Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ORI moim zdaniem wyglądają lepiej, przy twoim kolorze auta przyciemnione lampy dają efekt takiego dziwnego "postarzenia". Ale to tylko moje odczucie :cool2:
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Odpowiedzi 588
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
ORI moim zdaniem wyglądają lepiej, przy twoim kolorze auta przyciemnione lampy dają efekt takiego dziwnego "postarzenia". Ale to tylko moje odczucie :cool2:

 

 

Dokladnie, mam takie same odczucia. Straciłeś największy atut (lampy lci) tym oklejeniem.

Edytowane przez wazi
Opublikowano

Nie pozostaje mi nic innego jak przyznać Wam racje, folia za jakiś czas zniknie :norty:

 

ty nie miales czasem mieć strojenia 14.10 ? jak tam poszło ?

 

Tak tak byłem nie miałem czasu sie jeszcze pochwalić ;) bo miałem "drobne" przygody zaraz po zrobieniu chipa które mam zamiar tu opisać ku przestrodze innych :mrgreen:

 

Historia zaczęła sie całkiem normalnie. W sobotę wyruszyłem w końcu do Łodzi do chłopaków z TC żeby ogarnąć program. Wszystko było pięknie. Zabrałem sobie RaceLogic'a żeby zrobić pomiar przed i po chipie. Oto wyniki przed chipem (filmik dojdzie w trakcie):

 

http://i.imgur.com/mmVJZHn.jpg

 

Dojechałem do Lodzi chłopaki w 2/3h zrobili pomiary "seria" wyszła świetnie 295KM/613Nm (hybrydowe turbo, DP, IC fmic, wydech) Potem przyszła kolej na chip tez wyszło bardzo ładnie 410KM/760Nm, niutkow mogło być spokojnie ponad 800 ale poprosiłem właśnie żeby trzymać sie bardziej 700 ;) Co do reszty to niestety przy obrotach >4500 auto juz nie trzymało ciśnienia :( Okazuje sie ze pasuje wymienić pompę ciśnienia żeby wykres był ładniejszy w górnej części. TC powiedziało ze auto spokojnie dobiło by do 440KM gdyby właśnie pompa trzymała ciśnienie i ewentualnie wsadzić pompę paliwa z 330d. Aktualnie jestem i tak zadowolony teraz to auto to prawdziwy wariat, szczególnie widać różnice przy prędkościach 100-200 jest przepaść! (A raczej było widac, a dlaczego to sie dowiecie czytajac do konca ^^) Tak wygląda wykres:

 

http://i.imgur.com/2kHiZc1.jpg

http://i.imgur.com/TK0LEna.jpg

 

No i wszystko byłoby pięknie i można by zakończyć historie, ale..... :D

 

Po wizycie w lodzi stwierdziłem, ze pocisnę A1 na Hel polatac na kajcie bo była dobra prognoza. W polowie drogi miedzy Lodzia a Gdanskiem stwierdziłem ze sprawdzę ile auto pocisnie, bo kaganiec zdjęty - oczywiście jechałem okrężną droga przez DE bo w PL wiadomo mamy ograniczenia ^^ Po kilku probach, bo wiadomo mistrzów lewego pasa nie brakuje w końcu znalazłem dobry prosty odcinek i tak ze 160 poleciałem do lekko ponad 280 i w tym momencie usłyszałem "jeb". Noga z gazu patrze w zegary wszystko ok. auta tez nie ściąga opony cale ufff... Stwierdziłem że dodam lekko gazu patrze w lusterko, a za mną czarna chmura myślę sobie no tak pewnie któraś opaska przy IC puściła i straciłem dolot. Doczołgałem sie do zjazdu zaglądam pod mache a tam "armagedon" rozp**** płyn chłodniczy + wywalony dolot z IC przy przepustnicy. I tu mała ciekawostka nie zsunęła sie opaska! Poszła w drobny mak tu fotka kawałka który odpadł:

 

http://i.imgur.com/ZwxOuLr.jpg

 

Wszystko pięknie z wywalonym IC mógłbym jechac, ale bez płynu w chłodnicy już nie bardzo :/ Udało mi sie doczołgać do jakiegoś warsztatu który był otwarty panowie podnieśli auto sprawdzili, z czego cieknie. Okazało sie ze *** trafił chłodnice. I tu ostatnia deska ratunku żeby nie zepsuć sobie weekendu zalewamy środek uszczelniający chłodnice, i tu maly sukces udało sie! Niestety z dolotem juz nic nie mogłem zrobić. I tak toczyłem z prędkością 120-130 bo więcej nie szlo jechać do celu. Na Helu ogarnąłem na szybko prowizorkę mocowania dolotu z IC wygląda tak ^^

