Skocz do zawartości

e60 530d choinka na zegarach - problem z rozruchem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

 

Na zegarach po kilku minutach jazdy autem wyświetliły mi się komunikaty:

 

http://s2.ifotos.pl/mini/IMG201508_sprqwhw.jpg

http://s2.ifotos.pl/mini/IMG201508_sprqwrh.jpg

 

W wyniku tego straciłem wspomaganie. W czasie jazdy wyświetlała sie kontrolka od rezerwy choć paliwa miałem więcej.

Kilka razy gasiłem i odpalałem auto ale bez rezultatów.

Po podłaczeniu kompa i odpaleniu INPY wyswietlil sie komunikat.

http://s2.ifotos.pl/mini/IMG201508_sprqwpa.jpg

 

Skasowałem go kilka razy ale po odpaleniu auta dalej to samo

 

Czhy ktoś z Was spotkał się z takim problemem

Edytowane przez mirasextra
Opublikowano

Znaczy to, że wszystkie systemy zepsuły Ci sie w jednym momencie ;-)

 

Tak serio to sugeruje sprawdzenie ładowania..

Miałem identyczne objawy pomogła wymiana alternatora...

 

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dodatkowo rozrusznik kręci się po odpaleniu ok 10 s . Jakby bendiks nie odbijał. Rozrusznik wyjmowalem i oddawalem do regeneracji . Wszystkie niezbędne elementy zostali wymienione szczotki tuleje wirnik i bendiks.
Opublikowano

Auto odstawilem do znajomego warsztatu ale póki co rozkładają ręce. Nie mogą podpiąć się pod kompa. Muszą zamówić specjalne złącze. Zastanawiają się czy to nie jest czujnik położenia wału...

Co o tym myślicie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 powody wariowania kopa w e60 : wadliwe ładowaniwe za durze lub za niskie i wadliwa klema IBS na kablu minus , zeby ją sprawdzic wypiąć z niej cienkie przewody
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Udało mi się podłączyć przez INPE i zczytac kilka błędów. Mogę wrzucić może to coś podpowie. Martwi mnie sprawa rozruchu i błędu z pompą paliwa bo to raczej nie jest powiązane z abs pompa lub czujnikiem
Opublikowano
A jakie masz napięcie na akumulatorze po wyłączeniu silnika? W E60 zdychający akumulator bardzo często powoduje wariowanie elektroniki.
Opublikowano

Napięcie ok 12.6V

Po ładowaniu prostownikiem wychodziło 12.9V bo w związku z wielokrotnymi próbami odpalenia padał mi akumulator

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wrzuć zrzuty z INPY to morze coś poradzimy
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Rozwiazales kolego problem mam to samo walcze z tym od przeszlo 2 lat i juz myslalem ze problem mam z glowy po wymianie sterownika swiec zarowych przez 2 lata 80k km mialem totalny spokuj az do dzis :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.