Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

przyznam ze jest fanem Varisa rownierz a i oczywiscie nie chodzi o perf :) Pierwszy raz widze F80 ktore mi sie podoba :)

 

EDIT : slowo podoba nie jest na tyle wyraziste, zakochalem sie w linii tego F80 na Varisie ! i mowisz ze jest pod publiczke... ewidentnie dziala :) ale kto ci podskoczy wizualnie jak wyjedziesz z czyms takim na ulice ? facet musial by miec przynajmniej Sowe. !

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 588
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Z tym ze to nie F80 tylko F32 ;) Nie znasz tego projektu? Byl dosc glosny swego czasu i byl prawie na kazdym wiekszym evencie zeszlego roku.

 

Ja bardzo lubie rzeczy Varisa ;3 ale nie wiem czy mnie byloby stac na taki tylni funkcjonalny dyfuzor :D

E92 335d Stage H
Opublikowano

ok to F80 bez silnika :) ale jest piekny, jest beautiful... jak w w fortifer blues... MerC 'N CeZik

 

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

masz film - chyba ostatni z zycia projektu.

 

Ladne, ale jak mowilem wczesniej - razi mnie brak funkcjonalnosci, bo z auta zrobil sie mebel ;)

E92 335d Stage H
Opublikowano
:jawdrop: i need a F32...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
raczej zmienilem koncepcje na wykonczenia zewnetrzne :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Mam to szczęście ze gość ktory robił ten projekt mieszka obok mojego miasta rodzinnego wiec kilka razy mialem okazje widzieć to auto na żywo i naprawde bylo grubo! Generalnie auto bylo na sell z jakies 6mies temu za 220k moim zdaniem tanio... Gosc robi teraz gtr'a w takim samym stylu :) Jakbym mial wolne 220k to na bank bylo by u mnie obawial bym sie tylko czy sie zmiesci w garażu T :twisted: utaj link do projektu jesli ktos nie mial okazji sie zaznajomic: https://www.facebook.com/carbonerre/ A jesli chodzi o f32 to obecny wlasciciel jest tu: https://www.instagram.com/warsawtoys/ z tego co widzialem po instagramie to tylko zmienil oklejenie przemalowal felgi i jezdzi z tablica zaslaniajaca IC :mad2: tyle w temacie

 

Hmm dla mnie to całkiem normalne wyniki :lol: Wcześniej jechałem trasę krk->berlin->krk jadąc spokojnie ~120km/h to cała trasa wyszla ok 7l ;) Z tego co wiem to mam uwalona lambde może to byc przyczyna wyższego spalania.

 

@Vaporr sprawdzałeś jak Twoje licznikowe spalanie ma sie do tego z dystrybutora?

 

 

przyjechalem dzis do Krakowa i zrobilem po drodze pare pomiarów spalania i się troche zdziwiłem

na oponie 225 tył miałem kiedyś przy kwadransie jazdy tempomatem 140 - 6,6l a dziś na 265 -7,9

Przy 160 przedtem 7,5 a teraz 9,0. Najtaniej wychodzi toczenie się krajówką 80-90kmh/h 5,5l

Wychodzi na to że przy jezdzie po autostradzie pomiędzy 265 a 225 jest prawie 1,5l roznicy spalania, taka ciekawostka :)

 

ps. spalanie licznikowe pokrywa mi sie z dystrybutorem

 

 

Dzieki wielkie za info! Ciesze sie ze jednak wychodzi na to, ze u mnie raczej jest wszystko ok bo to jest różnica ok 1l a na nia moglo zlozyc sie sporo czynnikow opony, wiatr, obciazenie itp. itd :)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Mam wrazenie Tomku ze tutaj w KRK wszyscy jakos sie znaja - nie mialem okazji goscia poznac - ale praktycznie znam wszystkie osoby ktore pracowaly nad tym autem :P Z reszta nie tylko ja prawda :D ?
E92 335d Stage H
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Dawno nic nie pisałem trochę z powodu braku czasu a trochę z tego, ze nic ciekawego z autem ostatnio sie nie działo. Po dzisiejszym dniu muszę jednak napisać kilka slow na temat chip'ow.... Bylem dzisiaj na hamowni żeby sprawdzić jak wyglądają kreski i porozmawiać z kimś na temat mojego auta i problemów z którymi się borykam od czasu zrobienia chipu w TC.

