Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

chciałem zapytać posiadaczy bawarek z silnikami 2.5tds ile nimi przejezdzili i z jakimi naprawami trzeba sie liczyc przy przebiegu ponad 200tys (dokladnie mam 214tys 97rok, na 100% oryginalny stan licznika). Chce wybrac sie tym autkiem na dluzej za granice i nie wiem czy to dobry pomysl. Dodam ze silnik pracuje pieknie, bez wyciekow itp. Co radzicie, na co zwrocic uwage, jak dobrze ocenic stan silnika, sprzegla, pompy wtryskowej i innych waznych pozdespolów. Chce uniknąć kosztownych napraw za granicą. Nie chodzi mi o zwykłą eksploatacjie tylko o poważne awarie. Czy moze zmieniac na auto z mniejszym przebiegiem, czy jeszcze nią pojezdze? Prosze o rady.

pozdrawiam

Opublikowano
mam 214tys 97rok, na 100% oryginalny stan licznika

U nas wszystkie samochody (niezależnie od wieku) mają na licznikach poniżej 200kkm. Czy rocznik 1991 czy 2001... taki fenomen. Oczywiście nie neguję, że możesz mieć oryginalny...

 

Generalnie to pompa wtryskowa co jakieś 200kkm odzywa się... a tak poza tym to chyba spokojnie do 500kkm nie ma się czym przejmować :)

Ja też miałem poniżej 200kkm. Ale jak ruszyłem pompę to okazało się, że była już regenerowana.... więc szacuję przebieg na 350-400kkm.

Znajomy miał 325tds i miał ponad 400kkm przebiegu (tym razem oryginalnego rzeczywiście). Tak więc można pojeździć chwilę.

 

A co do podzespołów to chyba sprzegło mam nie ruszane i na pewno u mnie jak i u wspomnianego znajomego wydech jeszcze oryginalny i ma się dobrze!

W innych samochodach max 120kkm bez wymiany wydechu udawało mi się zrobić.

Pozdrawiam

- Sim One -

Opublikowano
Uwazac trzeba tez na pompe wody, ale trudno okreslic kiedy padnie. Jesli pojedziesz w kraine gdzie znajduja sie prawdziwe autostrady to pamietaj by nie targac na 100% cala droge (znam takie przypadki, gosc usmazyl automata). Awaria pompy wody spowoduje przegrzanie co moze prowadzic do pekniecia glowicy a wtedy koszty spore tymbardziej poza polska.
Opublikowano

175.265 km (2002-08) - ZAKUP - 29 tys zl

 

182.tys km (2002-08)

opony furio letnie

suma: 900zl

 

188.tys km (2002-11)

opony frigo zimowe

suma: 800zl

 

214.tys km - remont kapitalny: (2005-09)

- olej 10w40 mobil polsynt.

- malowanie - 3500

- skrzynia - 3500

- skora - 3500

- zawieszenie - amory kaybah

- pompa wtr.

- turbina

- inne

suma: 16 tys pln

 

223.400 km: (2005-11-19)

- olej 10w40 mobil polsynt.

- krotki pasek klinowy

suma: 750zl

 

224.400 km: (2005-12-02)

- skrzynia, olej Mobil ATF Synthetic (wym. co 70 tys)

- dyfer, olej 80W-90 (wym. co 30 tys)

- simering tylni silnika

- uszcz. dyfra

- zawiesz. walu

- przegub walu gumowy

suma: 2300$,

 

224.490 km: (2005-12-06)

- uszcz pod deklem glowicy

- uszcz kolektor ssacy

- dlugi pasek klinowy

- wahacz? przedni lewy

suma: 200$

 

224.520 km: (2005-12-07)

- wtryskiwacz sterujacy

- dekiel pokrywy zaworow (kurek wlewu oleju)

suma: 300$

 

225.500 km: (2006-02-03)

- swiece zarowe (660 uah = 130$)

suma: 166$

 

225.600 km: (2006-02-09)

- aku bosch silver (600 uah = 100eur)

- uszczelki zbiorniczka DOT4 (10 eur)

suma: 115 euro

 

227.000 km: (2006-02-15)

- lozysko tyl lewe

- komplet ham. reczny

suma: 200$

 

228.800 km: (2006-03-23)

- pompa wtryskowa (1000 $)

- uszcz. glowicy

- olej Castrol 10w60

- filtry oleju, powietrza, paliwa

- uszcz. zaworow

suma: 1800$

 

230.000 km: (2006-04-01)

- opony letnie ContiPremiumContact 2

suma: 1250 zl

 

230.500 km: (2006-04-02)

- sprezyny tyl

- amort. tyl

suma: 450$

zh
Opublikowano
175.265 km (2002-08) - ZAKUP - 29 tys zl

 

182.tys km (2002-08)

opony furio letnie

suma: 900zl

 

188.tys km (2002-11)

opony frigo zimowe

suma: 800zl

 

214.tys km - remont kapitalny: (2005-09)

- olej 10w40 mobil polsynt.

- malowanie - 3500

- skrzynia - 3500

- skora - 3500

- zawieszenie - amory kaybah

- pompa wtr.

- turbina

- inne

suma: 16 tys pln

 

223.400 km: (2005-11-19)

- olej 10w40 mobil polsynt.

