Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Żona kupiła sobie E90 320d 163km. zaciekawił mnie fakt braku wskaźnika temp. Po przeszukaniu internetu odblokowałem ukryte funkcje i okazało się, że termostat jest walnięty (maks temp. na trasie to 61 stopni). Po przejechaniu jakiś 600-700 km zapaliła się kontrolka DPF na żółto a na idrive wyskoczył komunikat: podróż można kontynuować, moc silnika jest zmniejszona (czy jakoś tak, silnik podczas jazdy wkręca się max do 4000) i jeśli problem będzie się powtarzał to skontaktować się z serwisem. Termostaty wymieniłem oba na nowe i problem temperatury został rozwiązany.

Teraz moje pytania:

1) Czy jeśli samochód pracuje w trybie serwisowym (max 4000 obrotów) to czy proces dopalania filtra rozpocznie się samoczynnie?

2) Jeśli nie to gdzie w poznaniu lub okolicach wywołać go z poziomu komputera w jakieś rozsądnej cenie i bez uszczerbku dla auta.

3) Ewentualnie jakie macie propozycje na rozwiązanie tego problemu?

Opublikowano

To teraz musisz pokasować wszystkie błędy i dorwać kogoś kto zrobi Ci serwisowe dopalanie filtra DPF, bez tego sam się nie odetka.

Dodatkowo możesz zastosować chemię do paliwa jak Liquid Moli Diesel Spulung.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki, o to mi chodziło!

To teraz musisz pokasować wszystkie błędy i dorwać kogoś kto zrobi Ci serwisowe dopalanie filtra DPF, bez tego sam się nie odetka.

Ta chemia to do czyszczenia wtrysków jest.

Gdzie w poznaniu lub okolicach zrobię to (kasowanie błędów i dopalanie z poziomu kompa) bez większej szkody dla portfela i samochodu?

Edytowane przez maciejkloss
Opublikowano
Hej kolego, jezeli choc troszke ogarniasz temat i masz chwile wolnego czasu to sam mozesz poradzic sobie z wymuszeniem wypalania DPF ze stosunkowo niewielkim kosztem. Potrzebujesz tylko kabel (kosztuje pare zlotych) + program (latwo dostepny) + laptop i ze wszystkim bez najmniejszego problemu sobie poradzisz sam. A na przyszlosc posluzy Ci to do dalszej diagnostyki Twojej BMki. Wiem co mowie bo sam przez dluzszy czas walczylem z DPF, jezdzilem od mechanika do serwisu i oczywiscie za kazdym razem rozpoczynalo sie od stwierdzenia: "panie, to jest BMW, to musi kosztowac!!!" lub: "BMW: Bedziesz Mial Wydatki !!!" i oczywiscie dalszy ciag naciagania na niepotrzebne koszty - az czlowieka szlak trafia jak slyszy takie pierdol... , dlatego moim zdaniem warto jest miec wlasyn sprzet do diagnostyki swojej BMki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.