Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeden telefon do ASO i będziesz wiedział. Możesz się później tutaj z nimi podzielić :-)

 

hahahah masz mnie :) myslałęm, że ktos juz to przerabiał i nie bede musiał wykonywac dodatkowej roboty bo juz i tak czytanie o 520d/520i zajmuje 80 % wolnego czasu :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do 100 tyś km i tak masz pakiet serwisowy więc koszta nie grają większej roli. Ogólnie raczej podobnie.
Opublikowano

F10, 520d, 2014 rok.

W piątek oddaję auto na serwis, mam 42 tys. km a inspekcja zapali mi się na 45 tys. km ale w planach mam dłuższy wyjazd i wolę zrobić to teraz. Dzwoniłem w celu umówienia się, spytałem przy okazji co tam będą wymieniać i ile to będzie kosztować. Rozszerzony serwis – olej, filtr oleju,2 mikrofiltry powietrza, filtr paliwa i powietrza – koszt ok. 1800-2000 zł brutto. Co tym sądzicie? Jak myślicie po ilu dostanę następny przegląd?

Opublikowano
dziwie się, że przy 42 tkm chcą wymieniać filtr paliwa. Wymiana mikro-filtrów i filtra powietrza poza aso jest o jakieś 600-650 zł tańsza. Ostatni serwis olejowy w 2.0d kosztował mnie 820 zł. wcześniej samochód pokazywał średnio co 25-26 tkm przegląd ale po ostatniej wizycie wyjechałem ze wskazaniami komputera 20 tkm. Ciekawe czemu???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W Poznaniu aso ustawiają wymianę oleju na 20 kkm.

Kumpel jeździ konsekwentnie co 30 kkm.

Ja właśnie się zastanawiam, bo zostało mi 4 kkm.

Opublikowano

No i jestem już po. Z ceny na szczęście udało się sporo zejść a to chyba dlatego, że jestem na etapie kupna kolejnego auta z PS.

Czy to nie jest tak, że oni nic nie ustawiają tj. wymieniają olej, kasują inspekcję a kolejny przegląd olejowy ustawia komputer w zależności o naszej jazdy?

Opublikowano
Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znajdę jakiś wykaz prac serwisowych podczas eksploatacji powyżej 100 tys. do 528ix ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ma takiego wykazu dla tego modelu, tyle te silniki nie przejeżdżają ;)

 

A poważniej to przy takim przebiegu do wymiany olej w skrzyni biegów, w moście, w skrzynce xdrive, olej w silniku + filtry.

Nie ma jakiś konkretnieszych wykazów, kontynuujesz wymianę filtrów, oleju, płynów itp. zgodnie z przebiegiem i wcześniejszymi wymianami.

Opublikowano

Dzięki, no właśnie chciałem się upewnić czy coś jeszcze wymieniać czy juz na złom oddać i zmienić na nowy.

A tak na poważnie to ze wszystkie oleje to wiem już zdążyłem się tego dowiedzieć ,myślałem ze istnieje jakiś wykaz co przy jakim przebiegu się robi bo książka serwisowa wygląda jak kolorowanka dla przedszkolaka tylko znaczki i okienka na ptaszki i krzyżyki . W hondzie żony jest wyszczególnione ze przy tym przeglądzie powinno być zrobione to i to a przy tamtym tamto.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przy 30 tys km koszty serwisu w autoryzowanym serwisie BMW ( otrzymałem oferty od 4 salonów ) dla 520d xdrive MY2015 (kod modelu 5E71) - oscyluje w okolicach 1450zł i w to wliczone jest :

- przegląd podstawowy

- serwis olejowy

- serwis mikrofiltra

---- ROBOCIZNA

 

- filtr oleju B47 - ok 91zł

- oryginalny olej BMW 5W30 - ok 550zł

- filtr klimatyzacji - JPRD !!! ok 550zł

----- MATERIAŁY

 

dziwna sprawa bo otrzymałem też ofertę autoryzowanego serwisu BMW - oprócz powyższej - alternatywną ... gdzie proponują :

- filtr klimatyzacji za 104zł

- olej 0W40 za 250zł

 

filtr klimy to rozumiem że zamiennik ....ale ten olej ? i jak to sie ma potem do ew . gwarancji jeżeli nie stosuje sie specyfikacji taką jaką zaleca BMW ?

Opublikowano

Olej 0w40 tu w u USA spelnia norme BMW. Mowa o Mobil 1.

 

30 tys na oleju ??? Dla mnie to chore... W swoim e90 n54 I f10 n55 10k km to max !!!! :evil:

Opublikowano

no takie czasookresy przewiduje książka serwisowa BMW .... natomiast nikogo nie zbawi wymiana oliwy i filtra w połowie czyli po 15 tys

 

tylko nie wiem z tym olejem bo to robi autoryzowany salon wiec dziwi nie ta dowolność 0W40 czy 5W30 to jednak inne parametry temperaturowe

Opublikowano
Christo74 Ja bym sie w przypadku 520d nie bawil w 0w40... Tu w USA olej ten jest popularny, tylko tu jest troche inaczej bo wieszkosc to 6 I 8 cyl czesto na 2x turbo czego efektem sa wyzsze temp. oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.