 

Sprawa wyglądała następująco od czasu jak bylem w TC i zrobiłem chip to z autem miałem same problemy:

- rozwalony dolot do kolektora

- rozsadzona chlodnica

- od czasu do czasu pojawiał mi sie check engin i auto wpadało w tryb serwisowy

- auto na niskich obrotach było ospałe (na początku myślałem, ze mi sie wydaje i po prostu po chipie na wyższych obrotach jest mocniejsze)

 

Po odczytaniu błędów wychodziło, ze ciśnienie na CR było za wysokie do tego pojawił sie jeszcze błąd lambdy... Jeśli chodzi o CR to były 2 możliwości albo padł czujnik albo chip jest **** Jeśli chodzi o lambdę to podobna sytuacja. Zadzwoniłem sobie do TC powiedzieli ze na 90% czujnik, ale ze moge podjechać na sprawdzenie. Wszystko fajnie, ale nie bede jechal 500km żeby sprawdzić czujnik bo nie mam na to czasu.

 

Stwierdziłem, ze pośmigam jeszcze trochę i zobaczymy moze przy okazji bede w Łodzi to sprawdzimy. Niestety albo jak sie na koncu okarze na szczecie! nie bylo mi dane byc w okolicy Łodzi. Dzisiaj wreszcie! znalazłem chwile czasu i pojechałem do GCS obok krk zrobic pomiar i zobaczyć WTF. Jak sie szybko okazało po 1 pomiarze moje przypuszczenia były słuszne z 410km i 720Nm ktore "namalowało" TC wyszło 360km i 650Nm wtedy nie wiedziałem czy śmiać sie czy płakać. Wykres potwierdzał moje odczucia z jazdy małe turbo praktycznie nie istniało. Po tym właściciel z GCS zaproponował wgranie jego "standardowego moda" zeby sprawdzić czemu mała turbina "zdechla". Po wgraniu softu "magia" turbina dmucha wszystko dziala jest ladne liniowe 343km/640Nm No to dobra jesli wszystko mechanicznie z autem ok. to lecimy za ciosem i wpadł MOD pod hybrydy i prosze 367km/667Nm! Niestety przed pomiarem padł wentylator na hamowni :/ i ten pomiar byl wykonany bez chłodzenia zewnętrznego wiec zrobiliśmy tylko testowo 1 strzał. Najwyższa moc byla przy 2400 obrotach bo potem było juz "za goraco" gdyby nie ten fakt pewnie dobilibyśmy do 380km ;) Jesli chodzi o wrażenia z jazdy to sa zupełnie inne! teraz auto naprawdę jedzie od dołu! Brak jakichkolwiek błędów z czujnika ciśnienia czy lambdy. Pośmigam troszkę z tym softem i zobaczymy, jak wszystko dalej będzie ok to pewnie wymienię pompę paliwa i podjadę jeszcze troszkę podciągnąć może uda sie dobić pod 400 :)

 

Podsumowując polecam wszystkim osoba ktore robily chip w TC podjechanie na jakas inna hamownie i sprawdzenie jak tak naprawde wyglada Wasz soft... Jesli ktos sie zdecyduje dajcie znac na PW jak bylo u Was bo po tym co znalazlem u siebie naprawde mozna sie zalamac! Cale szczęście ze zdecydowałem sie na sprawdzenie na hamowni bo juz mialem w planach: wymiane czujnika (700zl) wymiane lambdy (600zl) a pewnie nic by to nie dalo!

 

 

TEST 1 - jest to pomiar z przed roku jak mialem zawalonego DPF'a

TEST 2 - TC 410KM/720Nm!

TEST 3 - GCS MOD standard

TEST 4 - GCS MOD pod hybryde - pomiar bez chlodzenia :(

 

1a92xx6.jpg

 

i tak dla przypomnienia wykres z TC!

