Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, planuje zakup E36 Coupe z motorem 320i / 325i z lpg. I ktoś mi nagadał, że mam sobie dać spokój z silnikiem większym, niż 2,0 bo od gazu pękają głowice. Ile jest w tym prawdy? Szczerze znam osobiści jednego ziomka, co ma motor 328 w e36 z lpg i pękła mu głowica…
Opublikowano

Jak wystroisz sterownik benzynowy tak samo słabo jak masz wystrojony teraz sterownik LPG (i instalacja bedzie po kosztach) to pęknie głowica i w 1.0 i w 6.0 bez różnicy czy bedziesz jezdzil na benzynie czy na gazie.

 

Dawno takich bzdur nie slyszałem :duh:

Opublikowano

Dzięki, będę sobie musiał pogadać z idiotą który takie bzdury wygaduje...

Jeszcze jedno pytanie. Mój kolega ma lpg w swoim 525i i za każdym razem jak wyprzedza lub ostro daje w pedał gazu to przełącza na benzynę. Mówi że szkoda katować silnika na lpg i że nie wkręca silnika na wysokie obroty jak jeździ na lpg woli przełączyć na benzynę. Dobre jest takie przełączanie silnika i ma to jakiś sens ?

 

Ps. instalacje ma sekwencyjną

Opublikowano
Szczerze znam osobiści jednego ziomka, co ma motor 328 w e36 z lpg i pękła mu głowica…

Jak się przegrzała to i pękła....

To znaczy że takie przełączanie jest bez sensu. A może takie coś jeszcze bardziej zaszkodzić ?

Może - zamiast obserwować co się dzieje na drodze szukasz przycisku od gazu :norty:

Opublikowano
Dzięki, będę sobie musiał pogadać z idiotą który takie bzdury wygaduje...

Jeszcze jedno pytanie. Mój kolega ma lpg w swoim 525i i za każdym razem jak wyprzedza lub ostro daje w pedał gazu to przełącza na benzynę. Mówi że szkoda katować silnika na lpg i że nie wkręca silnika na wysokie obroty jak jeździ na lpg woli przełączyć na benzynę. Dobre jest takie przełączanie silnika i ma to jakiś sens ?

 

Ps. instalacje ma sekwencyjną

To pewnie ten sam co ci nagadał, bo w drugim temacie też bzdury wygaduje.

Opublikowano
Co za idiotyzmy. Czyli podsumowując nie ma co kupować większego silnika niż 2.0 i nie wskazane jest wyprzedzanie przy dużych prędkościach obrotowych przy włączonym lpg. Mam już od 7 lat Probe z siknikiem 2.2 T przebieg minimalny to prawie 300 tyś. zakładając, że nikt wcześniej przy nim nie kręcił i przeważnie jeździ ono w zakresie 4,5 wzwyż ( oczywiście lpg ) i głowice mam nadal całą. Spytaj się kolegi jak to możliwe..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.