Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rivasi klocki te co pisales na allegro są dostępne, a gdzie szukać tarcz z wyższej półki o których pisałeś?

Będę przód wymieniał bo przy ostrym hamowaniu szczególnie przy wyższej prędkości np z 200 do 100 jest cienko i wibracje na kierownicy chociaż może to być też sprawa tulei wahaczy :?

  • Odpowiedzi 588
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzieki za opinie kolego :) absolutnie nie mialem zamiaru kupować "budżetowych" gratów a tym bardziej klocków dlatego wybralem ceramic a nie "zwykle". Kierowalem sie tylko opiniami jakie znalazłem na forach i nie słyszałem tam zadnych złych opini, podobno ATE leci na 1 montaż w serwisie... Jakby nie patrzyc to tanie tez nie były bo roznica miedzy OEM BMW to niespełna 200zl... W poprzednich autach zwykle montowałem boscha calkiem niezle a ostatnio brembo i to byla mega porazka.... Jak teraz patrzyłem na ceny to bosch i brembo byly o polowe tansze od ATE wiec stwierdziłem ze nie bede ryzykowal ;) No nic na bank sprawdzę w takim razie jak te klocki sie sprawuja... bo dopiero pod koniec tygodnia wszystko bedzie poskladane bo zaciski jeszcze leca do malowania i przy okazji regeneracji :)

 

Osobiscie do takiej mocy przy BMW to raczej byl patrzyl na polke klockow (i rownierz tarcz hamulcowych) typu Hawk HPS, EBC yellow Stuff lub Ferrodo DS performance. Wszystko co wymieniles to raczej klocki entry level do Opla Astry z podstawowym dizlem. DO 320D jeszcze podejdzie na sile ale do 335 D ? :)

 

No nic pojeżdżę i dam znać ale jeśli faktycznie będą tak marne jak mówisz to będę zawiedziony bo teraz sprawdziłem ceny klocków o których pisałeś i hmm no różnica miedzy tymi ATE Ceramic to jakieś ok 100zl.... Wiec nie pozostanie nic innego jak żałować ze nie zbadałem dokładnie tematu :mad2:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

jak chodzi o tarcze to jest kilka sklepow, ja osobiscie korzystam z topbrakes.pl lub stron producentow jak ebcbrakes.pl, tarcze wyzszej polki to miedzy innymi :

EBC (seria ultimaxx - USR)

DBA (wersja street T2 lub 4000 T3)

SP performance slotted

black diamond 6 lub 12

 

No nic pojeżdżę i dam znać ale jeśli faktycznie będą tak marne jak mówisz to będę zawiedziony bo teraz sprawdziłem ceny klocków o których pisałeś i hmm no różnica miedzy tymi ATE Ceramic to jakieś ok 100zl.... Wiec nie pozostanie nic innego jak żałować ze nie zbadałem dokładnie tematu :mad2:

 

Roznica miedzy kompletem ATE ceramic a kompletem Yellow stuff to jakies 250 zl czyli klocki EBC YS sa tak 40% drozsze od ATE ceramic ale roznica w hamowaniu, wytrzymalosci i zuzyciu jest bardzo duza.

Jak zmienialem to w ACS Raszyn mi polecono EBC (komplet), jak zobaczylem ceny to mnie ochlodzilo a potem jednak zauwazylem ze sam wlasciciel sie sciga na tych tarczach i klockach a wiec stwierdzilem jezeli on ktory co week end ma jakies zawody powierza nie tylko swoje wyniki ale rownierz bezpieczenstwo tym klocka i tarcza to jest cos na rzeczy... i naprawde jestem zachwycony tym zestawem. W zyciu bym nie wrocil do zestawu OEM BMW ktorego mialem.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No w koncu auto gotowe klocków niestety nie mialem okazji jeszcze przetestować bo sa na dotarciu ;) ale mysle ze do konca tygodnia bede mogl co wiecej powiedziec. Poki co przy normalnej jezdzie nie czuje roznicy w stosunku do poprzednich OEM ktore byly zalozone. I kilka fotek zaciskow ktore lekko sie zmienily :mrgreen:

 

http://i.imgur.com/kfnMLWz.jpg

http://i.imgur.com/CfjQ5dF.jpg

http://i.imgur.com/9SVSfBU.jpg

http://i.imgur.com/sKww8u0.jpg

 

I dane z kompa ;)

 

http://i.imgur.com/n6ABc2s.jpg

http://i.imgur.com/ASixTMb.jpg

http://i.imgur.com/aCPKn2x.jpg

http://i.imgur.com/luuvwdQ.jpg

http://i.imgur.com/WYo9bLD.jpg

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Ostatnia fotka jest top !

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Ostatnia fotka jest top !

 

Dzieki ;)

 

Przy okazji mam do forumowyczow male pytanie jaki olej lejecie do swoich bmw? Bo niestety po wymianie oleju jestem totalnie zawiedziony... zauważyłem ze na wolnych obrotach silnik pracuje wyraznie glosniej co mnie bardzo denerwuje i chyba bede musial wymienic olej bo z wsteopnego researchu na forum to olej moze byc problem. Silnik zalalem MOTUL'em 8100 X-clean 5W-40 bo sporo os. go polecalo na forum. Jak widac niestety nie jest chyba taki super i wrócę na Castrola ewentualnie Valvoline ktory cieszy sie również dobrymi opiniami. Mial ktos z Was podobne przejścia olejowe? Generalnie sie zdziwiłem bo w e60 535d lalem ten sam olej i wszystko bylo ok ale moze to byla kwestia wyciszenia bo jednak e60 jest lepiej wyciszone niz e92 ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Valvoline Synpower Xtreme C3 5W40 LL04 + AR9100 sadze ze sa kombinacja solidna.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Valvoline Synpower Xtreme C3 5W40 LL04 + AR9100 sadze ze sa kombinacja solidna.

 

Dzieki za razde w sumie nie slyszalem nigdy o tym wynalazku AR9100, i generalnie nie jestem zwolennikiem takich "dodatkow". Czy to nie jest cos ala te wszystkie modyfikatory+ i innego rodzaju magiczne plyny? Używasz tego specyfiku u siebie?

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

AR9100 to BOR ktory jest odpowiedzialny w twoim oleju za ochronne przecitarciowa tylko jest go malo bo jest drogi a w AR9100 jest go 10 wiecej nie w twoim oleju (nie w stezeniu w ilosci absolutnej przy 6 litrach oleju) oraz ester lanoliny ktorego rola to rokladania lakow weglowych powstalych w skutek spalania oleju.

 

Tak uzywam u siebie przy kazdej wymianie, jak wielu ludzi na tym forum zreszta.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
AR9100 to BOR ktory jest odpowiedzialny w twoim oleju za ochronne przecitarciowa tylko jest go malo bo jest drogi a w AR9100 jest go 10 wiecej nie w twoim oleju (nie w stezeniu w ilosci absolutnej przy 6 litrach oleju) oraz ester lanoliny ktorego rola to rokladania lakow weglowych powstalych w skutek spalania oleju.

 

Tak uzywam u siebie przy kazdej wymianie, jak wielu ludzi na tym forum zreszta.

 

Ok dzieki za info w takim razie chyba przetestuje tez u siebie, moze nawet pokusze sie o dolanie tego do obecnego oleju moze to poprawi sprawe a jak nie to wleje nowy olej :mad2:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu... Niestety w okresie zimowym nie mialem za bardzo czasu pogrzebać przy aucie, jedyne co udało sie zrobić to: wymiana swiec, modułu swiec oraz termostatów ;)

 

Najbliższy miesiąc zapowiada sie bardzo ciekawie bo mam w planach:

- wymiane tylnego zderzaka na M3

- wstawienie calego wydechu z kwasowki :)

- wywalenie DPF'a

- chip :)

 

Na koniec kilka fotek bo nawet nie mialem kiedy wrzucić auta w zimowym setupie ;)

 

http://i.imgur.com/EO78iwp.jpg

 

http://i.imgur.com/6d6pEOU.jpg

 

http://i.imgur.com/M58shxL.jpg

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Bardzo ladne 335d, az zaluje, ze sprzedalem swoja. Jednak mam LCI i tez 3.0d, wiec jestem zadowolony. Z koloru i felg style 313 najbardziej.