 

http://i.imgur.com/2kHiZc1.jpg

 

Mam nadzieje ze nikogo nie zanudzilem bo troszke tego wyszlo ;)

Edytowane przez tom3k90

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

o GCS z kolei słyszałem że oni zaniżają moc po to żeby pokazać że ich konie są najtłustsze :)

Każda firma chiptuningowa ma inną strategię,a pomiary są robione w różnych warunkach stąd i wyniki różne

Byłem na kilku hamowniach i generalnie każdy mówi o innych hamowniach, że przekłamują a ich mówi prawde (w stylu moja racja jest najmojsza)

 

Z tego co pamiętam wrzucałeś screen Racelogic że robisz 100-200 w 10,4s. No to jest wynik jak na +-400KM dla e92 (m3 420KM katologowo automat robi 10,0 a manual 10,8) to by się akurat zgadzało. Też kiedyś robiłem objazd po 3 hamowniach tego samego dnia i różnice były nawet 30KM także to temat rzeka.

 

A co do awarii może akurat Twoje auto gorzej zniosło chipa u TC że tyle ich miałeś bo ja też u nich robiłem i po 25tys przejechanych nie miałem ani jednej. Nie żebym ich bronił, ale wypowiedź napisałeś w stylu "GCS jest spoko a TC oszukuje na koniach i auto mi się psuje"- tak to przynajmniej odbieram a mój przypadek pokazuje że tak nie jest. Hamownie to temat RZEKA i każdy ma swoje zdanie na ten temat

Opublikowano

Celem mojego wpisu nie bylo napisanie GCS jest cacy a TC to ****. Opisalem swoja historie od A do Z i tak masz racje ze GCS moze zaniżać - to tez zweryfikuje :lol: Mam zamiar odwiedzć inne hamownie w celach porównawczych. Kluczem jest tu jednak sam fakt odczuc z jazdy a nie max ilosc KM czy Nm. Zobacz sobie jak wyglada wykres Test2 a Test4 chodzi o początkowy zakres obrotowy 1.5k -3.5k jest zupelnie inny i roznica jest odczuwalna zdecydowanie podczas jazdy. Jesli chodzi o pomiary 100-200 to tak był dobry bo po chipie z TC duze turbo faktycznie chodzilo tak jak powinno bo wtedy masz przedzial obrotowy 3.5k-4.5k i tu wszystko sie zgadza przy pelnym bucie auto tez jechalo jak szatan :twisted: Mi jednak glownie chodzilo o rozwiazanie bledow lambdy i czujnika cisnienia a ze przy okazji okazalo sie ze faktycznie dolem to auto nie jedzie no coz...

 

A jesli chodzi o problemy to jesli dobrze pamietam to sam mnie pytales o check engin po chipie inne 2 osoby pisaly do mnie na PW odnosnie dolotu bo tez po chipie w TC rozsypal im sie w drobny mak. Moze uda mi sie namowic @w1lq na wycieczke do GCS zeby sobie zrobil pomiar bo on jesli pamietam ma 390km od TC ciekawy jestem co u niego wyjdzie ;)

 

EDIT: Ale jeszcze raz powtarzam nie chodzi tu o max. km tylko o fakt ze przy jezdzie na niskich obrotach auto strasznie muliło co w 100% oddaja kreski na wykresie moja seria z zapchanym DPF'e jechala lepiej w zakresie 1.5-2.5k niz po chipie z TC. A jesli chodzi o max to pewnie masz racje TC mozliwe ze zawyza GCS mozliwe ze zaniza ;) prawda jest pewnie po srodku bo w GCS mialem 360km a w TC 410km wiec to faktycznie zbyd duzy rozstrzał.

 

Jesli ktos zna pewna hamownie ktora jest idealnie skalibrowana prosze o kontakt, chetnie sprawdzę ile tych kuni naprawde jest!

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Żadna nie jest. Najbliżej znaną masz Dynosoft i Compsport na Śląsku- pojedź i też wyjdzie inaczej. U mnie wyszło 30KM różnicy w 3 hamowniach tego samego dnia.

Jak robi się chip to trzeba się liczyć z ewentualnym ryzykiem że auto jest bardziej wysilone i podatne na usterki. Tak do tego podchodze chociaż nie mam żadnych awarii (zapalił się kiedyś 2 razy błąd od Egr ale potem sam zgasł i tyle - o tym Ci pisalem). I nigdy nie przewidzisz czy dane auto po sofcie będzie zaliczało więcej awarii niż inne seryjne bo każde auto jest inne.

Jako przykład mam 2 znajomych z 335i- ten co ma program nic 0 awarii, a ten z seryjną 3xlawete musiał wzywać chociaż auto też niby wygląda na zadbane- to jest jak rosyjska ruletka zależy na kogo trafi.