 

http://i.imgur.com/4QtHKu2.jpg

 

I tak uzbrojony wracałem w poniedziałek do krk kilka fotek z "wyprawy"

 

http://i.imgur.com/10r2VMa.jpg

 

http://i.imgur.com/fXX34ME.jpg

 

http://i.imgur.com/8Z1el8r.jpg

 

http://i.imgur.com/8JmOyDl.jpg

 

http://i.imgur.com/g5I1Y4F.jpg

 

Spalanie z baku (droga powrotna) wyszło: 8.8l wiec bez tragedii biorąc pod uwagę ze autem praktycznie nie szlo jechac, bo było tak zamulone ;) Części w postaci chłodnicy, nowego mocowania IC, oraz przepławki już do mnie leca. Poskladam wszystko w całość i zrobię pomiar bo niestety na "trasie" nie zdążyłem :)

 

Taka moja ciekawa Helowa przygoda, mam nadzieje ze da sie to czytac bo marny ze mnie polonista. Na koniec moja skromna rada "testy drogowe" polecam robic blisko domu ;)

 

PS. Przepławkę zamowilem, bo wywala mi blad na kompie, ale to moze byc rownie dobrze wina dolotu. Zrobilem wlasnie testy przeplywki i wyglada ze odczyty sa prawidlowe i nie padla jak reszta ;) Wiec ewentualnie ja odesle.

 

PS2. Co do mocy to nie powiedzialem jeszcze ostatniego słowa, po zimie pewnie wleci wydajniejsza pompa paliwa oraz podcisnienia :twisted: i zrobimy mały remap :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Polecam Ci jak najszybciej wymienić płyn chłodniczy i najlepiej przepłukać cały układ.

Uszczelniacze do chłodnic które wlewa lub wsypuje się do płynu to straszny syf. Raz tego użyłem w innym aucie i zatkało nagrzewnicę.

 

Gratuluję wyniku na hamowni :cool2:

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

tom3k90 nie wiedziałem że jesteś wodniakiem, ja pływam na windsurf a ty widze na kajcie :)

ale do rzeczy- wynik ładny 410kucy gratulacje co na tyle gratów które pozmieniałeś było do przewidzenia że 4xx musi być :cool2: obstawiam 100-200 +-10s i 200-250 też 10s. Super pomysł że zmierzyłeś sobie czasy w serii bo będziesz miał wszystko udokumentowane. Przybyło ci 115KM to pewnie wrażenia masz jakby włożyli ci tam drugi silnik, znam to uczucie :) Dziwne że w 330d e46 zrobili wydajniejszą pompe niż w 335d no nie ??

Co do Twojej przygody na trasie to ja mam takie spostrzeżenia że 335d jest szybkie i też zdarzyło mi się z ciekawości rozpędzić naprawde konkretnie ale lepiej z tym mieć umiar bo to niezdrowe dla auta na dłuższą mete.

Zaciekawiła mnie kontrolka która ci się zapaliła na desce bo u mnie zdarzył się taki oto przypadek, masz pomysł co to może być ?

Otóż na tej trasie co ty jechałeś (przez DE) zdarzyło mi się pojechać grubiej ponad 200 i zjechałem na stacje. Po 5min ruszyłem z niej przyspieszając od startu pełnym ogniem i przy 120km/h zapaliła mi się ta kontrolka co Tobie, ale nie wywaliło płynu chłodniczego czy opaski jak u Ciebie i auto dalej ciągnęło bez utraty mocy tylko pojawiła się ta kontrolka co poniżej... i po 15minutach jazdy z predkoscia 140 sama zgasła. Dziś zrobiłem trase może ze 40km oczywiście pierwsze 10km delikatnie potem szybciej i pod koniec depnąłem ze świateł i wyskoczyła ta sama ikonka co wtedy- wiesz co to może być ??? DPFa nie ma, reszta wszystko seria. Dodam że pare dni temu przyspieszyłem pare razy mocniej i raz od 0 do V max i nic się nie wydarzyło, kontrolka się nie zapaliła. Po programie zrobiłem ponad 2tys km i ani razu nie zapaliła się żadna kontrolka pomimo mieszanego stylu jazdy. A dziś ledwo jedno mocne przyspieszenie ze startu i się pojawiła, nie rozumiem tego. Foty poniżej

 

W internetach piszą że to może być coś od EGR

 

http://i67.tinypic.com/2hxaces.jpg

http://i67.tinypic.com/vs2a6u.jpg

http://i64.tinypic.com/zlyfev.jpg

Opublikowano
Polecam Ci jak najszybciej wymienić płyn chłodniczy i najlepiej przepłukać cały układ.

