Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy ktoś mnie nakieruje krok po kroku jak ISTA sprawdzić jakie mam ustawienie zaworu EGR i ewentualnie jak te nastawy zmienić(raz ustawić maxymalne możliwe otwarcie zaworu i minimalne otwarcie zaworu) Chciałbym też zmienić obroty biegu jałowego.

Z góry dzięki za podpowiedż

Maciej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Raczej sie nie da :D

 

Bieg halowy możesz zmienić nawet w INPA Ale gdzie to bym musiał poszukać,

Jeśli szukasz Po niemiecku to pod hasłem Lehrlauf.

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/a97b6791-7a6f-400e-a30c-684039be3ac2_zpsp4npnplg.png

 

No i pozniej na Suche Starten i wybierasz ABL Leerlaufdrehzahl

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Raczej sie nie da :D

 

Bieg halowy możesz zmienić nawet w INPA Ale gdzie to bym musiał poszukać,

Jeśli szukasz Po niemiecku to pod hasłem Lehrlauf.

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/a97b6791-7a6f-400e-a30c-684039be3ac2_zpsp4npnplg.png

 

No i pozniej na Suche Starten i wybierasz ABL Leerlaufdrehzahl

Ok. czy do tych nastaw musi być zapalony silnik czy tylko włączony zapłon? Mam jeszcze jedno pytanie czy mógłbym do ciebie zadzwonić jak byś miał trochę czasu bo mam kilka pytań zanim zacznę działać a widzę że ogarniasz temat. Mam istę krótko i nie chciał bym czegoś sknocić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tu raczej musie być włączony.

 

Jak chcesz możesz dzwonić ale Rheingold-a trzeba raczej samemu poznać i przejrzeć a podstawa to znajomość języka. Jak coś to pisz PW

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Witam, czy ktoś mnie nakieruje krok po kroku jak ISTA sprawdzić jakie mam ustawienie zaworu EGR i ewentualnie jak te nastawy zmienić(raz ustawić maxymalne możliwe otwarcie zaworu i minimalne otwarcie zaworu) Chciałbym też zmienić obroty biegu jałowego.

Z góry dzięki za podpowiedż

Maciej

A może ktoś mi wyjaśni dlaczego jest regulacja nastaw zaworu EGR ? dlaczego fabryka dopuszcza takie nastawy skoro im zawór więcej otwarty to lepiej dla ekologi. I wreszcie czy jest prawdą że gdy zawór jest maxymalnie otwarty na wolnych obrotach ( więcej spalin do kolektora zamiast świeżego powietrza)to silnik pracuje ciszej, równiej?

Mam takie wrazenie. Może ktoś się podzieli wiedzą

Maciej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.