- krotki pasek klinowy

suma: 750zl

 

224.400 km: (2005-12-02)

- skrzynia, olej Mobil ATF Synthetic (wym. co 70 tys)

- dyfer, olej 80W-90 (wym. co 30 tys)

- simering tylni silnika

- uszcz. dyfra

- zawiesz. walu

- przegub walu gumowy

suma: 2300$,

 

224.490 km: (2005-12-06)

- uszcz pod deklem glowicy

- uszcz kolektor ssacy

- dlugi pasek klinowy

- wahacz? przedni lewy

suma: 200$

 

224.520 km: (2005-12-07)

- wtryskiwacz sterujacy

- dekiel pokrywy zaworow (kurek wlewu oleju)

suma: 300$

 

225.500 km: (2006-02-03)

- swiece zarowe (660 uah = 130$)

suma: 166$

 

225.600 km: (2006-02-09)

- aku bosch silver (600 uah = 100eur)

- uszczelki zbiorniczka DOT4 (10 eur)

suma: 115 euro

 

227.000 km: (2006-02-15)

- lozysko tyl lewe

- komplet ham. reczny

suma: 200$

 

228.800 km: (2006-03-23)

- pompa wtryskowa (1000 $)

- uszcz. glowicy

- olej Castrol 10w60

- filtry oleju, powietrza, paliwa

- uszcz. zaworow

suma: 1800$

 

230.000 km: (2006-04-01)

- opony letnie ContiPremiumContact 2

suma: 1250 zl

 

230.500 km: (2006-04-02)

- sprezyny tyl

- amort. tyl

suma: 450$

 

sorry, ale kosmicznnie droga exploatacja tego e34 :)

55tys km i tyle kasy??? ludzie

awaryjne te bmki :)

 

a mowia ze przebiegi rzedu 250k to nic dla bmw :)

 

z tym ze trzeba chyba wlozyc 2xtyle co auto zeby do tych 250tys dojechac :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
ale ja nie mowie, ze moja ma tyle przejechane - tyle to ona ma na liczniku a ile w pamieci to chyba nikt nie wie...
zh
Opublikowano
przy jakich przebiegach zmienialiscie sprzeglo? mam wrazenie ze docisk mam juz slaby, czasem przy ruszaniu z jedynki lekko szarpie, nie slizga sie. wiec mysle ze tarcza ok. wymienia sie zawsze komplet? jakie koszty takiej naprawy. z gory dzieki za info
Opublikowano
ja na początku wymieniłem filtry i płyny ustrojowe :8) ale po czasie wyszło kilka pierdół :wink:
jak by BÓG preferował przedni napęd to byśmy chodzili na rękach ;)
Opublikowano

a ja mam niewielkie pytanie :lol:

mianowiecie widze TDS i patrze ma pojedyncza koncowke nadu ogldam nastepnego i ma podwojna koncowke nadu hmm takich jest pelno jedne maja pojedyncza a drugiie podwojna hmm od czego to zalezy??

chyba z BMW jakis niemiec nie naciskal przyciku mowiac" ta bedzie z podwojnym a ta mi sie nie podoba wiec z pojedynczym" dla mnie to kolejna zagadka ale moze ktos cos z was o tym wie :!:

moje modele
Opublikowano
kazdy tds koncowy tlumik a arczej koncowke ma orginalnie skierowana nadu najczescie pojedyncza ale w e34 da sie zauwazyc tez podwojna i teraz moje pytanie kiedy byly podwojne a kiedy pojedyncze zastanaiwlaem sie ze to moze od roku produkcji zalezy ale ta teza sie nie sprawdzila...
moje modele
Opublikowano

mianowiecie widze TDS i patrze ma pojedyncza koncowke nadu ogldam nastepnego i ma podwojna koncowke nadu

:think: Wydaje mi sie... ale moge sie mylic.... ze chodzi o koncowke tlumika , ktora skierowana jest na doł, czyli po prostu do dołu :D

.... wracajac do tematu... pojedyncza koncowke maja moze TD a podwojna TDS :roll: - cos w tym chyba jest...

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano
Do 08/92 tłumiki końcowe w TDS-ach miały podwójną końcówkę. od 09/92 - 99r miały pojedynczą rurkę. Tak naprawdę cały tłumik zewnętrzny jest identyczny w obu wersjach. Tylko ta inna końcówka... Może z pojedynczą mniej dymi?

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

Tak pokazuje wielki obrazkowy katalog układów wydechowych 2003, Walker , Bosal itp. Jak napisałem, tłumiki z pojedynczą rurą są identyczne z tymi z podwójną, różnią się tylko końcówką.

Auto z 1996 roku napewno nie ma juz oryginalnego wydechu, musiał być wymieniany w międzyczasie, a pasują oba tak samo dobrze.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

jkaiś czas temu wpisałem w wyszukiwarce na allegro, by szukała tylko BMW

z przebiegiem pow 400 kkm. na cztery tysiące beemek tylko 12 samochodów miało pow. 400 kkm. a taki przebieg będzie mieć 80% aut dziesięcioletnich z silnikiem diesla.

przecież to tylko 40 kkm rocznie.

BMW Sauber F1 Team; only Pb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.