Uszczelniacze do chłodnic które wlewa lub wsypuje się do płynu to straszny syf. Raz tego użyłem w innym aucie i zatkało nagrzewnicę.

 

Gratuluję wyniku na hamowni :cool2:

 

Tak tak jak tylko przyjdzie nowa chlodnica to robie plukanie calego ukladu, wkladam nowa chlodnice i zalewam swiezy plyn.

 

tom3k90 nie wiedziałem że jesteś wodniakiem, ja pływam na windsurf a ty widze na kajcie :)

ale do rzeczy- wynik ładny 410kucy gratulacje co na tyle gratów które pozmieniałeś było do przewidzenia że 4xx musi być :cool2: obstawiam 100-200 +-10s i 200-250 też 10s. Super pomysł że zmierzyłeś sobie czasy w serii bo będziesz miał wszystko udokumentowane. Przybyło ci 115KM to pewnie wrażenia masz jakby włożyli ci tam drugi silnik, znam to uczucie :) Dziwne że w 330d e46 zrobili wydajniejszą pompe niż w 335d no nie ??

Co do Twojej przygody na trasie to ja mam takie spostrzeżenia że 335d jest szybkie i też zdarzyło mi się z ciekawości rozpędzić naprawde konkretnie ale lepiej z tym mieć umiar bo to niezdrowe dla auta na dłuższą mete.

Zaciekawiła mnie kontrolka która ci się zapaliła na desce bo u mnie zdarzył się taki oto przypadek, masz pomysł co to może być ?

Otóż na tej trasie co ty jechałeś (przez DE) zdarzyło mi się pojechać grubiej ponad 200 i zjechałem na stacje. Po 5min ruszyłem z niej przyspieszając od startu pełnym ogniem i przy 120km/h zapaliła mi się ta kontrolka co Tobie, ale nie wywaliło płynu chłodniczego czy opaski jak u Ciebie i auto dalej ciągnęło bez utraty mocy tylko pojawiła się ta kontrolka co poniżej... i po 15minutach jazdy z predkoscia 140 sama zgasła. Dziś zrobiłem trase może ze 40km oczywiście pierwsze 10km delikatnie potem szybciej i pod koniec depnąłem ze świateł i wyskoczyła ta sama ikonka co wtedy- wiesz co to może być ??? DPFa nie ma, reszta wszystko seria. Dodam że pare dni temu przyspieszyłem pare razy mocniej i raz od 0 do V max i nic się nie wydarzyło, kontrolka się nie zapaliła. Po programie zrobiłem ponad 2tys km i ani razu nie zapaliła się żadna kontrolka pomimo mieszanego stylu jazdy. A dziś ledwo jedno mocne przyspieszenie ze startu i się pojawiła, nie rozumiem tego. Foty poniżej

 

W internetach piszą że to może być coś od EGR

 

http://i67.tinypic.com/2hxaces.jpg

http://i67.tinypic.com/vs2a6u.jpg

http://i64.tinypic.com/zlyfev.jpg

 

Tak ja mam dokładnie ten sam blad jednak myślałem ze spowodowane to jest w moim przypadku nieszczelnością układu dolotowego, ale jak widac jednak to nie to (chyba ze tez masz nieszczelnosc). Musiałbyś podpiąć kompa i sprawdzać co to dokladnie za blad. Ja u siebie zdiagnozowalem nastepujace:

 

3FF0 Air-mass flow sensor

3FF1 Air flow meter

4530 Charge-air pressure control

3F25 Charge-air tube monitoring

 

Ale powiem tak u mnie TC wyłączyło EGR wnioskuje ze u Ciebie pewnie tez i to moze byc przyczyna błędu... jednak nic mi nie mowili ze na kompie beda sie sypały jakies błędy z tym zwiazane. Jak ogarne ten dolot i chlodnice to bede drazyl temat i dam znac co i jak. Jednak w pierwszej kolejnosci podejrzewam dolot bo czasami zostawiam niezla zaslone dymna, przez ta nieszczelnosc :P

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Ciezka sprawa - dobrze, ze nic wiekszego sie nie stalo jak leciales autostrada. Mam nadzieje, ze szybko to w pelni ogarniesz ;)

