Skocz do zawartości

645Ci Uszczelniacze zaworów + niskie obroty 500 rpm - pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

jestem nowy na tym forum i obcuje od niedawna z BMW 6.

 

Wiem że temat bardzo dużo razy poruszany jednak nie znalazłem nigdzie wpisu odnośnie warsztatu który polecacie w okolicach warszawy do wymiany uszczelniaczy bez demontażu głowic.

Dodatkowo szukałem informacji jakie części będą potrzebne żeby kompletnie usunąć usterkę.

 

Silnik ma obecnie 190 tyś przelotu i czy przy okazji usuwania tej usterki lepiej wybrać jednak opcje ze zdejmowaniem głowicy bo np. mogą być jeszcze pierścienie do wymiany itp.

 

Wracając do tematu jaki warsztat polecacie jakich kosztów się spodziewać w podziale na robociznę i części.

 

I ostatnie pytanie czy spadek obrotów bez klimy do 500 jest związany z brakiem uszczelnienia czy coś innego.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Każdy ci zrobi, również bez zdejmowania głowic ale na twoje ryzyko w pewnym sensie. Co prawda, pierścienie czy w ogóle układ tłokowy i korbowy w tym aucie sie w zasadzie nie zużywają, chyba że je ktoś mocno przegrzał jeżdżąc bez chłodzenia czy oleju co trudno wykluczyć. Luzy na zaworach byłoby warto jednak sprawdzić, bo nie tylko uszczelniacze ale i prowadnice nie są mocne w tym aucie i warto je obrobić czasem.

Ja rozważałem przynajniej 2 oferty tej usługi z Warszawy. Łomianki - Pawłowski i Raszyn - Kunc . Cenowo były podobne ale wybrałem Raszyn tyle że u mnie pojechaliśmy po całości z wyjęciem silnika na stół regeneracją rozrusznika, alternatora i wszystkiego co niedostępne itd...

Same uszczelniacze oferowano mi w Opocznie za ok. 4.000. bez demontazu głowic.

Opublikowano

No i widzisz ja wczoraj zadzwoniłem do łomianek i Pan mi mówił że raczej trzeba zdjąć głowice i obrobić tam coś jakieś gniazda odpowietrzające itp. Też powiedział że warto wyciągać silnik i rozbierać głowice. Wszystko ma posprawdzać powymieniać i kosztować to będzie 7500 klocka.

 

zastanawiam się też nad raszynem, ale powiedz mi ile cię to kosztowało i czy objawy zniknęły i co dokładnie robiłeś?

Opublikowano
Pan mi mówił że raczej trzeba zdjąć głowice i obrobić tam coś jakieś gniazda odpowietrzające itp. Też powiedział że warto wyciągać silnik i rozbierać głowice. Wszystko ma posprawdzać powymieniać i kosztować to będzie 7500 klocka.

 

Każdy kto ma olej w głowie robi całą górę silnika z głowicami, zaworami itd... i wszystko co przy okazji można, zwłaszcza przy przebiegu koło 200tysi. Jak masz rozrusznik i alternator na wierzchu to daj go przynajmniej na przegląd do speca.

Mądrale forumowe niech twierdzą sobie inaczej ale to bajki. Jeden kolega twierdzi, że wymienił uszczelniacze bez rozpinania rozrządu ale jakos nie chce opisać tej rewolucyjnej metody :D . Pisać na forum można wszelkie bzdury ale fakty, doświadczenie i logika to już co innego.

Opublikowano
No jasne, a powiedz mi ile cię to wyszło i czy masz jakąś listę części. Nie chodzi mi o to że szukam najtaniej bo przy tym aucie się nie da tanio i to brałem na klate :) ale wolę porównać dwa warsztaty i zakres robów i części jakie będą wykonane.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Jeden kolega twierdzi, że wymienił uszczelniacze bez rozpinania rozrządu ale jakos nie chce opisać tej rewolucyjnej metody :D . Pisać na forum można wszelkie bzdury ale fakty, doświadczenie i logika to już co innego.

 

Może instrukcję ci wysłać razem z narzędziami.A jeśli chodzi o bzdury to poczytaj swoje posty.Twierdzisz że się nie da a ja twierdzę że można,spotkajmy się w warsztacie a udowodnię.

Opublikowano
.Twierdzisz że się nie da a ja twierdzę że można,spotkajmy się w warsztacie a udowodnię.

Ja nie mam ochoty ani czasu na takie lekcje. Od miesięcy twierdzisz że sie da i na tym się kończy. Podziel się z forum a nie farmazony piszesz że wiesz ale nie powiesz. A jak nie chcesz objawiać tej tajemnicy to zaoferuj przynajmniej tę usługę innym użytkownikom w konkurencyjnej cenie a kolejka gwarantowana.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak tam kolego, wymieniłeś uszczelniacze? Problem zniknął? Tez będę się do tego zabierał, gdyż auto kopci, gdy postoi np na światłach....

Ma ktoś może namiar na dobre i tanie uszczelki itp do tego zabiegu?

