Skocz do zawartości

118i - temperatura cieczy chłodzącej i oleju ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie, czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć czy u was też jest taka wysoka temperatura silnika?

http://imageshack.com/a/img673/5143/K9pdAB.jpg

Tak jest po normalnej, spokojnej jeździe przez miasto.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez Michas.C
Opublikowano

...dobrze że są jeszcze zagraniczne fora...i człowiek miał zacięcie do języków... :D

Wychodzi na to że te silniki lubią takie ciepełko.... :D

 

Pozdrawiam serdecznie.... ;)

Opublikowano

Myślę że wynika to po części z umiejscowienia czujników temperatury. Ten cieczy jest kawałek za zejściem płynu z turbiny...a tam temperatura spora.

 

Będę robił pierwszy porządny przegląd po zakupie to z ciekawości dokonam pomiarów - mam odpowiednie narzędzia. ;-)

 

...i wszystko jasne. Te temperatury nie służą jako poglądowe o stanie silnika.

Używa je komputer by kontrolować stan i potrzebę chłodzenia turbiny w systemie START/STOP.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Czyli jakoś ten start/stop jest jednak kontrolowany. Wole go jednak wyłączać po tym jak gasi silnik, mimo ze ten 10 s wcześniej był kręcony do odcięcia.

Btw. Ostatnio z ciekawości sprawdzałem temp oleju podczas jazdy autostradowej ok 30 km. Prędkość 140, temp powietrza 16, temp oleju 119. Natomiast jak na cwiare latałem na zlocie to nie rosła powyżej 112.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie,

 

Czy udalo sie wam ustalic czy temperatura oleju oscylujaca w okolicach 110-114 stopni dla silnikow N13 to normalna sytuacja?

 

Po wczorajszych pomiarach przy spokojnej jezdzie i tem zew -5 jestem mocno zaniepokojony.

 

Pozdrawiam

Piotr

 

http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/08/f78e4a4ca8b91e1f9a741828b7f1f530.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
tak to normalne...każdy N13 lub N20 pracuje w takiej temperaturze...jak chcesz poczytać coś więcej na ten temat to poczytaj sobie technical training (product information) dla N13 lub N20
Opublikowano
tak to normalne...każdy N13 lub N20 pracuje w takiej temperaturze...jak chcesz poczytać coś więcej na ten temat to poczytaj sobie technical training (product information) dla N13 lub N20

 

zapytam tutaj odnośnie samochodów poliftowych

 

Nowe 118i (i chyba 116i) ma nowy silnik B38 3 cylindry.

Natomiast nowe 120i. No właśnie jaki silnik jest w 120i? Jedni twierdzą, że to podkręcone N13 z wersji 118i sprzed liftu inni, że to coś nowego. A w internecie jakoś nie mogę znaleźć nigdzie opisanej wersji N13 z odpowiednią dla 120i mocą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.