 

Co do mocy - ladna krzywa Ci sie zrobila. Ja specjalnie w przyszlosci bede jechal do TC tylko po to by obnizyc moment, dorzucic mocy (po wymienie gratow i poprawkach u Grzesia) i uzyskac niemal liniowy przyrost. Pamietaj, ze na czasy wplywa tez to jak ta moc przenosisz na ulice wiec zamiast pakowac sie w coraz wydajniejsze podzespoly by zwiekszac moc pomyslal bym nad reszta komponentow ;) - Usztywnienie tylniej belki ? Torsen ? Szerokie semi slicki ? Lekkie kola? Bardziej neutralny camber na tylniej osi? oraz... Redukcja Wagi :D

E92 335d Stage H
Opublikowano
Pochwal się jeszcze jak sytuacja z trakcją wygląda :P ?

 

Powiem tak co do trakcji jestem milo zaskoczony! Malo co przyspieszalem z 0-100 ale calkiem niezle trzyma :) jednak oponki P-zero daja rade! Jak wszystko naprawie to wrzuce film :)

 

Ciezka sprawa - dobrze, ze nic wiekszego sie nie stalo jak leciales autostrada. Mam nadzieje, ze szybko to w pelni ogarniesz ;)

 

Co do mocy - ladna krzywa Ci sie zrobila. Ja specjalnie w przyszlosci bede jechal do TC tylko po to by obnizyc moment, dorzucic mocy (po wymienie gratow i poprawkach u Grzesia) i uzyskac niemal liniowy przyrost. Pamietaj, ze na czasy wplywa tez to jak ta moc przenosisz na ulice wiec zamiast pakowac sie w coraz wydajniejsze podzespoly by zwiekszac moc pomyslal bym nad reszta komponentow ;) - Usztywnienie tylniej belki ? Torsen ? Szerokie semi slicki ? Lekkie kola? Bardziej neutralny camber na tylniej osi? oraz... Redukcja Wagi :D

 

Tak tak wiem :) Ja juz nie chce sie pakowac w moc, w sensie dobijac do np. 500KM chodzi mi jedynie o poprawienie trzymania mocy na wysokich obrotach :) Jesli nie miales wymienianaj pompy podcisnienia to pewnie u Ciebie wyjdzie cos podobnego chyba, ze nie bedziesz wsadzal hybrydy to mozliwe, ze bedzie jednak bardziej liniowo :) Sam jestem ciekawy co Ci wyjdzie.

 

PS. Ten waz dolotowy ktory sie rozyspal wymieniam na sylikony beda znacznie mocniejsze i wole uniknac powtorki z rozrywki ^^ Tak ze Tobie tez polecam to zrobic ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
tom3k90 u mnie ta ikonka co się wczoraj zapaliła dziś sobie po 20km sama zgasła, w sumie 2 razy się dotychczas zapaliła i nie powoduje negatywnych skutków ale chyba coś mu z tym EGR nie pasuje faktycznie po wyłączeniu go przez TC. No bo z jakichś powodów się pojawiła tyle że jak zgasła i awarii nie było to może tu o jakąś pierdołe chodzi
Opublikowano
tom3k90 u mnie ta ikonka co się wczoraj zapaliła dziś sobie po 20km sama zgasła, w sumie 2 razy się dotychczas zapaliła i nie powoduje negatywnych skutków ale chyba coś mu z tym EGR nie pasuje faktycznie po wyłączeniu go przez TC. No bo z jakichś powodów się pojawiła tyle że jak zgasła i awarii nie było to może tu o jakąś pierdołe chodzi

 

Generalnie ja myślałem ze wyłączenie EGR powoduje również wyłączenie sprawdzania składu mieszanki. Blad pewnie bedzie wyskakiwał ponownie. Bo spaliny które powinny trafić do EGR trawiaja porpostu do wydechu i do czujnika. Czujnik wykrywa problem i wywala blad, taka moja opinia sam jestem ciekawy jak bedzie u mnie...

