Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem ostatnio awarię zawieszenia. Złamała się prawa sprężyna. Ostatecznie skończyło się na wymianie całego przedniego (jeszcze oryginalnego) zawieszenia, bo jeden amor już ciekł. Był pośpiech, nie miałem czasu się zastanawiać co brać, więc mechanik założył nowy zestaw Kayaba, który w godzinę przywiózł mu kurier z InterCarsu. Wyjechałem... no i nie jest to już to samo BMW co było wcześniej. Niby OK, ale taka zwykła osobówka. Nie ma tej precyzji w prowadzeniu. Jakieś takie to mientkie...

 

Chcę to zmienić, i tu dwa pytania:

- jakie amory polecicie? Oryginały w cenie prawie 900 zł/szt. są dla mnie za drogie. co myślicie o Bilsteinach?

- czy myśleć też o zmianie spreżyn? Czy te co dostałem w zestawie także mogą mieć wpływ na gorsze prowadzenie?

 

Na koniec dodam, że nie zależy mi na żadnym ekstra tuningu, chciałbym po prostu powrócić do tego co było seryjnie.

Opublikowano

Poszukaj po prostu Sachsa poza serwisem, będzie pewnie o połowę taniej.

Gdy u mnie skończą się amortyzatory, to kupię na pewno Sachsa, z tym że w E91 mam zawieszenie 226A. Jakie u ciebie jest zawieszenie? Rozkodowałeś Vin aby to sprawdzić?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.