Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z moją E60 z którym nie mogę sobie poradzić.

Po powrocie z wakacji na drugi dzień moja E61 525D padła, tzn aku całkiem rozładował się(dodam ze wymieniłem go kilka mies wcześniej i zaprogramowałem Inpą).

Wyciągnołem aku i naładowałem, ale auto nie odpala. Wyskakuje na Idrive błąd pompy paliwowej i faktycznie pompa chodzi bardzo głośno przy przekręceniu stacyjki, jakby bardzo cieżko pompowała. Sprawdziłem wiązkę pompy i kilka innych spraw elektrycznych i wszystko wygląda ok.

Podłączyem się Inpą i mam takie wskazania pompy na postoju i drugi zrzut przy próbie rozruchu:

http://republika.pl/gonek/inpae60.JPG

http://republika.pl/gonek/inpae61.JPG

Szukać nowej pompy? Czy gdzie indziej szukać przyczyny?

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?

morzesz zrobić test przelewowy odkręcic rurke z filtra podstawic karnister i włączyc zapłon

Ile masz paliwa? w baku jest jeszcze pompa wstępna

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Filtr paliwa wymieniony był miesiac temu.

Okazało się,że w jednej komorze zbiornika było pusto, a w drugiej było paliwo.

Przeczytałem gdzieś na forum ,ze winna może być elektryczna pompka.

Pomkę wymieniłem, wyczyściłem zbiornik i zalałem świeże paliwo.

Auto odpaliło wczoraj, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znowu wyskakuje błąd pompy paliwa.

W Inpa mam błąd "za niskie napięcie pompy paliwa" (potem wkleje zrzut z inpy).

Czyżby sterownik pompy?

Akumulator mam nowy Varty( ma ok 3 mies.).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

znalazlem na Niemieckim Forum Twoj Problem u jednego goscia zalatwilo sprawe -wymiana przekaznika od pompy paliwa o nr.6915327 niebieski

poczytaj posta z BMW Sport :

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8386

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Ok, dzięki za info. W końcu mam jakiś trop.

Przekaźnik zamówiłem na allegro. Mam nadzieję że to jest to.

Jeżeli miałeś racje stawiam piwo ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spoko :D

daj znac czy się udało sam jestem ciekaw

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szkoda :( niestety chyba pompa
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Szkoda :( niestety chyba pompa

Pompa wymieniona przecież jest.

Problem leży w elektronice, tylko nie wiem za co się zabrać. Wymieniłbym sterownik, ale chyba trzeba go programować.

Coś musiało rozładować akumulator przez noc, chyba będę musiał całą wiązkę przejżeć od przekaźnika, poprzez sterownik do pompy paliwa.

Tutaj znalazłem na niemiecki forum ten sam błąd co u mnie, ale nic nie wywnioskowałem z tego postu:

[urlhttp://www.e60-forum.de/print.php?threadid=33826&page=1&sid=e8dac918333ab035fe1931b845323ab2][/url]

Opublikowano

Potrzebuję informację czy sterownik pompy paliwa Helbako który znajduje się pod tapicerka w bagażniku musi być programowany?

Bi chcę go wymienić na taki sam. Nie wiem czy jest sens go kupować.

Muszę pokolei wymieniać wszystkie elementy sterowania pompą paliwa i może w końcu trafię.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przypadkowo znalazłem przyczynę tego stanu.

Wyprowadziłem auto żeby je umyć z garażu. Po pół kilkunastu minutach załączył sie alarm.

Otworzyłem auto i znalazłem na akumulatorze pełno wody, która zrobiła zwarcie i padł znowu aku.

Powodem okazały się zapchane przewody odpływowe z szyberdachu, a dokłądnie zapchane "smoczki" W dodatku nie mam osłony na akumulator, poprzedni właściciel gdzieś ją zostawił.

Mama podejżenie że padła minusowa klema IBS. Będę sprwdzał w tygodniu, bo mam starą Inpę, która sprawdzała sie w mojej poprzedniej E46, ale w E61 nie czyta silnika.

Narazie auto odpala, ale wywala dalej za niskie napięcie pompy paliwa.

Dam znać jak znajdę przyczynę.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam.

 

Zastanawiam sie co bylo przyczyna twojego problemu bo mam dokladnie taki sam przypadek ,ze po odlaczeniu i ladowaniu akumulatora auto nie pali i jest blad pompy paliwowej.Nie wiem ,za co sie zabrac.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam!

 

Kolego sprawdź kostkę zasilającą pompę paliwa. Miałem, taką niespodziankę w trakcie powrotu z urlopu, że zaczeła mi się lać ropa ze zbiornika. Szybki zjazd z trasy na warsztat i poszukiwania. Jakie było moje zaskoczenie, gdy się okazało że nieszczelność powstała w kostce zasilającej. Przewody zasilający i masa tak się grzały, że wypaliły dziurą w obudowie pompy. Nie wiem, czy u Ciebie to pomoże, ale warto sprawdzić. Przewody grzały się ponieważ piny w kostce były zanieczyszczone/skorodowane i była za mała powierzchnia stykania. U Ciebie dobrze może być padnięty moduł pompy, ale piszę o tym przypadku bo do tragedii wiele nie brakowało.

 

Pozdrawiam. Emil.

Diagnostyka. Naprawy elektroniki i elektryki. Nawigacje, mapy, język polski. Doposażenia. Specjalizacja seria E.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. kolego mam taki sam identyczny problem e60 530d. rozladowało aku zaczeły wyskakiwać jakieś błędy i też błąd pompy paliwa. aku mam nowy inpa pokazuje coś z klema ibs ale niby bez tego też odpali. Kamil KogowanieBMW podlączał swojego kompa i jest błąd zasilania tej pompy też chodzi głośno a auto nie pali wyskoczyła kontrolka service a na dodatek padła jednostka ccc :/

 

kolego jak odpalileś auto?? co było przyczyną?? u mnie szybra niema a aku suchy jak wiór. zrobione synchro cas i nic prosze o pomoc

  • 4 lata później...
Opublikowano
Witam Państwa. Widzę ze mój problem nie jest tylko mój. Mam dokładnie te same objawy. Po krótkiej trasie auto do garażu, rano aku paromiesięczny umarł do zera. Po naładowaniu na odciętej klemie i podpięcie klemy nie odpłatnie za nic. Pompa paliwa pracuje i wyglada tak jakby przepompowane paliwo między komorami w baku i nie ma paliwa na normalną prace. Jakkolwiek dziwnie to zabrzmi, ale wcześniej pare lat temu tak miałem już ze staną mi na środku ulicy mimo Żr miałem ćwiartkę paliwa. Okazało się ze jakiś króciec przelewowy się złamał. Po wymianie pompy było ok. Natomiast teraz mam wrażenie ze to elektronika. Udało się komuś rozwiązać ten problem? Czy zawsze kończy się pompą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.