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
jak czytam ludzi ktorzy robili chip w TC to mam wrazenie ze malo komu udalo sie wrocic do domu bez awarii...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
jak czytam ludzi ktorzy robili chip w TC to mam wrazenie ze malo komu udalo sie wrocic do domu bez awarii...

bez przesady, w moim przypadku to akurat tylko zaświeciła się kontrolka od zwiekszonej emisji zanieczyszczeń 2- krotnie na przestrzeni ostatnich 2tys km i poza kontrolką nic się nie wydarzyło, więc awarią bym tego nie nazwał ... a że auto po chipie jest bardziej narażone na potencjalną awarię to trzeba się z tym liczyć, w końcu te silniki mają w serii 286km a jak my mamy +-400 to jest zwiększenie mocy o 40% a to niemało. Ale nie zauważyłem żeby w tym czy poprzednim egz po chipie nagle jakoś zwiększyła się awaryjność auta, ogólnie awarii jako takiej nie miałem ani jednej nie mówiąc o podróży na lawecie czy czymkolwiek takim

Opublikowano
jak czytam ludzi ktorzy robili chip w TC to mam wrazenie ze malo komu udalo sie wrocic do domu bez awarii...

bez przesady, w moim przypadku to akurat tylko zaświeciła się kontrolka od zwiekszonej emisji zanieczyszczeń 2- krotnie na przestrzeni ostatnich 2tys km i poza kontrolką nic się nie wydarzyło, więc awarią bym tego nie nazwał ... a że auto po chipie jest bardziej narażone na potencjalną awarię to trzeba się z tym liczyć, w końcu te silniki mają w serii 286km a jak my mamy +-400 to jest zwiększenie mocy o 40% a to niemało. Ale nie zauważyłem żeby w tym czy poprzednim egz po chipie nagle jakoś zwiększyła się awaryjność auta, ogólnie awarii jako takiej nie miałem ani jednej nie mówiąc o podróży na lawecie czy czymkolwiek takim

 

Ja sie liczyłem z tym, ze po takim przyroście mocy cos moze "strzelic", jakby polecial silnik czy skrzynia to owszem byłbym zdziwiony i lekko **** A ze posypały sie graty ktore pewnie maja z 8lat to mnie jakos nie zdziwilo. Szkoda tylko, ze akurat w takim miejscu i momencie no ale coz bywa....

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

W ten weekend przyszedł czas na naprawe po armagedonie jakiego zarznąłem w ubiegłym tygodniu, zabawki które dotarły:

 

- nowa chłodnica

- płyn do płukania

- płyn chłodniczy

- zestaw K&R do czyszczenia filtra

- sylikony FMIC do zastąpienia dolotu do przepustnicy.

 

http://i.imgur.com/q0PIcPB.jpg

http://i.imgur.com/ktwEDpi.jpg

 

Na początek zabrałem się za chłodnice, myślałem ze bedzie prosto niestety nie było... Masa rzeczy które trzeba odkręcić, najwygodniej pewnie było by tez zdemontować IC ale nie miałem zamiaru tego robić biorąc pod uwagę ze miałem do dyspozycji tylko podnośnik i kobyłki :duh:

 

http://i.imgur.com/usKwVU2.jpg

http://i.imgur.com/zOkjqy4.jpg

http://i.imgur.com/CduIdMR.jpg

 

Stara chłodnica nie wyglądała tragicznie i na 1 rzut oka nie widac, z czego mogło sie lać. Spodziewałem sie jakiejś sporej dziury, bo wyciek był dość spory...

 

 

http://i.imgur.com/UAeiOm8.jpg

 

Winowajca całego zajścia jeśli chodzi o dolot:

 

http://i.imgur.com/UftoBRU.jpg

 

Wyczyszczony i nasmarowany filtr:

 

http://i.imgur.com/msQCBPF.jpg

 

Przy okazji zajrzałem do EGR'a tragedii nie ma, ale przy kolejnej naprawie wyjmę i wyczyszcze.

 

http://i.imgur.com/gLQK97N.jpg

 

Niestety okazało sie ze sylikony które zamówiłem nie pasują :( kupiłem 67* a jak wszystko rozmontowałem to okazało sie ze potrzebny jest 90* i niestety musiałem znowu prowizorycznie zamontować :/

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Ok w końcu auto ogarniete! Lata jak szalone :norty:

 

0-100 - 5.3s przed chipem: 5.8s (gdyby była lepsza przyczepność to spokojnie zeszłoby do 4.x :norty: ) ale i tak jestem mega zadowolony z P-zero!

100-200 - 10.4s przed chipem: 15.9s (przepaść miedzy tym, co było!)