Opublikowano
Tak zdaje sobie sprawe i liczylem sie z tym ze przy większej mocy cos moze sie rozwalic. Tu nie chodzi o awarie tylko u mnie niestety cos bylo ewidentnie skopane z programem co przyczynialo sie do bledow czunika cisnienia, bledow lambdy i ten nieszczesny brak mocy na niskich obrotach. Generalnie jedyny sluszny moral chyba jest taki zeby robic chipy blisko miejsca zamieszkania bo wtedy latwo podjechac i cos poprawic ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Trochę mnie dziwi, że nie poprawiacie dolotów przy przyrostach 40%. Nie wiem jak 35d, ale w 35i rura lubi pęknąć przy fabrycznej mocy, a co dopiero przy znacznie podniesionej.

 

A co do morału to oczywiście masz rację, tym bardziej, że fachowca masz na miejscu z bdb opiniami.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Nie poprawiałem dolotu bo nikt nic o nim nie wspominal i z tego co widziałem to wiekszosc miała seryjny plastik. Malo os pisze o tym ze z autem po chipie jest cos nie tak. Ja tez w zasadzie moglem przemilczeć cala sprawe napisac tylko ze jest zrobione 410km wstawic wykres i dziekuje. Jednak wydaje mi sie ze galeria nie powinna służyć tylko po to zeby pokazywać jakie nasze auto jest za**** ale tez po to żeby informować jakie moga byc problemy rozwiązania.

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Bo wiekszosc osob chcac cos tuningowac kieruja sie tym co inni robia lub inna wiedza plemienna :D - tak samo jak ja u siebie mialem wkladke KN...

Tez masz racje, ze czesto galerie sluza jako showcase i forumowy instagram dla aut, a nie faktyczny raport z tym co sie dzieje i baza z ewentualnymi problemami ;)

 

Compsport na Śląsku

 

Tutaj bym ewentualnie podjechal sprawdzic obecne kreski.

 

Kluczem jest tu jednak sam fakt odczuc z jazdy a nie max ilosc KM czy Nm. Zobacz sobie jak wyglada wykres Test2 a Test4 chodzi o początkowy zakres obrotowy 1.5k -3.5k jest zupelnie inny i roznica jest odczuwalna zdecydowanie podczas jazdy.

 

W koncu ktos mnie rozumie :) Przy jezdzie ulicznej na codzien wszystko rozbija sie o feel :)

 

Moze uda mi sie namowic @w1lq na wycieczke do GCS zeby sobie zrobil pomiar bo on jesli pamietam ma 390km od TC ciekawy jestem co u niego wyjdzie ;)

 

Ja mialem chipa robionego przez poprzedniego wlasciciela w TC na te 390.... ale nie ma sensu teraz tego sprawdzac w chwili obecnej bo byl robiony na nieszczelnym DP, bez kata i z innym tlumikiem i sekcja koncowa ;-) Nie robie z tym nic bo imo nie warto tracic obecnie pieniedzy, poczekam na Wagnera od Grzesia i na turbiny od Peruna - ale to dopiero sprawa na jesien / zime - i wtedy remapuje w GSC jako rozwiaznie posrednie. Docelowo to sie do Paryza trzeba wybrac ^^

E92 335d Stage H
Opublikowano

Jesli chodzi o moc? Niespecjalnie, bardziej mysle o utrzymaniu mocy pod dlugim obciazeniem nie o peak powerze.

 

Tak wiec na razie:

- wywalic moj FMIC i wrzucic wagnera z customowymi mocowaniami ladnymi - by wszystko cacy siedzialo a nie jak teraz :D

- zrobic hybrydy w Perunie - glownie dlatego ze mam luz wzdluzny na malej turbinie i gdzies mi sie tam poca turbiny wiec milobyloby uszczelnienia ogarnac

 

W dalszym planie:

- Awron albo analogowe wskazniki temperatury

- Chlodnica oleju - dedykowana

- Remap skrzyni wg tego co arek opisywal u siebie ;)

 

W jeszcze dalszym planie pomyslec nad uzbrojeniem silnika i wizyta pod Paryzem...

 

Niemniej moc az tak bardzo sie nie liczy. 350 - 450 KM to i tak bardzo duzo i wolalbym dograc auto tak by po prostu lepiej jezdzilo w zakretach i by feel byl o wiele lepszy zanim zaczne sie grubo zabierac za moc ;) Ba juz chyba wole by wygladalo zanim bede jakos chcial sie bawic w uzbrajanie auta wg instrukcji z tematu ktory zalozyl Rivasi.

