Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Chciałbym się was poradzić ponieważ zamierzam stać się szczęśliwym posiadaczem samochodu BMW serii 1. Interesuje mnie pojazd z silnikiem benzynowym ze względu na niższe koszty obsługi i niewielkie planowane przebiegi. Ze względu na fakt iż mój budżet jest niewielki (ok 25-30k) jak na klase pojazdu nie chciałbym kupić trupa do którego trzeba będzie dokładać bezustannie.

 

Najistotniejszy dla mnie przy wyborze pojazdu na chwile obecną jest silnik. Najlepszym rozwiązaniem wydaje się być silnik 2.0, niestety samochodów z tym silnikiem i z wiarygodną historiią serwisową jest bardzo mało, zaczynam się zastanawiać nad silnikiem 1.6

 

W sieci można przeczytać wiele negatywnych opinii na temat tego silnika. Główny problem to wadliwy napinacz układu rozrządu. Czy waszym zdaniem można wyeliminować tą wadę (np przez jego wcześniejszą wymianę)?

 

Z góry dziękuje za waszą pomoc

Opublikowano

Takim pasjonatom jak ty polecam mini coopera.

Nizsze koszty obslugi i niewielkie przebiegi.

Bmw 1er do ktorej sie nie doklada kosztuje 40k

MADE IN PRL
Opublikowano

andrzejs82: Czyli można przyjąć że problemy z silnikiem o pojemności 1.6 w wersji po liftingu nie sprawiają już takich problemów jak ich poprzednik ?

Bardzo dziękuje za pomoc, zmienia to troszkę kierunek moich poszukiwań. Będzie łatwiej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.