Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Mycie w ASO tylko dla tych którzy nie przywiązują wagi do swojego lakieru.
  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mycie w ASO tylko dla tych którzy nie przywiązują wagi do swojego lakieru.

 

Racja, pierwszą kwestią która pada z moich ust w serwisie (niezależnie od marki) to "proszę nie myć auta" :nienie: :mrgreen:

Opublikowano

E tam, ile jeździcie na te serwisy? Raz w miesiącu czy jak..?

Przecież jak raz na jakiś czas umyją to co się stanie, papierem ściernym nie jadą :D

Od lat jak odstawiam to mi myją i nic nie zauważyłem 'gołym okiem' Chyba że wy z lupami sprawdzacie ;-)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przy ciemnym kolorze jedno nieodpowiednie mycie = lakier cały w swirlach do korekty.
Opublikowano
Dokładnie, wystarczy jedno nieumiejętne mycie i auto ma załatwiony lakier, niezależnie od koloru, przy ciemnym po prostu bardziej widać. Niestety taka jest przypadłość współczesnych lakierów i albo zawsze myjemy zgodnie ze sztuką albo mamy kaszankę na lakierze :( Jako, że widziałem już "mycie" w wielu ASO to za takie traktowanie moich aut z góry dziękuję.
Opublikowano
Moja była na akcji serwisowej na czujniki parkowania (wgranie softu nowego), umyli i posprzątali za free także :)

 

A co było nie tak z czujnikami? Masz przód / tył? Ja zawsze na nich bardzo polegam :shock:

 

Ja mam też kamerkę i ten system, który sam parkuje. Wszystko było z nimi ok, ale skoro była akcja serwisowa na wgranie nowego softu to przy okazji oddałem.

 

Lakier cały ok :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moja była na akcji serwisowej na czujniki parkowania (wgranie softu nowego), umyli i posprzątali za free także :)

 

A co było nie tak z czujnikami? Masz przód / tył? Ja zawsze na nich bardzo polegam :shock:

 

Mój moduł PDC przód/tył umarł, ale z tego co się dowiedziałem umieralność ich jest przepotężna.

Wymieniłem na nowy, koszt tego wynalazku 930zł :mad2:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Moja była na akcji serwisowej na czujniki parkowania (wgranie softu nowego), umyli i posprzątali za free także :)

 

A co było nie tak z czujnikami? Masz przód / tył? Ja zawsze na nich bardzo polegam :shock:

 

Mój moduł PDC przód/tył umarł, ale z tego co się dowiedziałem umieralność ich jest przepotężna.

Wymieniłem na nowy, koszt tego wynalazku 930zł :mad2:

 

Wilgoć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przyznam, że nie wiem.

U mnie obydwa auta stoją w garażu.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
To dobrze czy źle z tymi czasami? Bo strasznie wolno mi się wydawało, jak liczyłem z 8 do setki..
Opublikowano
To dobrze czy źle z tymi czasami? Bo strasznie wolno mi się wydawało, jak liczyłem z 8 do setki..

 

Katalogowo jest 7.2.

 

Pytanie czy liczyć od momentu puszczenia hamulca czy od kiedy faktycznie wskazówka i auto się zaczyna ruszać;) Ja tak wyliczyłem bliżej 7.5. Ale mogę kiedyś podjechać do Katowic i jeśli nadal masz boxa z gps'em to możemy sprawdzić dokładnie. ;)

 

Czy to dobrze, czy źle...

 

Jak ktoś na forum zauważył, te słabsze jedynki mają to do siebie, że lepiej przyśpieszają na węższych oponach. Ja mam u siebie taki zestaw (szerokości) jaki fabrycznie wychodzi na m135i 245 tył, 225 przód;) To jak się rusza też pewnie ma duże znaczenie.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Bo trzeba startować z wciśniętym hamulcem i gazem jednocześnie, tak do ok. 2-2,5 rpm. Wtedy sie zbliżysz do wartości katalogowych.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ale zanim sie wkręci to troche straty jest, a w druga stronę jak będziesz kręcił ponad 2,5 to hamulec juz nie trzyma i zaczyna [BAD] tańczyć.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Fajny, nie sugeruj się zbytnio YT, bo na żywo zawsze lepiej. Ja obejrzałem wszystkie filmy z moim wydechem jakie były a i tak na żywo inna bajka. Faktycznie dziwne że nie strzela, może nie przełączył na sport ? u mnie na comforcie też nie strzela.
Opublikowano
Fajny, nie sugeruj się zbytnio YT, bo na żywo zawsze lepiej. Ja obejrzałem wszystkie filmy z moim wydechem jakie były a i tak na żywo inna bajka. Faktycznie dziwne że nie strzela, może nie przełączył na sport ? u mnie na comforcie też nie strzela.

