Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jestem posiadaczem BMW E46 320d Touring w kolorze Hellrot z 2000r. Auto zostało zakupione w 6 listopada 2014. Od tego czasu przeszło masę napraw i upiększeń. Hellrota zakupiłem okazyjnie, ale nie miał on mocy, dwa przednie błotniki były nieco skorodowane, pompa była w kiepskim stanie, amortyzatory były do wymiany. Za brak mocy odpowiadała przepływka, która nie została zaadaptowana (poprzedni właściciel myślał, że winna jest turbina więc wymienił ją na nową, co mnie bardzo cieszy :) ) więc zaadaptowaliśmy BOSCHA (oryginalnie PIERBURG), błotniki zostały wymienione i pomalowane w kolor, pompa została zregenerowana, a zużyte amortyzatory zostały wymienione na nowe razem ze sprężynami... wszystko -40mm MTS + felgi Styling 72. W szeroko pojętym międzyczasie zaczęło brakować mocy więc zmieniono oprogramowanie dzięki czemu hellrot z miejsca radzi sobie lepiej niż 323i. Niestety nie posiadam wykresu z hamowni, ale w najbliższym czasie wykonam pomiar bo ma to w planach.

 

Poniżej udostępniam rozkodowany VIN i parę fotek :)

 

Poniżej rozkodowany VIN:

 

Vehicle information

 

VIN long WBAAX71090JW85467

 

Type code AX71

 

Type 320D (EUR)

 

Dev. series E46 (3)

 

Line 3

 

Body type TOUR

 

Steering LL

 

Door count 5

 

Engine M47

 

Cubical capacity 2.00

 

Power 100

 

Transmision HECK

 

Gearbox MECH

 

Colour HELLROT (314)

 

Upholstery STOFF FLACHGEWEBE LEINEN/ANTHRAZIT (E4AT)

 

Prod. date 2000-06-14

 

 

Order options

No. Description

255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL

 

261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS

 

279 LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 45

 

302 ALARM SYSTEM

 

313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE

 

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

 

354 GREEN STRIPE WINDSCREEN

 

386 ROOF RAIL

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

428 WARNING TRIANGLE

 

439 INTERIOR TRIM FINISHERS

 

441 SMOKERS PACKAGE

 

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

 

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

 

521 RAIN SENSOR

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

660 RADIO BMW REVERSE

 

801 GERMANY VERSION

 

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

 

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

915 NO OUTER SKIN PROTECTION

 

946 CONSIDERATION OF PRICE DEPENDENCY

 

 

Series options

No. Description

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

 

832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT

 

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

Zaraz po kupnie :)

 

http://photos.nasza-klasa.pl/57619688/11/other/std/c2f1864058.jpeg

 

http://photos.nasza-klasa.pl/57619688/9/other/std/6851d8fd4a.jpeg

 

http://photos.nasza-klasa.pl/57619688/14/other/std/f412f6c19b.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

Wnętrze :)

 

http://photos.nasza-klasa.pl/57619688/12/other/std/ca3dfb474c.jpeg

 

http://photos.nasza-klasa.pl/57619688/10/main/9406e5fe5f.jpeg

 

 

 

 

 

 

Po zmianach :)

 

http://photos.nasza-klasa.pl/57619688/5/other/std/988ebc80d6.jpeg

 

http://photos.nasza-klasa.pl/57619688/4/other/std/9922b7c8f2.jpeg

 

http://photos.nasza-klasa.pl/57619688/2/other/std/1cd879de4b.jpeg

 

http://photos.nasza-klasa.pl/57619688/3/other/std/fa91d69d77.jpeg

 

http://photos.nasza-klasa.pl/57619688/4/other/std/9922b7c8f2.jpeg

 

http://photos.nasza-klasa.pl/57619688/1/other/std/ced5d24df9.jpeg

Opublikowano
Dziękuję za miłe słowa! Niedługo wybieram się na hamownię, aby potwierdzić KM i nM po programie. Wykres na pewno wrzucę dla potomnych... niech wiedzą, co da się zrobić z poczciwym m47 na VP44 (te 4 znaki przyprawiają mnie o gęsią skórę na karku, a to przez przygody z regeneracją... warto było :) )
Opublikowano
Super turas, ale jakoś nie mogę się przekonać do tych pomarańczowych kierunków :)
Opublikowano
Z nowymi felgami duuużo lepiej wygląda :D Jakieś plany na dalsze mody?

 

 

Chciałbym wymienić parę rzeczy i trochę ją doposażyć. W pierwszej kolejności wymieniona zostanie gałka lewarka skrzyni biegów bo jest przetarta w jednym miejscu... nie będzie to gałka M-pakietowa, a zwykła skórzana. Przy okazji wpadnie nowy mieszek i skóra przy ręcznym (tak żeby był cały komplet). Chciałbym założyć kierownicę multifunkcyjną i aktywować tempomat (czytałem, że jest to możliwe po założeniu multifunkcji, ale jeśli się mylę to mnie poprawcie). Aha... pomarańczowe kierunki zostają :)

Chyba będzie trzeba ją troszkę podstroić bo mam wrażenie, że dawka paliwa jest źle ustawiona... "puszcza brzydkiego bąka".

Opublikowano

Co kto lubi - kwestia gustu, Tobie ma sie podobac ;)

 

Moja byla e46 320d 150km tez puszczala baka jak mocniej depnalem, nawet po wyczyszczeniu dolotu i egr (choc już mniej) wiec to raczej normalne przy aucie bez dpf. Nie do konca mi to pasowalo wiec lalem na zmiane zwyklego diesla i tego "lepszego" - poprawilo sie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.