Skocz do zawartości

Dławienie silnika przy wysokich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od pewnego czasu borykam się z małym problem w swojej 7. Otóż przy obrotach powyżej 5000 obr/min, samochód zaczyna się po prostu dławić. Przepraszam, że tak krótki opis, ale nie wiem, jak to inaczej określić. Samochód oczywiście regularnie serwisowany, poniżej lista ostatnich wymian.

Sezon 2015

-auto zostało poddane polerowaniu lakieru, konserwacji nadkoli oraz rantów drzwi więc tutaj będzie całkowity spokój

-wymienione wężyki i regulator ciśnienia paliwa, Filtr paliwa nowe obejmy + sprawdzenie stanu wszystkich przewodów.;

- olej MOTUL 10W40 6100 Synergie+ oraz filtr oleju

- wymienione Szczęki ręcznego

Zeszły sezon –

- W zeszłym sezonie sprawdzenie stanu skrzyni (Premium Motors), oleju, wymiana uszczelki pod skrzynią. Żadnych opiłków nie było, olej dobry nie wymagający dolewania czy wymiany.

-zakonserwowane całe podwozie (Premium Motors), zdejmowanie wszystkich osłon czyszczenie chemią i konserwacja środkami Niemieckiej firmy BRENER

-Wizualnie przyciemniłem wszystkie szyby, wymieniłem kierunki na dymione depo, tylne klosze na czerwono, dymione.

-Wymiana dwóch sond lambda BOSCH

-Zregenerowany rozrusznik

-wymieniłem nowy oryginalny przepływomierz BOSCHA

-wymienione wszystkie rolki, łożyska oraz paski od pomp, alternatora itp.

-zadbałem o poprawne działanie układu chłodzącego wymieniłem oryginalny termostat od Zdunka

-wymieniłem uszczelki pokryw zaworów od razu z sprawdzeniem stanu wnętrza silnika i łańcuchów rozrządu wszystko ok.

-amortyzatory na ostatnim przeglądzie miały po 77%, drążek kierowniczy wraz z końcówkami meyle/trw, żeby auto trzymało się drogi jak należy i nie było żadnych niepokojących odgłosów

- Nabicie Klimatyzacji. Sprężarka chodzi poprawnie bez oznak problemów.

 

Model to bmw e38 740i m60 bez podtlenku LPG.

Jeżeli podobny temat pojawił się kiedyś, to po prostu proszę o linka, bo mogłem go przeoczyć lub problem był, ale przy LPG.

 

Z góry dzięki za pomoc,

 

Pozdrawiam

Opublikowano

To na pewno silnik czy skrzynia? Jak oceniłeś to ze nie trzeba wymieniać oleju? Po kolorze? Zapachu? :mrgreen:

 

Może pompa paliwowa nie wyrabia na wysokich obrotach.

Co komp pokazuje podczas jazdy?

 

Jak masz problem z dlawieniem to nie pisz o polerke auta czy że wymieniałes amortyzatory i te inne rzeczy nie związane z problemem bo robi się śmietnik

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa. Ja mimo wymiany regulatora na nie oryginalny (zamiennik) miałem z tym problem Dopiero regulator z ASO dal poprawę. Ale podpięcie zegara i sprawdzenie ciśnienia powie prawdę czy to wina paliwa czy elektroniki. Jak dawno były wymieniane świece, oraz palce przy cewkach? W gniazdach gdzie są świece nie ma oleju?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.