Skocz do zawartości

problem z temperatura i odpowierzeniem ukladu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=72&t=117890

 

 

po wymianie silnika chcialem dzis zalac uklad plynem Mannola g11 niebieski przed wlaniem plynu przeplukalem auto woda z octem i soda. potem wypukalem sama woda.

zastosowalem sie do instrukcji http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=9987 uprzednio stawiajac jeszcze auto pod katem 45stopni.

przegonilem auto i gaszac silnik odkrecalem odpowietrzniki, zakrecajac je potem i uciskajac weze, do momentu az uklad nie zaciagal plynu i lecial ciagly strumien przy obrotach 1600rpm. / staralem sie odpowietrzyc uklad przez 1.5h i dalej to samo.

poziom plynu jest w normie i nie widac babli.

objawy sa takie ze waz powrotny z chlodnicy jest letni lub zimny ,chlodnica zimna, a temperatura na tescie nr. 7 dochodzi nawet do 104stopni. ogrzewanie dziala normalnie, temperatura na zegarze nie wychodzi poza polowe.

zauwazylem iz wiskoza pracuje ciagle jakby byla na podwyzszonych obrotach, na zimnym i cieplym silniku tak samo chodzi, co prawda nie da jej sie obrocic w latwy sposob gdy silnik nie chodzi, a ze wzrostem obrotow tez rosnie szybkosc jej obracania ale huczy jakby startowal samolot. slychac ja nawet podczas jazdy przy 5tys. nie wydaje mi sie to normalne i czasami mam wrazenie ze moze cos sie urwac.

prosilbym o rade jak szybko i skutecznie sprawdzic wiskoze zamontowana w aucie?

jaka temperatura pracy silnika w bmw e39 ben. jest optymalna?

czy powyzej opisany problem moze dotyczyc rowniez termostatu(tak tez podejrzewam jednak chcialbym rozwiac inne watpliwosci).

 

moge wrzucic krotki film z pracy silnika na yt

Opublikowano
dodam że po każdej przejażdżce mam wrażenie jakby układ się przypowietrzal bo węże nie są całkowicie pozbawione powietrznej , poziom płynu w zbiorniczku też wzrasta
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zebys jeszcze wspomniał co masz za silnik zanim ci zamkną ten temat...

 

Zmień visco a resztę masz OK.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

104 stopnie to w przypadku R6 za dużo, w przypadku v8 ciut za mało.

Więc być może szukasz dziury w całym :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oj tam za dużo.

Test 7 to bzdury więc jak mu dochodzi do 104 < pewnie na postoju> to nic nadzwyczajnego.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
co może być skutkiem jeżeli wiskoza chodzi jak na załączonym filmiku , temperatura jest taka jak opisałem więc jak nie wymienie od razu tej wiskozy to głowicą pęknie czy coś ?
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.