-performance-360km-j-nowy-salon-pl-90tyspln-taniej-CID5-IDeF1J5.html#df383d0b9d

w cenie nówki 330i masz roczne 340i ,ja bym miał dylemat bo tu i tu masz pakiet serwisowy, leasing a 340i... już sama ta nazwa brzmi pięknie :)

360koni z x drive i szybką skrzynią- myslę że odczułbyś progres mocowy względem 335i i to spory :)

swoją drogą ładnie nowe auta poszły w stronę ekonomiczności, 340i realnie z tego co piszą pali +-9l a 335i e92 coś koło 11-12

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.