Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przymierzam sie do wymiany uszczelniaczy zaworowych mam pytanie czy ktos to robil co mi bedzie potrzebne czy jakies blokady sie przydadza znalazlem na alego za 200zl i jak bedziie z valvetronikiem gdyz pewnie bedzie calkowicie wymontowany czy pozniej trzeba go jakos ustawic czy po prostu przykrecic i zrobic adaptacjie dodam ze bede to robil sam bez sciagania glowicy,silnik to n46 129km jeszcze bym prosil jak to krok po kroku zrobic gdyz niechcem miec pozniej problemow z kolami zebatymi czy wanosami gdyz pierwsz raz takie cos bede robil. z gory dzieki za odp. pozdrawiam
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam. Ja wymieniłem uszczelniacze bez zdejmowania głowicy a mechanikiem nie jestem i od razu widać różnicę auto nie kopci ani nie bierze oleju. Same uszczelniacze kupiłem za 3,90 za sztukę x 16 do tego radziłbym kupić blokadę rozrządu gdyż bez tego nie nastawimy rozrządu, za blokadę rozrządu zapłaciłem 140 zl. Przyda się także urządzenie do wyciągania uszczelniaczy, można takie kupić ale ja zrobiłem sam i dało radę:) Łączny koszt wymiany w moim przypadku to 62,4zl plus 140 zl razem 202,4 zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.