Skocz do zawartości

645Ci Uszczelniacze zaworów + niskie obroty 500 rpm - pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
powinienes miec 5w30, wlali Ci 40 bo jest gestszy i niby ma oleju nie brac.. standard. Zaraz sie tu rozpisza, ze to nie ma roznicy i ze do benzynowych mozna lac 40, pewnie ze mozna sle to juz jest zaczatek kombinowania.. co do cisnienia to musisz wykrecac swiece, wpiac taki miernik i krecic silnikiem, prosta sprawa
Opublikowano

Nie wiem czy nie lepiej już zrobić to kompleksowo ze zdjęciem głowic i mieć spokój z wyciekami na kolejne 150-200 tys km bo przy okazji powymienia się wszystkie uszczelki...

Jest wielu przeciwników naprawy uszczelniaczy na samochodzie..

Opublikowano
Jasne.. i remont silnika wyniesie go 12k lub więcej.. widzę sami tu doradcy i znawcy. WY wszyscy robilibyscie to co proponujecie ?

Wielu to robiło. Niektórzy na raty, bo chcieli oszczędzić a dołożyli. A niektórzy wystawiali auto na allegro zamiast tego, bo kwota ich szokowała jak ciebie. A co w tym dziwnego, że po 200 tysiącach mały remont góry silnika z obróbką głowic, udrożnieniem kanałów olejowych i przy okazji remoncik układu chłodzenia ze słynną ryrką, alternator, rozrusznik i różne uszczelnienia wyniosą 10-12 tysi? To jakaś porażajaca kwota?

Przy tej okazji warto też dać grubszą uszczelkę pod głowicą żeby odprężyć dziadka na stare lata. Potem jest spokój przez kolejne myśle 200 moze więcej tysiecy. Ja nie zagladam pod maskę od takiego małego remontu a minęło już ponad 40 tysiecy. Dodam, że nie znika nawet kropla oleju.

Opublikowano
Panowie nie ma co bić piany, nie wierzę że taki silnik zużył się po 160 kkm to nie Polonez, tym bardziej że auto kupiłem od pierwszego właściciela, krajowe i ze sprawdzonym przebiegiem. Ogólnie nie jestem zwolennikiem dłubania w nominalnie i fabrycznie złożonym silniku, więc jeżeli nie ma takiej potrzeby to pytam po co :?: :?: :?: Wiadomo nie od dziś że uszczelniacze i rurka są piętą Achillesową tego motoru i naprawa tego czeka każdego prędzej czy póżniej, a jeśli jest możliwość zrobienia tego bez większej rozpierduchy to czemu nie spróbować. Auta używam sporadycznie i nie nawijam tysięcy km miesięcznie, mógł bym w ogóle tego nie robić ale lubię mieć wszystko na tip-top. Dlatego bardziej skupiam się na znalezieniu sprawdzonego warsztatu, który nie będzie uczył się na moim samochodzie, ani też nie zedrze ze mnie skóry. Opinie kolegów którzy wykonywali taką operację też mile widziane :cool2:

"Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach"

Moja Szóstka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=136&t=290385#p2162628

Moja Jedynka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=298795

Opublikowano
Jasne.. i remont silnika wyniesie go 12k lub więcej.. widzę sami tu doradcy i znawcy. WY wszyscy robilibyscie to co proponujecie ?

Wielu to robiło. Niektórzy na raty, bo chcieli oszczędzić a dołożyli. A niektórzy wystawiali auto na allegro zamiast tego, bo kwota ich szokowała jak ciebie. A co w tym dziwnego, że po 200 tysiącach mały remont góry silnika z obróbką głowic, udrożnieniem kanałów olejowych i przy okazji remoncik układu chłodzenia ze słynną ryrką, alternator, rozrusznik i różne uszczelnienia wyniosą 10-12 tysi? To jakaś porażajaca kwota?

Przy tej okazji warto też dać grubszą uszczelkę pod głowicą żeby odprężyć dziadka na stare lata. Potem jest spokój przez kolejne myśle 200 moze więcej tysiecy. Ja nie zagladam pod maskę od takiego małego remontu a minęło już ponad 40 tysiecy. Dodam, że nie znika nawet kropla oleju.

 

1. Skad Twa pewność, ze mnie "kwota zszokowała" ?

2. 200 tys. km przebieg i remont? Spoko, w sumie przy dzisiejszej technologii to normalka.

3. Poczytaj sobie mój wpis sprzed krótkiego czasu temu o m.in przebiegu auta.

:cool2:

Opublikowano
Jasne.. i remont silnika wyniesie go 12k lub więcej.. widzę sami tu doradcy i znawcy. WY wszyscy robilibyscie to co proponujecie ?

Wielu to robiło. Niektórzy na raty, bo chcieli oszczędzić a dołożyli. A niektórzy wystawiali auto na allegro zamiast tego, bo kwota ich szokowała jak ciebie. A co w tym dziwnego, że po 200 tysiącach mały remont góry silnika z obróbką głowic, udrożnieniem kanałów olejowych i przy okazji remoncik układu chłodzenia ze słynną ryrką, alternator, rozrusznik i różne uszczelnienia wyniosą 10-12 tysi? To jakaś porażajaca kwota?

Przy tej okazji warto też dać grubszą uszczelkę pod głowicą żeby odprężyć dziadka na stare lata. Potem jest spokój przez kolejne myśle 200 moze więcej tysiecy. Ja nie zagladam pod maskę od takiego małego remontu a minęło już ponad 40 tysiecy. Dodam, że nie znika nawet kropla oleju.