 

 

Mam pytanie Odnosnie klockow i tarcz do e92 325d LCI N57 (wersja ta sama, co 330d 245KM, tylko wykastrowana do 204KM, wiec masa mniej wiecej jak w 335d)

 

Potrzebuje czegos na ulice, ale zeby mnie nie zawiodlo jak bedzie trzeba hamowac ostro nawet do zera.

 

Kupilem e92 z malym przebiegiem po pierwszym wlascicielu, ale ostro cisnal albo heble za slabe i tarcze z rantami przy 74tys km. Poszly do kosza i wymienilem na bosch+klocki textar.

 

Porazka po calosci-tarcze po ostrym awarayjnym hamowaniu bija gdy hamuje powyzej 100km/h a klocki piszcza. Zrobilem juz 10tys kkm i nic, a teraz kicha.

 

Jakie tarcze brac i klocki-myslalem o ori od bmw, bo wystarcza na dluzej i nie bija. Nigdy z ori nie mialem w samochodach problemu. Moze jakies tarcze dba lub inne, ale nie ebc, bo slabsze sa. Black diamond czytalem, ze wiercone pekaja, sp performance nie wiem.

Yellow stuff ciezko dostac do 325d, a hawk hps chyba nie dostane, bo 335d ma inne i nie pasuja.

Moze ori tarcze i klocki lepsze niz seria dadza rade+oplot w stali i plyn motul 5.1 o niskiej lepkosci?

 

Nie chce, aby klocki piszczaly, bo wstyd jak fura za taka kase jedzie i piszczy

Opublikowano
Bardzo ladne 335d, az zaluje, ze sprzedalem swoja. Jednak mam LCI i tez 3.0d, wiec jestem zadowolony. Z koloru i felg style 313 najbardziej.

 

 

Mam pytanie Odnosnie klockow i tarcz do e92 325d LCI N57 (wersja ta sama, co 330d 245KM, tylko wykastrowana do 204KM, wiec masa mniej wiecej jak w 335d)

 

Potrzebuje czegos na ulice, ale zeby mnie nie zawiodlo jak bedzie trzeba hamowac ostro nawet do zera.

 

Kupilem e92 z malym przebiegiem po pierwszym wlascicielu, ale ostro cisnal albo heble za slabe i tarcze z rantami przy 74tys km. Poszly do kosza i wymienilem na bosch+klocki textar.

 

Porazka po calosci-tarcze po ostrym awarayjnym hamowaniu bija gdy hamuje powyzej 100km/h a klocki piszcza. Zrobilem juz 10tys kkm i nic, a teraz kicha.

 

Jakie tarcze brac i klocki-myslalem o ori od bmw, bo wystarcza na dluzej i nie bija. Nigdy z ori nie mialem w samochodach problemu. Moze jakies tarcze dba lub inne, ale nie ebc, bo slabsze sa. Black diamond czytalem, ze wiercone pekaja, sp performance nie wiem.

Yellow stuff ciezko dostac do 325d, a hawk hps chyba nie dostane, bo 335d ma inne i nie pasuja.

Moze ori tarcze i klocki lepsze niz seria dadza rade+oplot w stali i plyn motul 5.1 o niskiej lepkosci?

