Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam błąd podczas próby podłączenia się do auta IFH-0009 możliwa tylko diagnoza silnika. Wykluczam awarie kompa i ustawień, gdyż przywróciłem obraz systemu. Więc inpa jest świeżutka i zawsze działała z tego obrazu. Kabel sprawdziłem czy nie jest uszkodzony mechanicznie no i tu mi się pomysły skończyły.

 

 

 

P.S. nie moge wejść do żadnego modułu chwile mieli ale w końcu wyskakuje błąd. Jedynie działa SHIFT+F8 przeszukuje auto w poszukiwaniu Błędów.

Edytowane przez DZWILU88
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szukałem schematu budowy interfejsu nerwusa, ale nigdzie nie można znaleźć, oczywiście wyprowadzenie pinów w każdym interfejsie musi być takie same

zobacz schemat interfejsu ADS w EDIABAS/Hardware/ADS/ADS_doku (musisz mieć ediabas 6.4.7 lub ediabas 6.4.3) w nowszych powyżej 7 nie ma interfejsu ADS tylko OBD

nerwus robił na dostępnych w Polsce podzespołach więc możne być jakiś zamiennik ale ogólny schemat napweno jest podobny, zwłaszcza że jego interfejs działa też na OBD pewnie jest na max232 , i od niego są wyprowadzenia do pinów w RS232, jak by były tylko tranzystory i rezystory to nie działa w trybie OBD

opisz dokładnie to coś pomogę ...

w obd 1 ADS okrągła wtyczka może to połączenie pinu 20 z 17 dla lini diagnostycznej K

pin 15 to linia diagnostyczna L

pin 19 to MASA

pin 16 to napięcie zapłon po kluczyku +12V

pin 14 to napięcie akumulatora +12V

i to wszystko w OBD 1 co potrzebne , może dodatkowe przewody w RS232 to niepotrzebne zostały ponieważ nerwus kupił przewód z większą ilością żył niż potrzeba.

jak coś to rozkręć interfejs zrób zdjęcia zobaczymy który przewód idzie do wtyczki rs232 zobacz po kolorach

Opublikowano

kABEL U GÓRY TO kabel OD OKRĄGŁEJ WTYCZKI do złącza rs232

 

re poniżej to wtyczka od której idzie kabel do interfejsu a potem z interfejsu czyli z tej puszki idzie do USB

 

i w niej są właśnie urwane 3 kable 1,4 i9

podejrzewam że 1 to czarny 4 to różowy a 9 to szary ale tylko tak strzelam.

 

http://obrazki.elektroda.pl/2652886100_1442920362_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4531916600_1442920365_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/5511283600_1442920368_thumb.jpg

 

jutro zdrapie klej i napisze dokładnie gzie jaki idzie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Z wtyczką RS tam gdzie uderwały się 3 kable już się uporałem, okazało się że z drugiej strony są identyczne koloru więc po podłączeniu tak samo zaczęło działać.

Jednak nie mam pojęcia gdzie podłączyć odlutowany kabelek w okrągłej wtyczce, jest tam tak nasrane, że nie wiadomo skąd się odlutował :((( i dlatego w INPA mogę wejść w poszczególne moduły ale nie we wszystkie i nie i dział ignition :(((((

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.