Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Biorę oczywiście M pakiet, ale zostanę przy skórze bo przy małym dziecku i psie alkantare trudniej będzie utrzymać w czystości.

Auto planuję mieć 3 lata - już w tym czasie szyber może zacząć skrzypieć? Jakoś zawsze chciałem mieć szklany dach w aucie - na prawdę obniża on aż tak wysokość  wnętrza? mam 196 cm i jakoś nigdy nie miałem problemu z zmieszczeniem się w aucie.

 

Zastanawiam się też czy brać to adaptacyjne zawieszenie - wszyscy sprzedawcy w BMW mówią że nie warto, mało kto to bierze, a samo zawieszenie wiele nie zmienia. Czy hamulce M są warte dopłaty?

 

Czy w tym silniku występuje tzw launch control?

Opublikowano
Biorę oczywiście M pakiet, ale zostanę przy skórze bo przy małym dziecku i psie alkantare trudniej będzie utrzymać w czystości.Auto planuję mieć 3 lata - już w tym czasie szyber może zacząć skrzypieć? Jakoś zawsze chciałem mieć szklany dach w aucie - na prawdę obniża on aż tak wysokość wnętrza? mam 196 cm i jakoś nigdy nie miałem problemu z zmieszczeniem się w aucie.Zastanawiam się też czy brać to adaptacyjne zawieszenie - wszyscy sprzedawcy w BMW mówią że nie warto, mało kto to bierze, a samo zawieszenie wiele nie zmienia. Czy hamulce M są warte dopłaty?

 

Hamulce aboslutnie warte dopłaty, adaptacyjne zawieszenie też, tym bardziej, że bierzesz xDrive. Też się mocno zatsanawiałem i szukałem opinii, ale wiem, że zrobiłem bardzo dobrze - chcę miękko to jest, chce twradziej to mam :)

 

Co do szyberdachu z tym skrzypieniem to chyba lekka przesada :) ale przy Twoim wzroście to już nie ;) Poszukaj takiego auta w Twojej okolicy nowe/uzywane, siadaj za kierownicę i sam oceń - sprawdzalii dla mnie w BWM i te 3cm to niby nie jest wiele, ale...sam musisz ocenić. Podsufitka wygląda jak napompowana :) a dla tylnego rzędu siedzeń ma wycięcia na głowy pasażerów :mrgreen: co nie zmienia faktu, że z szyber dachem auto wygląda pięknie!

 

Co do samych sprzedawców...większość z nich kompletnie nie wie co sprzedaje i nie zna poszczególnych opcji modeli oraz co one dają. Ja sprzedając węgiel wiem o nim wszystko :)

Opublikowano
johnnym3m -> miałeś już jazdy testowe? Jak nie to przejedź się jakąś czwórką i oceń czy jest dla ciebie za miękko i potrzebujesz adaptacyjnego zawiasu. To ty powinieneś wiedzieć najlepiej w końcu to ty będziesz tym autem jeździł a nie ktoś z forum :P Ja mam zwykły zawias i nie żałuję, na 19'' nie brakuje mi na co dzień twardości, ale to powinieneś sam ocenić przed zakupem. Hamulce M robią robotę i wyglądają także od siebie polecam. Co do launch control to z tego co wiem powiązane jest to ze sportową wersją skrzyni, w 428 i sport. skrzyni launch control jest.
Opublikowano

Jeździłem 4 GC z x drive bez adaptacyjnego zawieszenia i jak dla mnie było ok, nie miałem żadnych zarzutów. Dotychczas jeździłem na twardym zawieszeniu więc jestem przyzwyczajony do braku komfortu, jednak z racji że auto ma być trochę bardziej rodzinne niż dotychczas to zastanawiam się nad tym adaptacyjnym zawieszeniem. Nigdy nie jeździłem z adaptacyjnym zawieszeniem i dlatego szukam porady u osób które mają.

 

Czy ktoś ma może jakieś zdjęcia podsufitki 4 GC z szyberdachem?

 

Czy a 4 GC w serii jest tempomat? Czy można ten paskudny znaczek na tylnej bocznej szybie odkleić?

 

Alkantara fajnie i sportowo wygląda, ale przy dziecku i psie w samochodzie skóra jest praktyczniejsza.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Czy ktoś ma może jakieś zdjęcia podsufitki 4 GC z szyberdachem?

Jak nadal Ci zależy to mogę jutro w dzień zrobić.

 

Czy można ten paskudny znaczek na tylnej bocznej szybie odkleić?