 

Nie chce, aby klocki piszczaly, bo wstyd jak fura za taka kase jedzie i piszczy

 

Ja aktualnie mam OEM tarcze + ATE Ceramic klocki szału nie robią ale tragedii też nie ma generalnie jestem zadowolony. Kolega @Rivasi doradzał mi: Hawk HPS, EBC yellow Stuff lub Ferrodo DS performance więc pewnie przy następnej wymianie takie bedą. Co do tarcz myśle ze OEM spokojnie dadzą rade. Jesli dalej masz wątpliwości mysle, ze mozesz napisac do kolegi @Rivasi on sie na tym lepiej zna :)

 

A przy okazji mały up, aktualnie bawię sie w zbieracza części. Niestety nie mam kiedy ich zamontować i cały czas czekam na wydech, ktory bedzie dopiero koncem kwietnia :(

 

Aktualna lista zakupów:

- Lampy LED OEM

- Zderzak tylny od M3 :)

- Teleskopy tylnej klapy

- Mocowanie lewe zderzaka przedniego, bo niestety cos opadł :(

- Przejściówki OEM do lamp

 

http://i.imgur.com/H67fQLS.jpg

 

http://i.imgur.com/AoOn9G4.jpg

 

http://i.imgur.com/aBSsHvZ.jpg

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
osobiście uważam,że zderzak m3 jest brzydszy niż mpakiet. dołożyłbym do niego dokładkę performance i byłaby malina. te nowe lampy na tył to dopiero zrobią robotę :cool2:
Opublikowano
osobiście uważam,że zderzak m3 jest brzydszy niż mpakiet. dołożyłbym do niego dokładkę performance i byłaby malina. te nowe lampy na tył to dopiero zrobią robotę :cool2:

 

Co do zderzaka to fakt, długo sie zastanawiałem. Jednak stwierdziłem, że jak robie cały wydech to zrobie sobie 4 końcówki :norty: i zobaczymy jak to wyjdzie. Lampy mam nadzieje zamontować jakos do tygodnia. Gdzieś w szafie czeka też "lotka" na klapę która siedzi juz chyba kilka miesięcy :duh:

 

Plan zakłada coś takiego :twisted:

 

http://i.imgur.com/jbKhWJ4.gif

 

http://i.imgur.com/ETY0duR.png

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też o tym pomyślałem, zderzak to zderzak ale te cztery lufy... :D
3A0jS9b.png
Opublikowano
4 koncówki możesz wstawić nie wstawiając zderzaka od m3 tylko kupić inny dyfuzor ale ceny w PL kosmos
Opublikowano
4 koncówki możesz wstawić nie wstawiając zderzaka od m3 tylko kupić inny dyfuzor ale ceny w PL kosmos

 

Moim zdaniem te dyfuzory na 4 koncówki wyglądają bardzo słabo, dlatego zdecydowałem sie na zderzak od m3. Zobaczymy jak to wyjdzie, jesli bedzie bardzo zle zawsze bede mogl wrocic do 2...

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a ten zderzak z M3 to podchodzi p&p? nic nie trzeba rzeźbić?

 

Niestety nie trochę trzeba bedzie sie pobawić... Generalnie sa 2 opcje albo tniesz i poszerzasz nadkola, moim zdaniem bardzo kiepski pomysł... Albo robisz to tak jak tutaj: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=634626

 

Ja wybieram opcje 2 o efektach nie omieszkam poinformować :mrgreen:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

W świeta znalazłem troche wolnego czasu i udalo sie zakodowac i zamontować tylne lampy. Lampy kupiłem używane ale przynajmniej sa to ORI BMW z wersji LCI. Żeby nie bawic sie w kostki kabelki itp. zamówiłem ORI przejściówki co umiliło troche prace. Na koniec była zabawa z kodowaniem, musialem dezaktywować sprawdzanie żarówek z tylu a przy okazji zakodowalem sobie światła awaryjnego hamowania, aktualnie wyglada to tak jak na filmiku

:) Jako ze juz mialem NCS'a odpalonego to zakodowałem sobie jeszcze kilka funkcji: cyfrową prędkość w zegarach oraz chwilowe spalanie.

 

Dla tych którzy maja nowszy moduł świateł FRM2 wrzucam info co trzeba ustawić zeby miec takie "awaryjne" swiatla stopu.