 

O wiele bardziej istotne jest by porobic tylnie zawieszenie na czesciach z M3 / Customach + wywalic hydroizolacje + LSD + BBK... no i zaopatrzyc sie w NBT, jak i wizualnie odpimpowac auto :)

E92 335d Stage H
Opublikowano
ja też opisywałem kilka spraw związanych z tuningiem 335d ,ale stwierdziłem że to nie ma sensu bo wszystko dawałem na tacy a jak człowiek coś potrzebował to nie dostawał odpowiedzi. tylko kilka osób z forum pomagają. jeżeli chodźi o mody to ja z czerwonym chip robiliśmy w dynosoft Katowice,moc jaką miałem to 399km na hamowni a na kołach 372km
Opublikowano

Niestety tak to juz jest :( ... z reszta czasami mam wrazenie, ze oboje przegladamy te same zrodla ;)

Hmmm moze sam sie w takim razie tez wybiore do Dynosoftu.

 

Ja w sumie dla tej garstki osob siedze tutaj i opisuje wszystko co robie. To albo po prostu nie mam zycia :mrgreen:

E92 335d Stage H
Opublikowano

Auto po programie u nas robiło 10.4s 100-200 i niby co hamownia u nas kłamie i masz 360KM ? Po co celowo zaniżać wyniki innej firmy? Skoro jeździło na poziomie E92 m3 w manualu które w serii ma 420KM to jak ma miec 360KM ??? Przemyśl sprawę sam jeszcze raz bo troche to nieuczciwe względem nas że piszesz że malujemy wykresy tymbardziej że wcześniej pisałeś :

 

Aktualny wynik 10.4 jest mega satysfakcjonujacy biorac pod uwage ze wczesniej było jakies 15.9s

 

Ja sie liczyłem z tym, ze po takim przyroście mocy cos moze "strzelic", jakby polecial silnik czy skrzynia to owszem byłbym zdziwiony i lekko **** A ze posypały sie graty ktore pewnie maja z 8lat to mnie jakos nie zdziwilo. Szkoda tylko, ze akurat w takim miejscu i momencie no ale coz bywa....

 

chłodniczka spalin egr - typowa usterka

pęknięcie mocowania przy dolocie - typowa usterka i juz wcześniej musiało być nadpękniete a na zwiększonym doładowaniu poprostu puściło.

 

u mnie przy dużym doładowaniu nic nie pękło, robie czas 9.8 100-200 w budzie E60 na 20 calowych felgach, czy nadal myślisz że nie znamy się na 35D ??

 

Skoro na hamowni wyszedł moment obrotowy z dołu to ten moment obrotowy był i tyle w międzyczasie musiało się coś popsuć, nie wiem przetarty wężyk od sterowania turbosprezarek przykładowo czy tez podwieszony zawór, widac jak na dloni przecież że coś było nie tak ze sterowaniem małej turbiny. Odnośnie momentu obrotowego to mam zapisane w notatniku że miało być łagodnie z momentem obrotowym z dołu i tak tez zrobilismy. Przejrzałem modyfikacje i nie widze powodu by na sprawnym osprzęcie auto nie jechało.

 

Zadzwoniłem sobie do TC powiedzieli ze na 90% czujnik, ale ze moge podjechać na sprawdzenie. Wszystko fajnie, ale nie bede jechal 500km żeby sprawdzić czujnik bo nie mam na to czasu.

 

Dziwi mnie ta retoryka. To nasza wina że nie masz czasu? Jeżeli cokolwiek wymaga poprawki oczywiście robimy ją i służymy pomocą.

 

Odnośnie hamowni poraz n'ty :

 

Ostatnio nasz klient z Krakowa któremu robilismy E90 330D @ 371KM pojechał na inną hamownie w celu weryfikacji mocy podanej przez nas ponieważ każdy mówił że nasza hamownia zawyża wyniki :duh:

Co się okazało na Maha pokazało 380KM czyli o 9KM więcej niż u nas :!: Był u nas ostatnio i ponownie shamowanie po wymianie kolektora ssącego wykazało 374KM. Tak więc z hamownią jest wszystko w porządku.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.