Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie,

szykuje mi się niestety wymiana całego zawieszenia... Posiadam w swojej 1 zawieszenie m-pakietowe ( 704 M SPORT SUSPENSION ) i tu mam kilka pytań takich

- czym różni się zawieszenie m-pakiet od zwykłego ? (chodzi mi o konkretne części) tylko sprezynami ?

- jakie są koszta zawieszenia w ASO ?

- czy opłaca się kupować używkę na allegro czy tam olx ?

- czy są jakieś różnice pomiędzy zawieszeniami do 118/120 i pomiędzy dieslem a benzyną ? bo po allegro są opisy, że zawieszenie pochodzi od 118d itp.

 

Na tą chwilę tyle, jak mi ktoś odpowie na te pytania to wtedy pewnie wleci więcej pytań z mojej strony :wink:

Opublikowano
Zamieniać na używane?? Przecież wtedy wymienisz na takie same jak masz. :wink: Ja bym tego nie robił. Jeśli masz zamiar pojeździć dłużej autem, to zainwestuj w nowe.
Opublikowano

Moje jest rozwalone, bo miałem wypadek, stad taka decyzja inaczej bym nic nie robił :wink: Według mojego mechanika prawa strona jest rozwalona dobrze i mówił ze najlepiej kupić kompletne zawieszenie. A orientujecie sie ile nowe zawieszenie kosztuje ?

 

O nówkę pytać w aso czy np teraz sobie przypomniałem ze jak zakładałem m-pak to różne części kupowałem na bmwstore.pl i tam tez maja więc gdzie myślicie ze taniej moze być ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja osobiście bym zdecydował sie na używane amortyzatory. Czasami sa oferty gdzie można kupić po 2-5k km przebiegu za śmieszne pieniądze. Sam kupiłem kpl 7k km przebiegu używane z OLX i na przeglądzie przod wyszedł 100% a tył 87 gdzie moje miały juz 80tys przebiegu i po 60-70%. Wiec wszystko kwestia znalezienia dobrego uczciwego sprzedawcy, ja za swoje przod i tył dałem chyba 450zl.

 

Popatrz na OLX bo jest jeden gościu od którego miałem brać właśnie amortyzatory m pakietowe (bilstein) w bardzo dobrej cenie z małym przebiegiem. E90 i e87 maja takie same amortyzatory wiec szukaj tez pod e90

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ok Panowie historia się potoczyła w taki sposób, że samochód stał 5 tygodni u mojego dobrego mechanika, który robi świętną robotę, ale od 2/3 lat jest ciężko się z nim dogadać obiecuje, że samochód będzie zrobiony a nie jest nawet tknięty, nawet nie zajrzał co potrzeba tylko od razu rzucił tekstem całe zawieszenie i po tych 5 tygodniach zdenerwowałem się lekko (mało powiedziane) i postanowiłem samochód zabrać i zaprowadzić do mojego innego znajomego mechanika, który również robi świetna robotę i co się okazało ? Trzeba było tylko wymienić wahacze i łożysko w prawym tylnym kole (przy okazji zmienił też wahacze w lewym kole), samochód ogarnięty w dzień z przejrzeniem wszystkiego robotą i geometrią.

5 tygodni zmarnowane, nerwów zjedzone i po prostu szkoda słów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.