Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Budżet 130-140 tys. Wybór mam następujący.

 

1. Używane z Niemiec 3 letnie 320d przebieg ok 50tys km.

2. Nowe z salonu 318d (z nowym mocniejszym silnikiem 150KM).

 

- Co doradzicie?

- Które z aut więcej straci kwotowo w ciągu 5 lat wg was?

 

Jeżdżę stosunkowo niewiele (ale benzyny proszę mi nie polecajcie, znam, nabawiłem się już w moim f25 20i).

 

Na forum sporo opinii o tym, że 318d sprzed liftingu "nie jedzie". Nowe jest prawie sekunde szybsze do setki. A jak to było z waszymi 318d? Faktycznie ciągle denerwował was brak mocy?

Opublikowano
Jesli glowne kryteria to niska utrata wartosci i dobre przyspieszenie, to najlepszym wyborem bedzie uzywane 320d i tuning silnika na ponad 200 KM

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano

W tej cenie to może i 330D ci wpadnie... A tak to prawde mówiąc bez znaczenia. Ja brałbym poprostu coś używanego z wypasionym wyposażeniem i tyle.

 

jak jesteś z Wrocławia to możesz sie przejechać moją 318D ;) W tej chwili jest zakręcona na 180km. Prawde mówiąc nawet przy 143 nie była wolna. Wczesniej jeździłem 5 lat 320D 200km i w pracy 525D 218KM.

 

pozdrawiam

Seb

Opublikowano
A co dolegało benzynie? w x3

 

Za ciężkie auto, dodatkowo mocno odczuwalny opór powietrza. Do tego spalanie na autostradzie 15-18l. Brakowało niutonometrów diesla. Auto jechało jak chciałem tylko w trybie sport, ale to męczące.

Opublikowano

 

jak jesteś z Wrocławia to możesz sie przejechać moją 318D ;) W tej chwili jest zakręcona na 180km. Prawde mówiąc nawet przy 143 nie była wolna. Wczesniej jeździłem 5 lat 320D 200km i w pracy 525D 218KM.

 

pozdrawiam

Seb

 

Jestem z innego miasta, dzięki.

A takie podkręcenie 318d to w praktyce nie powoduje jakiś dziwnych zachowań silnika?

Opublikowano
3-letnie 320D z Niemiec kupisz z opłatami za 110-115. Przy tej kwocie to raczej 2-letnie i w obu przypadkach mówimy o całkiem dobrym wyposażeniu.

 

Z przebiegiem do 50 tys to trzeba położyć z cłem, vatem jakieś 135 tys zł.

 

Natomiast liczę utratę wartości i wychodzi mi, że takie używane 320d oraz nowe 318d stracą na wartości przez kolejne 5 lat tyle samo, czyli ok 80tys zł. Nie mylę się, prawda? Więc może lepiej nowe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.