Auto ma Ci służyć długo i służy więc robiłeś to kompleksowo.

Tak naprawdę Alternator i rozrusznik można robić dopiero jak zajdzie potrzeba i wtedy odpowiednio odejdzie po tysiącu za każdy z tych elementów bo tyle gdzieś kosztuję solidna regeneracja.

Rurka jak nie cieknie to można się zająć przy okazji a jeśli ktoś nie chce to po co ? Są dwa patenty jeden za 2k z teleskopem oraz drugi bardzo tani z nałożeniem innej rurki na starą i też jest szczelnie.

O ile pierwsza wersja z patentem jest solidna tak druga naprawa to troszkę Polskie kombinowanie ale podobno skuteczne i dużo tańsze niż 2k no i podobno musi być sprawny mechanik bo słaby dostęp a i tak coś tam trzeba rozebrać.

Więc tak naprawdę z tych 10-12 tysi o których wspomniałeś całkiem sporo odejdzie. I nie chcę strzelać ale jak wyjdzie kwota 6-8 k ze zdjęciem głowicy to już nie taki kosmos patrząc na fakt iż naprawiając uszczelniacze na samochodzie musimy 4 k zapłacić tak czy owak. Jedni więc naprawiają po bożemu ze zdjęciem głowicy inni przy pomocy tych specjalnych narzędzi. Skutek jest ten sam tak naprawdę no i tak naprawdę ja sam nie wiem na co bym się zdecydował...

Opublikowano
Ale od 170tyś zaczynają się również problemy z valvetronikiem i vanosem, do tego puszanie oleju na uszczelniaczach zawala ci zawory, zapieprza tłoki i pierścienie no i rurkę dodatkowego dopływu powietrza. Niestety ale spalanie oleju w takich ilościach to nie tylko zapchane katalizatory. Od groma roboty jest na takim spalającym olej silniku
Opublikowano
Na forum nie chodzi o wykładanie jedynie słusznej prawdy. Są różne koncepcje prezentowane przez użytkowników i trzeba samemu wybrać. Może dziś wybrałbym metodę naprawy bez wyciągania silnika i demontażu głowic? Wyjmowanie silnika i rozpinanie całej hydrauliki też ma swoje minusy.
Opublikowano
Jakbym chciał sprzedać takie auto to zrobiłbym jak najmniejszym kosztem bez wyciągania silnika i zapomiał o tym koszmarze

 

no wlasnie.. zrzeźbiony wóz, klejony w stodole a potem przy sprzedaży... "paaaanie, w serwisie wszystko robiłem"

:cool2:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)
Więc tak, auto po zabiegu, pacjent żyje :D ma się dobrze i nie kaszle już białym dymem :cool2: Trochę się obawiałem o prowadnice zaworów że będą miały luzy, oraz ślizgi rozrządu czy nie są za mocno powycierane, ale okazało się że jedno i drugie jest w świetnej kondycji. Także zdejmowanie głowic w tej sytuacji nie było potrzebne :wink: żałuję trochę, że przy okazji nie wymieniłem sławetnej rurki, zbyt póżno dowiedziałem się że zamienniki teleskopowe można już kupić w Polsce i też można ją wymienić bez większej rozpierduchy. Motor został dodatkowo uszczelniony, wymienione świeczki i olej w skrzyni. wszystko to rzetelnie, profesjonalnie, terminowo i co najważniejsze w rozsądnych pieniążkach naprawdę polecam R-Power Opoczno Edytowane przez Turek V10

"Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach"

Moja Szóstka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=136&t=290385#p2162628

Moja Jedynka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=298795

Opublikowano
najwazniejsze ze jestes zadowolony z efektu cena w takich przypadkach zawsze jest dobra :wink: co do rurki na 7er sebek zalatwi ci teleskopowa wymiana nie jest zbytnio skomplikowana poradzisz sobie na yt sa nawet filmiki krok po kroku :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

A ile biorą za taką rurkę? :P

Ja żyje ze świadomością że 2k brutto z robotą..

Słyszałem o patencie nakładania na starą innej i podobno jest szczelnie i auta długo na tym jeżdżą bezproblemowo a do tego koszt bardzo niski tylko że wymagany sprawny mechanik.

Opublikowano
Więc tak, auto po zabiegu, pacjent żyje :D ma się dobrze i nie kaszle już białym dymem :cool2: Trochę się obawiałem o prowadnice zaworów że będą miały luzy, oraz ślizgi rozrządu czy nie są za mocno powycierane, ale okazało się że jedno i drugie jest w świetnej kondycji. Także zdejmowanie głowic w tej sytuacji nie było potrzebne :wink: żałuję trochę, że przy okazji nie wymieniłem sławetnej rurki, zbyt póżno dowiedziałem się że zamienniki teleskopowe można już kupić w Polsce i też można ją wymienić bez większej rozpierduchy. Motor został dodatkowo uszczelniony, wymienione świeczki i olej w skrzyni. wszystko to rzetelnie, profesjonalnie, terminowo i co najważniejsze w rozsądnych pieniążkach naprawdę polecam R-Power Opoczno

 

Mówilem, że nie będziesz żałował decyzji? :D :cool2: gościu naprawdę przykłada się do pracy a wszystko w rozsądnych pieniadzach :wink:

robiłeś przegląd całej skrzyni?

 

Co do rurki od Seby- sama wymiana to już mała sprawa, przy następnej wizycie bede ją robił i dam Wam znać jakie koszta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.