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Temat stary ale problem dopadł również mnie tylko że w 650i. Mój mechanik od razu stwierdził że to uszczelniacze. Zapytany o wycenę stwierdził że nie jest w stanie wycenić ale zaproponował sprzedać auto :norty:, czyli wepchnąć kogoś innego na taką samą minę na jaką wepchnięto mnie ! Jestem w stanie wydać na to 2tyś funtów czyli 1/4 wartości auta. Jutro jadę do niego uzgadniać co i jak i czy w ogóle.
Opublikowano

Według tego co koledzy wyżej piszą spokojnie zmieścisz się w kwocie 2 tys funtów...szkoda że nie poczytałeś forum wcześniej to byś wiedział że to normalna usterka w aucie i od tego się zaczyna sprawdzanie przed zakupem :(

Ja prawie dobiłem do 160 k i póki co nic nie dymi nic olej nie ucieka ale wiem że w końcu dopadnie mnie uszczelnienie silnika i z tego co się dowiedziałem to nie jest coś co postępuję tylko nagle dymi na postoju po całości bez widocznych wcześniej objawów.

Opublikowano

Nie sprawdzisz tego przed zakupem. Skurwiel dolał gęstego oleju i nie było widać.

 

Czytałem sporo. Mam przygotowane fundusze na zawory i rurę chłodzenia

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest to do zrobienia bez zdejmowania głowic koszt z częściami około 3000zł. Wystarczy dobrze poszukać odpowiednich osób bo wiele n62 miało takie zabiegi robione w PL i dymienie ustało całkowicie bez zbędnego zdejmowania fabrycznie montowanych głowic.
Opublikowano
Dzisiaj jade do gościa zagadać bo z tego wynika że on chciałby zdejmować głowice bo jak twierdzi jest to ogromna praca, a z tego co czytałem i widziałem to sprawny mechanik zrobi to w jeden dzień bez zdejmowania głowic
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W jeden dzień to można wymienić uszczelniacze w lanosie a nie w n62.

Widać że nie masz pojęcia ile tam jest pracy pomijając fakt że trzeba mieć wiedzę bo mało ludzi wie jak ustawić i poprawnie poskładać n62 no i muszą mieć blokady rozrządu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bez zdejmowania głowic nie ma problemu ale bez rozpinania rozrządu wynęcia wałków to dla ludzi którzy lubią ryzyko i robić to samo 3 razy.

Dalej nie wiesz ile to jest robory tylko widziałeś zdjęcia w internecie.

Opublikowano
Z tego co czytałem w necie to da się to robić bez rozpinania rozrządu i wyciągania wałków. Co masz na myśli pisząć " robić to samo 3 razy " i o jakim ryzyku mówisz?
Opublikowano
Ja w mojej 630 (silnik N52B - budowa silnika bardzo podobna) za uszczelniacze plus pare innych niezbędnych rzeczy ( śruby, uszczelki, itd... wszystko co było niezbędne) zapłaciłem 3000 części + 1000 robota. Nie obeszło się bez ściągania głowicy. I nie liczyłbym że w jeden dzień ogarniesz...
Opublikowano

 

I ostatnie pytanie czy spadek obrotów bez klimy do 500 jest związany z brakiem uszczelnienia czy coś innego.

 

 

Jeśli chodzi o obroty to są w normie. Bez klimy 500-600 z klima ok 750.

Ja u siebie walczę z obrotami bo mam cały czas 750...nie ma znaczenia czy z klima czy bez...

  • 1 rok później...
Opublikowano

A już myślałem że mnie to nie dotyczy, a jednak :cry2: zaczynają się pojawiać białe chmury i branie oliwy wyrok uszczelniacze. :evil:

Panowie krótko kto, gdzie i za ile robił no i najważniejsze czy jest zadowolony :mrgreen: Preferuję opcję bez ściągania głowic

 

 

Z góry dzięki :D

"Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach"

Moja Szóstka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=136&t=290385#p2162628

Moja Jedynka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=298795

Opublikowano
Witajcie...

 

 

Miałem E65 4.4 333KM, 2001 r. sprzedałem z przebiegiem 700 000 km,

przy przebiegu 400 000 km wymieniłem słynną rurkę oraz uszczelniacze zaworowe, nie dotykałem się głowic i rozrządu,

oczywiście wszystkie elementy obrotowe (rolki), uszczelki, uszczeleczki zostały wymienione,

wiem, ze facet jeździ tym autem i nie ma z nim problemów...

 

Co do kosztów:

nie planowałbym głowic, w ogóle bym ich nie dotykał... chyba, ze wymaga tego sytuacja,

swoje E65 robiłem w miejscu, które specjalizuje się tylko w tej marce, był wyjmowany silnik i robione było to co napisałem wyżej.

Zapłaciłem za same graty około 5 tys. PLN.

Pozycji na fakturze było chyba z 50, uszczelki, uszczeleczki, nowe śrubeczki, rolki, paski, kółka, kółeczka itd... pełna profeska, jak już widać było

wszystko to nie zastanawiałem się tylko mówiłem "wymienić".

Co do robocizny zapłaciłem 2 tys. PLN i wiem, ze to nie jest dużo pomimo tego, ze auto stało w warsztacie około 2 tygodni.

Wiem, ze są ludzie co robią TO ''na aucie'' nie wyjmując silnika i biorą za to od 2 do 4 tys. PLN.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.