 

BFD2_AKTIV -> ustawiamy aktiv

 

I teraz w zaleznosci kto co chce:

 

BFD2_BL_M - odpowiada za 3 światło stopu

BFD2_NSL - odpowiada za przeciwmgłowe tylne

BFD2_BL - odpowiada za tylne swiatla stopu

 

W tych opcjach wystarczy ustawić "blinkend" w zależności co chcemy żeby mrugało. Jeśli chcemy zwiększyć tempo mrugania wystarczy zmienić:

 

BFD2_BLINKEN

3Herts(wolno) = 3_hz

5Hertz(szybko) = 5_hz

 

 

http://i.imgur.com/jyxi5WZ.jpg

http://i.imgur.com/jFgpaOm.jpg

 

Na koniec jeszcze jedna fotka, mam nadzieje ze ostatnia na zimowych kolkach :)

 

http://i.imgur.com/IV0GBqo.jpg

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

I znowu po dłuższej przerwie "mała" aktualizacja ;)

 

Na początku chciałbym sie pochwalic moim osobistym rekordem spalania na trasie krakow -> budapeszt z racji ze wiekszosc drogai to 1 pas + całkiem spory ruch, 400km zajęło mi ~7h jazdy ale efekty wleczenia sie za sznurem aut sami ocencie :) Komputer troszkę przekłamał ze spalanie bo z dystrybutora wyszło mi 6.9l !!!

 

http://i.imgur.com/sL9BZ87.jpg

 

http://i.imgur.com/4mYIT75.jpg

 

A teraz troszkę czesci i "zabawy" dotarła do mnie spora paczka a w niej:

- piasty przednie 2x

- poduszki silnika 2x

- poduszki krzyni 2x

- gumy stabilizatora przeod

- gumy stabilizatora tył

- zawieszenie BILSTEIN B12 Pro-Kit :))

- i cala masa gratow do zawieszenia: mocowania gorne, sroby, mocowania dolne itd.

 

http://i.imgur.com/77uXNEA.jpg

 

http://i.imgur.com/U4W98HI.jpg

 

http://i.imgur.com/4VPB0g3.jpg

 

http://i.imgur.com/3srFoCR.jpg

 

http://i.imgur.com/7jAvvut.jpg

 

http://i.imgur.com/eNHDGDl.jpg

 

Wpadła również kierownica od M3 :)

 

http://i.imgur.com/CQsMzWN.jpg

 

http://i.imgur.com/3jS5hrb.jpg

 

Pozbyłem sie paskudnego drewna... wleciał "karbonik" wykonany metoda hydrografiki

 

http://i.imgur.com/wpYSwRO.jpg

 

http://i.imgur.com/xwUMd2u.jpg

 

http://i.imgur.com/Q6LOrVd.jpg

 

http://i.imgur.com/EOPFmDZ.jpg

 

Przy okazji robienia karbonu dodałem przycisk start/stop od CLI oraz sterownik iDrive z LCI

 

http://i.imgur.com/hUkal9N.jpg

 

Na koniec kolejna i juz ostatnia paczka która przyleciała prosto od niemca ;) a w niej dyfuzor Rieger. Żeby go zamontować musiałem sie pomęczyć, bo trzeba bylo troche powycinac OEM zderzak ale na szczescie cala operacja sie udala. Dyfuzor nie jest jeszcze polakierowany, poleci do lakiernika razem ze zderzakiem jak bede robil wydech. Co powinno nastapic za 2tyg :):):)

 

http://i.imgur.com/9hvFh0F.jpg

 

http://i.imgur.com/BGxwmO0.jpg

 

http://i.imgur.com/pQBLP2T.jpg

 

http://i.imgur.com/Kdw3r6c.jpg

 

http://i.imgur.com/qH8CIjk.jpg

 

http://i.imgur.com/0KcG8me.jpg

 

http://i.imgur.com/zTJh4xu.jpg

Edytowane przez tom3k90

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Bardzo fajnie wyszły listwy ala carbon. Na zdjęciach wyglądają do złudzenia jak oem performance. Wrzuć jakieś fotki poglądowe po montażu B12 (bok auta).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.