Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, szukam i szukam w internetach, ale chyba za głupi jestem.

Otóż nie ogarniam za bardzo jaki kod ma silnik 122km z 2005 r.

Planuję kupić autko, ale złego się naczytałem o silnikach 2.0 diesel i pękaniu w nich łańcuchów rozrządu, w innych źródłach czytam, że to był problem dopiero od 2007r.

To jak w końcu jest, bo nie chcę się wpakować?

Opublikowano
Ten jest pancerny tylko słaby.. 118d padają mosty... Poszukaj 120d z 2004-2006
Opublikowano
Akurat tutaj mam opcję kupna od mojego dobrego znajomego, przebieg bardzo niski, oryginalny i myślę o remapie na ok 150-160km :)
Opublikowano

118d 122KM M47 to jeden z nielicznych egzemplarzy serii 1 ktory mozna polecic na pierwszy kontakt z seria.

120d 163KM M47 tylko w automacie statystycznie sprawuje sie dobrze bo poza nim w manualu padaja waly korbowe i panewki :)

123d to rzadkosc ktorej cena jest kosmiczna ale wzbudza wyobraznie ze wzgledu na nietypowe turbo.

Wszystkich modeli wada jest jednak niewielka ilosc miejsca w srodku szczegolnie na tylnej kanapie.

MADE IN PRL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hehe o wałach nie słyszałem w tym modelu akcja e46 to tak, w 118d koła prasowe się odkrecaja...

123 d już za 31 tys są wystawiane

Opublikowano

Kolo pasowe to sie tobie odkrecilo bo nie kupiles nowej sruby i podkladki jak i moment byl niezachowany :) (corteco 50zl,OEM 100zl koszt sruby i podkladki)

Poczytaj dzial E90 to zobaczysz ile padlo walow i panewek w m47t2 163KM z manualna skrzynia biegow.

Wiele tych awarii bylo spowodowane nieumiejetna obsluga tego silnika(olej LL) jak i rajdowa jazda na zimnym silniku.(Vmax)

Zamien swoja 118d na wyjezdzone 123d i poczuj moc podwojnej turbosprezarki :)

 

PS.Krzysiu sprawilem sobie szwajcarska oslone akustyczna w technologii 3D OEM od padnietej 120d 163KM do swojej 118d :)

Bede w niej hodowal zima wiewiorki i inne gryzonie.

Gdyby te silniki nie padaly to nie mialbym szansy jej kupic a tak poszla do rozbiorki :)

Jako ciekawostke podam ze same nowe srubki i blaszki do tej oslony w ASO kosztuja ok 80zl.

Najdrozsze sa te trzy co widac na gorze bo po 10zl szt.

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z596/5965812/small/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/5965812/1.jpg

Allegro.pl - hosting zdjęć na aukcje

MADE IN PRL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No nie do końca, pierwszy raz odkręcilo się po 2 latach a później po 200 km....wszystko według książki robione i z NM

Teraz zostało brecha doje... Na maksa i narazie jest git

Opublikowano
wszystko według książki robione i z NM

 

A jak sie odkrecilo to kupiles nowa srube z podkladka czy dales stara?

A kolo jakiego producenta bylo?

MADE IN PRL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Corteci tak nowe, to nie pierwszy przypadek kumplowi odkręcilo się tak samo od nowości aura mamy z 2004, a miał dobre guma nie oberwana sprawdzał na tokarce czy nie miało bicia... Narazie u niego wszystko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.