 

Hmm...ten silnik jest(był, jak chciałem kupić) też w Mini Cooperze którymś (bodajże countryman s). I tam można było jako opcję dokupić "przycisk sport", który zmieniał mapę silnika i powodował między innymi strzały z wydechu, z wyłączonym przyciskiem była kompletna cisza.

 

Wątpię, żeby coś takiego było u mnie przy zmianie Comfort -> Sport, Sport+, zauważyłem jedynie inną pracę skrzyni (w dużym uproszczeniu trzyma zawsze o jeden niższy bieg niż w comforcie), trochę szybszą reakcję na gaz i bardziej słyszalną turbine. Może w 328i miesza coś więcej?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przed zmiana wydechu tryby jazdy powodowały u mnie taka sama różnice jak u Ciebie. Teraz doszły gromy z nieba :D
Opublikowano

Czyli bardzo mozliwe ze mamy ten sam silnik z odrobine rozniacym sie osprzetem:) nagraj jakąś jazde

 

Przy tym mocowaniu kamerki odrobina wiatru i szum szerokich opon przy predkosciach powyzej 100 juz znaczaco zaglusza wydech. Ale w bmw serii 1 to praktycznie bazowy silnik (jest jeszcze 2 i 3 litry) a w mini czy w peugocie jeden z mocniejszych wiec i "opakowanie" inne.

Opublikowano
Ciekawa alternatywa dla nudnego jak flaki z olejem stockowego wydechu. Ale czy warte zachodu?

 

 

 

jedyne czego brakuje trochę więcej pierdzenia przy zmianach biegów :D :D Na wolnych obrotach trochę traktor

 

Ja do swojej 118i pre lci (całe szczęście silnik n13) mam założony wydech z m135i, do tego wycięty środkowy tłumik. Zdecydowana poprawa dźwięku nastąpiła dopiero po wcięciu tłumika środkowego, przy zmianie biegów słychać ładne 'pierdnięcia' ale szału aż takiego nie ma :D w porównaniu do 328i z m performance'owym wydechem, to jeszcze dużo mu brakuje. Co więcej, praktycznie nie ma strzałów przy schodzeniu z obrotów, chyba że na zimnym.

Niemniej jednak z przeróbki jestem zadowolony. Pozostaje jeszcze kwestia sterowania klapą - bo w 118i oryginalnie tego nie ma. Są więc w zasadzie 3 opcje - albo klapa zawsze otwarta i spaliny wydostają się przez obie rury - dźwięk bardziej basowy, jednak czasem może okazać się męczący podczas jazdy ze stałą, autostradową prędkością. Możemy też klapę zamknąć, wtedy jest ciszej. Ogólnie to orientuje się w dołożeniu jakiegoś dodatkowego modułu który by tą klapą sterował jak należy. To tyle z moich spostrzeżeń.

Jak odbiorę samochód z serwisu, a to może nastąpić końcem przyszłego tygodnia, to wrzucę jakiś filmik.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Mówią, że wielkie białe zimno nadchodzi, więc czas pożegnać się na kilka miesięcy z letnimi felgami i wrzucić zimówki...

 

Ceramika zaliczyła przegląd, lakier poza przednim zderzakiem i reflektorami trzyma się całkiem nieźle. Ostatnie podróże w deszczu były dosyć uciążliwe, więc na szybę powędrowała nowa powłoka hydrofobowa.

 

http://i.imgur.com/VrSfClC.jpg

 

http://i.imgur.com/CpGsSuh.jpg

 

http://i.imgur.com/HqoV1Ue.jpg

 

http://i.imgur.com/kQy5RPg.jpg

 

http://i.imgur.com/DL8A6Cm.jpg

 

http://i.imgur.com/94o5O3c.jpg

 

http://i.imgur.com/E0FGpFw.jpg

 

http://i.imgur.com/TibYlVy.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.