Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mam taki mały problemik w nowym aucie :)

 

mianowicie jechałem dzisiaj na myjkę 2 bieg ok 1700 obrotów dodałem trochę gazu doszedł do 2500 i szybko sprzęgło i wtedy zgasł ( poźniej miał problemy żeby odpalić ale odpalił ), od tego momentu na postoju jak dodam gwałtownie gaz to obroty idą trochę za nisko tak mniej więcej na 500-600 obrotów tak jak by miał zaraz zgaznąć i wraca na swoje jałowe obroty 750-800.

 

Czemu tak się dzieje co trzeba było by wymienić ? EGR zaślepiony

 

P.S - Piszę w tym dziale ponieważ tutaj ludzie chyba częsciej odpisują a po za tym to ten sam motor co w 330d

Opublikowano

Kurcze właśnie mam kabelek i nie chce się połączyć z silnikiem jak na złość ;/ nie mam pojęcia czemu z airbagiem z licznikiem i z wszystkim innym nie ma problemu a z silnikiem wyskakuje interface disturbed ;/

 

dzisiaj wymieniłem filtr paliwa ale tak jak się spodziewałem nic to nie dało ;/

 

Sprawa wygląda tak że powiedzmy jadę na 3 biegu 1800 obrotów pedał w podłogę i idze jak burza do 4 tys ( dalej nie ciągne ) i puszczam gaz i wraca np. na 2 tys i jadę sobie dalej ale powiedzmy jadę 2 tys 3 bieg i naglę wcisne sprzegło i momentalnie gaśnie ;/

 

Mniej wiecej tak to wygląda na postoju, gdy nic się nie robi obroty delikatnie falują

 

https://vid.me/BEQI

Opublikowano
Koniecznie podłącz pod kompa, ale puki co to sprawdź czy Ci lewego powietrza nie bierze , spróbuj z odpiętą przepływką , hmm... ale na tym to się nie skończy

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

A więc tak udało mi się połączyć z komputerem wina była mojej inpy :)

 

2 błedy : electric fan i glow plug czyli nic nie związane z tym co sie dzieje. Wziąłem z kolegą i wyjeliśmy pompkę z baku i trochę przeczyśliśmy i zamontowaliśmy następnie od tego czasu wszystko śmiga i nie gaśnie, ale auto straciło na dynamice ;/

przed tymi problemami pedał gazu był taki miękki i lekkie wciskanie powodowało spore przyspieszenie teraz mam wrażenie jak bym jechał na ręcznym. co się mogło stać ?

 

Jutro wykonam wam filmiki z inpy tylko jak by mi ktoś wytłumaczył jaki dział mam nagrać analog 1 ? analog 2 ? itd. i jak przeprowadzić test na postoju czy w czasie jazdy ?

Opublikowano
A powiedzcie mi jeszcze taką rzecz czy owa pompa w baku może mieć wpływ na moc ? czy to tylko związane było z tym gasnięciem ?
Opublikowano

Podłączyć pod kompa to widzę że podłączyłeś ale czy odczytałeś wszystkie dane potrzebne do analizy ? przydała by sie tz live data.

To co opisałeś

jadę sobie dalej ale powiedzmy jadę 2 tys 3 bieg i naglę wcisne sprzegło i momentalnie gaśnie ;/
to nie są klasyczne objawy szwankującej pompy paliwa, ale jak czyszczenie pomogło to brawo.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

tego się obawiam że był to zbieg okoliczności ale jak na razie wszystko działa tylko tak jak mówie tak jak by osłabł.

 

Nagrałem to live data, da się postawić jakąś diagnozę ? bo szczerze to ja nie zawiele rozumiem :D

 

od 4:00 min był przez jakiś czas pedał w podłogę.

 

https://vid.me/e/kfAG

Opublikowano

Ten załącznik co podałeś to u mnie się wyświetla tylko jedna klatka z korekcji wtrysków.

W innym dziale viewforum.php?f=48

może Ci pomogą jak za to sie zabrać

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Wrzuciłem na inny serwer i powinno być ok, jeśli mógł byś spojrzeć jeszcze raz.

Byłem u mechanika z tym gaśnięciem to sami nie wiedzieli co to może być przeczyścili czujnik doładowania jakieś tam wtyczki i jak na razie znowu jest dobrze powiedzieli że jak się powtórzy to żeby znowu przyjechać.

 

Ale niestety nadal mam problem z mocą autko już nie idzie tak mocno jak wcześniej z tego co patrzyłem na yt i się dowiedziałem to soll air pressuere to jes oczekiwane coś z turbo a act. air pressure to jest to zmierzone i wszędzie na yt widze że np soll jest 2100 a act powiedzmy 2190 a umnie jest soll jest 2100 a act 2460 czemu tak dużo ? czy coś się z trubo stało ?

 

NOWY LINK :

 

http://sendvid.com/iw69jyd7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.