Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem posiadaczem bmw E60

Jednak od paru lat handluje motocyklami bmw.

Postanowiłem zakupić ICOM oczywiście wiadomo z skąd

Wersja ISTA D działa przy każdym motocyklu.

Jednak mamy problem z istą-p

a mianowicie:

Nie chce się łączyć z nowymi modelami od 2012:

BMW K 1600 GT/GTL

oraz BMW r 1200 RT

Mimo iż na tym samym kablu łączy się z istą d.

Program i komp jest ok na pewno.

Problem tkwi w kablu według nas.

Mam kolege w serwisie bmw i kiedy przywiózł swój kabel wszystko działa na ista-p.

Na chińskich kablach ruszają tylko stare modele w iscie P.

Na iscie D nie ma to żadnej różnicy. Kazdy motor rusza.

Mozecie mi pomóc?

Przy modelu k 1600 gtl pojawia się komunikat:

brak łączności z DMS>

 

pomocy.

gdzie kupić kabel orginalny lub inny który to ogarnie.

znam gosci któy ma tego samego icoma ale nie chce powiedziec skad ma kabel(mu wszystko śmiga.

 

pomocy

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie jest tak jak w serii F (samochody ) diagnostyka jest po CAN (w obd CAN L pin 6 i CAN H pin 14) ale nie można robić programowania,

programowanie tylko po linii Ethernet ( w obd to pin 3 ,11,12,13 i uruchomienie portu połączenie pinu 8 z 16 przez rezystor 511ohm)

Nie znam się na motocyklch BMW nawet nie wiem jak dokładnie wygląda złączę obd , ale jak icom łączy się z ori przejściówką to masz nie te piny

w starej do 2012 roku , sama przejściówka to zwykłe kable pod odpowiednie piny do icom, magistrala CAN też była przez 2012 rokiem w motocyklach

tak samo po 2012 roku.

poszukaj na http://www.google.pl/aclk?sa=L&ai=C48DqOVzxVfqIEM7ZbZHAnKAOnbjllQettfOtjwKg5KOSNwgAEAFg6YSAgOQayAEBqQIRihmq5sGRPqoEH0_QhW5cygEeE652feJ19mjGwge53PKeexWeao47S4q6BRMI78be66HsxwIVRFcaCh3JcQntygUAgAfNkYo9iAcBkAcCqAemvhvYBwE&ei=OVzxVa_GC8SuacnjpegO&sig=AOD64_1rxxFvp_xIaB9Jex1PHI6_BEda-g&clui=0&rct=j&q=&sqi=2&ved=0CB0Q0QxqFQoTCO_G3uuh7McCFURXGgodyXEJ7Q&adurl=http://llliiililillIi.iiiilliiiiilli.iIiliill.ililiiIlillIi.com/IiIl6plTRx

  • 3 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kupić oryginalny ICOM D w serwisie lub innym sklepie ,

chiński icom D to tylko przejściówka, a icom D ori to elektronika też,

ale należny sprawdzić czy będą ze sobą współpracować ,

już nie ma w sprzedaży icom D z zestawem ICOM A2 , teraz jest icom NEXT oparty na architekturze procesora ARM i do niego obecnie jest

sprzedawany icom D dla motocykli , chociaż bmw AG informuje że sprzęt dodatkowy (jak ICOM B, C, D ) jest kompatybilny wstecz ze starszymi icom

i odwrotnie też czyli nowy icom NEXT ze starszym osprzętem , co niestety nie przekłada się całkowicie w rzeczywistości. :D

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,


Mam ten sam problem motocykl BMW 1200RT 2014 , ista D działa poprawnie a ISTA P po zczytaniu nr vinu wyskakuje info :


Brak łącznosci z DME ( podlaczony pojazd nie jest mozliwy do programowania i dlatego nie moze byc obslugiwany za pomoca ISTA P .


Jakie jest rozwiazanie tego problemu ? Din76 pisal zeby kupić orginalny kabel redukcja z okraglego gniazda motocyklowego na OBD ale czy to zalatwi problem ? Czy ktoś to sprawdzał ?


Ewentualnie jest jakiś inny sposob kodowania programowania doposażania nowszych modeli motocykli BMW tak jak np ESYS dla serii F G ??

  • 2 lata później...
  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.