 

http://i.imgur.com/ES8THLt.jpg

http://i.imgur.com/xtPbiPx.jpg

 

Tutaj stary filmik przed chipem 0-250: https://www.youtube.com/watch?v=5-3H-4_t9pE

A tu po chipie 100-200: https://www.youtube.com/watch?v=80zh5vI06lE

 

Będę musiał kiedyś dokręcić 0-250 i mam tez 140-280 ale kiepskiej jakości wiec sobie daruje :)

PS. miałem okazje ścigać sie z Forcem RS, którego moglem podziwiać we wstecznym lusterku :twisted:

 

A tak teraz wygląda dolot! Mam nadzieje ze juz tu sie nic nie urwie! :D

 

http://i.imgur.com/3z9eFq6.jpg

http://i.imgur.com/744iUVI.jpg

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Rakieta, jedyny ból że zaczyna się okres gdzie będziesz musiał traktować pedał gazu jak 18 letnią dziewicę :twisted:
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
Ja bym złożył obejmy ze śrubami i nieco szersze te z wkrętami na razie trzymają. :?

 

Niestety na przepustnicy nie ma miejsca na szersza opaske, wiec taka musi byc :) Trzyma bardzo ładnie wiec aktualnie nie bede nic zmieniać. Miałem pozakładane wcześniej wieksze szerokie opaski ale nie trzymały tak super... Te duze opaski (zdjecie poniżej) moze i sa mocne ale one nie sa elastyczne i nie zaciskaja dobrze. Te małe mozna powiedziec, ze az sie "wżynają" w sylikon i trzymają bardzo konkretnie! Tak wiec ja polecam zwykle :)

 

http://i.imgur.com/ovqm1qi.jpg

 

Rakieta, jedyny ból że zaczyna się okres gdzie będziesz musiał traktować pedał gazu jak 18 letnią dziewicę :twisted:

 

No wlasnie nie do konca tak jest :) bo male turbo zaczyna dmuchac jakos od 1700obrotow, przy jezdzie po miescie zwykle obroty trzymaja sie na ok 12000 tak wiec mozna spokojnie jezdzic i nie trzeba jakos bardzo sie pilnowac :lol:

 

Na jakich kołach robiłęs pomiar ? Myśle że udało by Ci sie zejść do 10s - ba! Nawet powinienec przy tej mocy :)

 

Robiłem na: P-Zero 265/35/18 poniżej 10s to juz raczej cieżko ;) moze przy STAGE4 jak wymienie pompe paliwa i zrobie remap na jakies 440Km. Aktualny wynik 10.4 jest mega satysfakcjonujacy biorac pod uwage ze wczesniej było jakies 15.9s :mrgreen:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Czas 10,4 b.ładny :cool2:

ja u siebie miałem best 10.6 przy 20koniach mniej a taki powtarzalny wynik to 11s RL i 10 po liczniku

Robić 440 czy więcej koni można tylko pytanie czy jest sens ładować kase w grube mody w niemłodym aucie po to tylko by urwać sekunde z tego co mamy teraz , moim zdaniem niebardzo bo przyrostu już się nie odczuje :)

Opublikowano

Ehh nigdy nie rozumialem tych oznaczen per stage ;) myslalem, ze ogolnie przyjetym standardem jest to iz stage 3 nie jest juz 'road legal' ;)

 

Pomysl sobie czy nie wywalic tego filtra. Jezdzisz w KRK jak ja wiec mase syfu bedziesz przepuszczal do dolotu.

E92 335d Stage H
Opublikowano
Czas 10,4 b.ładny :cool2:

ja u siebie miałem best 10.6 przy 20koniach mniej a taki powtarzalny wynik to 11s RL i 10 po liczniku

Robić 440 czy więcej koni można tylko pytanie czy jest sens ładować kase w grube mody w niemłodym aucie po to tylko by urwać sekunde z tego co mamy teraz , moim zdaniem niebardzo bo przyrostu już się nie odczuje :)

 

Tak domyslam sie ze to juz raczej nie bedzie bardzo odczuwalne, plan był na 400+ i sie udało. W moim przypadku koszt kolejnego upgradu to jedynie nowa pompa paliwa ~500zl a biorac pod uwage, ze mam juz cala reszte porobiona to mozliwe ze sie skusze. Ale to najpredzej po zimie :twisted: :twisted:

 

Ehh nigdy nie rozumialem tych oznaczen per stage ;) myslalem, ze ogolnie przyjetym standardem jest to iz stage 3 nie jest juz 'road legal' ;)

 

Pomysl sobie czy nie wywalic tego filtra. Jezdzisz w KRK jak ja wiec mase syfu bedziesz przepuszczal do dolotu.

 

Pomysle :cool2: zobaczymy jak bedzie wyglada za miesiac :mrgreen:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.