Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Od dziś rana mam mały problem z autem. Rano wyjeżdżając do pracy w połowie drogi zorientowałem się, że zapomniałem komputera i muszę wrócić, zaparkowałem pod domem i kiedy chciałem znów jechać do pracy auto już nie chciało odpalić. Wsuwając kluczyk i wciskając sprzęgło wciskam przycisk Start, rozrusznik kręci, ale sam silnik nie chce zaskoczyć. Żadna kontrolna nie wyskoczyła dodatkowo. Czy ktoś z was wie co może być przyczyną tego?

AUTO BMW E90 318d 2010r, skrzynia manualna.

Opublikowano
skoro rozrusznik kręci a sam silnik nie to znaczy, że może padł Ci elektromagnes/rozrusznik jak u mnie. Rozrusznik się kręcił ale sprzęgło w nim zawarte nie miało siły poruszyć kołem zamachowym, o ile dobrze zrozumialem miałem tak samo. Samochód odpalał za 5-10 razem
Opublikowano
Z tym, że u mnie nie odpala auto wcale i w tym jest problem, gdybym mógł chociaż do mechanika podjechać to byłoby dobrze, ale z racji, że nie odpala, a nie ma mnie kto odholować do mechanika to mam mały problem. Ktoś zna jakiegoś mechanika w Poznaniu, który mógłby mi pomóc?
Opublikowano
skoro rozrusznik kręci a sam silnik nie to znaczy, że może padł Ci elektromagnes/rozrusznik jak u mnie. Rozrusznik się kręcił ale sprzęgło w nim zawarte nie miało siły poruszyć kołem zamachowym, o ile dobrze zrozumialem miałem tak samo. Samochód odpalał za 5-10 razem

No właśnie dobre pytanie, czy u kolegi silnik się kręci, ale nie pali, czy kręci sam rozrusznik a silnik już nie. Z wypowiedzi w pierwszym poście nie jest to dla mnie jasne.

 

U mnie też zdarzało się, że rozrusznik kręcił się w powietrzu i nie zazębiał się o koło zamachowe. Z tego co czytałem to zdarza się to całkiem często. U mnie w najgorszym przypadku zaskoczył za 7 razem.

Opublikowano
Próbowałem odpalić auto kilka razy lecz bezskutecznie. Spod mojego domu odjechało właśnie dwóch mechaników. Podłączyli komputer i z wstępnej diagnostyki wynikało, że problem tkwi w pierwszym wtryskiwaczu.Za każdym razem kiedy mechanicy próbowali uruchomić silnik, wyskakiwał błąd na wtryskiwaczu pierwszym. Nie jestem ekspertem z zakresu mechaniki samochodowej, ale podejrzewam, że to może mnie trochę kosztować.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wracają wspomnienia.... Mi rozrusznik kręcił całym silnikiem, kompresji brak. Winny był zerwany dolny łańcuch rozrządu.

To pocieszyles kolege,oby tak niemial.

Opublikowano
Z tego co mi mechanik mówił, jeśli łańcuch będzie zerwany, silnik będzie kręcił dużo szybciej, a w moim przypadku silnik kręci tak samo, ale nie odpala.
Opublikowano
Ja bym stawiał na cos związanego z układem wysokiego ciśnienia/paliwem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak padnie jeden wtrysk to auto zapali więc ten błąd który odczytał mechanik nic nie mówi, trzeba było pytać o kod błędu.
Krzysztof
Opublikowano
Prysnęli samostartem w rurę która idzie do kolektora ssącego. Dobrze że tak odpaliło, bo teraz trzeba szukać usterki w układzie paliwowym/wtryskowym, a nie np silnika (w przypadku zerwania rozrządu).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.