Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem 530d z 2000r lecz przy włączeniu świateł postojowych nie działa jeden angel eyes na desce oczywiście wyskakuje informacja. Jakby tego było mało od tej strony co jest ten nie działający "angel eyes" świeci się kierunek (światłem stałym i delikatnie przyciemnionym). Dam zdjęcia wszystko będzie jasne. Nie jestem elektrykiem i jestem w tym zielony.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymiana spalonej żarówki, zapewne zajęłaby Ci mniej czasu niż napisanie tego posta.

Jeszcze trochę i ludzie zaczną pytać co może oznaczać uchodzące powietrze z koła. :mrgreen:

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie znam się na elektryce dla tego spytałem. Dzięki za "wyczerpującą" wypowiedz i hejta

Polecam się :cool2: :mrgreen:

P.S. Jak w domu przestaje Ci świecić jakaś lampa lub żyrandol, to od czego zaczynasz?

Opublikowano
nie znam się na elektryce dla tego spytałem. Dzięki za "wyczerpującą" wypowiedz i hejta

Przecież to postojowka okrągła. Jak by nie była okrągła tez byś zakładał temat na forum? Rozumie sobie pomagać ale to już któryś temat od kilku miesięcy w którym użytkownik nic nie sprawdził a okazało się ze jest spalona żarówka.

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:

P.S. Jak w domu przestaje Ci świecić jakaś lampa lub żyrandol, to od czego zaczynasz?

Oprócz założenia tematu na forum pozostaje chyba tylko super tajny jojer, telefon do pogotowia energetycznego :diabel_faja:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg

- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

To ja może do autora tematu - tak już na "zaś" - żeby się za chwilę nie pojawiło (po raz pierdyliardpiąty) pytanie czy da się wymienić samą żarówkę od "endżel ajsów".