Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Podejrzewam u siebie padniętą pompę paliwa już rozpisuję następujące objawy:

-Podczas jazdy szarpnięcie tak jak by na ułamek sekundy nie dostał paliwa i nagle taki kop.

-falujące leciutko obroty.

-czasami problem z zapalaniem samochodu, kręci kręci ale gdy nacisnę pedał gazu, zapala.

więc czy to objaw padającej pompy ?

Edytowane przez Zasada6701
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dopisz 316i do tytułu, bo temat zostanie zamknięty.

Prawdopodobnie pompa, ale warto podłączyć kompa z inpa. Filtr paliwa oczywiście wymieniony?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Filtry wymienia się od razu po kupnie, taka rada na przyszłość.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Wątpie, żeby to była pompa paliwa, bo wcisniecię, pedału gazu nie powoduje zwiekszenia ciśnienia pompki. Ona podaje cały czas takie same, tzn 3,5 bara. Ja bym tu szukał innej przyczyny. No ale mogę sie mylić, więc najlepiej przed kupnem sprawdź ją najpierw. Najprostszym sposobem na sprawdzenie będzie podłączenie manometru do listwy wtryskowej. Chyba, że takim nie dysponujesz to proponuje wyjąć tylne siedzenie, odkręcić taka czarną blachę do której idą przewody, a na stepnie młotkiem i jakimś tepym przecinakiem odkręcić tą nakrętkę metalową trzymająca pomkę paliwa, wraz z pływakiem. Wyjąć ją, wstawić do jakiegoś wiaderka z wodą, zatkać palcem wyjście i przekręcić kluczyk. Jeżeli będziesz mógł utrzymać tzn, że pompka do wymiany.
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

nie posiadam LPG, dzieje się tak na całym zakresie obrotów chociaż staram się nie uprawiać agresywnej jazdy i nie wiem jak samochód zachowa się w granicach 4k/obr,a ale z tego co pamiętam w granicach 4k/obr nie zdarzyło mi się nic takiego typu szarpnięcie,3 dni temu zaczęło mi coś świszczeć przy utrzymanie prędkości przy przyspieszaniu znika dźwięk."Świst" dobiega tak jak by z okolic właśnie tylnej kanapy.

Czyżby to pompa się kończyła?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.