Można, ja u siebie odkleiłem.

 

Alkantara fajnie i sportowo wygląda, ale przy dziecku i psie w samochodzie skóra jest praktyczniejsza.

Mam dzieci i alkantarę - jest OK :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poprzednie auta to albo alcantara albo materiał albo półskóra, na pokładzie z dzieciakami. Teraz się zachciało pełnej "skóry" i w zimie zimno w tyłek zanim stołek zacznie grzać.

A co do innych materiałów żadnych problemów nie było...

 

With mobilephone sent.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam :D dawno mnie tu nie było. Postanowiłem czekać na LCI, nie wiedziałem ze tak długo to potrwa. Do dotychczasowej konfiguracji postanowiłem dorzucić pare elementów pakietu M Performance ponieważ ostatnio siedziałem w takiej i sportowe akcenty zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Moja konf 99% zostaje:

Gran Coupe xDrive

-biel alpejska

-pakiet M

-koła 19' 442M

-skrzynia aut. sportowa

-lusterka składane elektrycznie przyciemniane

-szyby przyciemniane

-czujniki parkowania przód/tył

-kamera cofania

-ogrzewanie foteli przód

-podparcie ledźwiowe

-audio HK

-navi Prof.(patite connecteddrive plus)

-integracja z tel

-wielofunkcyjny zestaw wskaźników 10.25 (ogromna zaleta LCI, świetnie wyglada, zwykłe zegary IMO juz powoli trącą myszką)

-pakiet Repair 3lata

 

Jedyna opcja na którą nie moge sie zdecydowac to full LED przód. Widziałem je na żywo tydzień temu, wyglądaja obłędnie ale sporo sobie za nie życzą(zdecyduje w ostatniej chwili)

Oferta na elementy M Perf jest bardzo atrakcyjna, dostałem 25% rabatu od każdego zamówionego elementu od razu z montażem.

grill czarny połysk, folie boczne, dyfuzor tylny koniecznie,osłony wnetrza karbon/alcantara. Te opcje są pewne. Teraz elementy na ktore nie moge sie zdecydowac.

 

Wydech M Perf mogą załozyc z 30i lub z 40i w tej samej cenie. Wiem że ten z 40i to inna bajka pod względem brzmienia ale nie wiem czy to nie za duzo i czy nie bedzie po pewnym czasie to przeszkadzało podczas normalnej jazdy. Napiszcie co myslicie. (dodatkowo uważam że wizualnie z dyfuzorem lepiej wygladaja koncówki podwójne po jednej stronie czyli te z 30i)

Kolejna sprawa to splitter. Wizualnie KOSMOS. Jesli bym się na niego decydował to byłbym w stanie zrezygnować z full Ledów właśnie na rzecz tego elementu, pytanie po jakim czasie pęknie mi cały przedni zderzak. :D Jazda i parkowanie w Krakowie to masakra, wszędzie musiałbym parkować tyłem a nie zawsze się da. Tylny spoiler jakos niekoniecznie. Ostatnia rzecz to dodatkowe elementy wnetrza w karbonie. Poza listwami carbon/alcantara rozważam także podłokietnik M Perf(ten standardowy jest z jakiegoś skaju, na pewno nie skóra, to mnie troche odraża). Wtedy można zamówić też ręczny M Perf. Fajnie to współgra. Są też osłony lewarka skrzyni w karbonie oraz nakładka przełącznika zmiany biegów z alcantary.

 

Na początku byłem zdecydowany na wszystkie te elementy ale wiem że po pewnym czasie ilość tych sportowych akcentów i funkcjonalność może mnie trochę przytłoczyć.

Napiszcie proszę z czego byście ewentualnie zrezygnowali/zamienili. Jestem otwarty na propozycje :D

  • Moderatorzy
Opublikowano

Przy czterocylindrowym silniku wydech brzmi tak samo obojętnie czy jest z 30i czy z 40i.

Obydwa słuchałem na żywo :)

Opublikowano
Tylko wrzuciłem filmiki. Słuchałem obu na żywo i jest znacząca róznica. Nie mówie że nagle R4 brzmi jak R6 ale dzwiek jest inny.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie, jeździłem w dwóch wariantach, w trybie sport + itp, zero różnicy.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tylko wrzuciłem filmiki. Słuchałem obu na żywo i jest znacząca róznica. Nie mówie że nagle R4 brzmi jak R6 ale dzwiek jest inny.

 

R6 to też nie V8 :D :mrgreen:

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.