Skocz do zawartości

320d 136KM, zmiana dyfra z manuala 2.47 na z automatu 3.07


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych posiadaczy najlepszych samochodów na świecie :D Mam pytanie odnośnie zmiany dyfra 2.47 na 3.07. Oba występowały w 320d m47 tyle, że jeden w manualu (2.47), a drugi w automacie (3.07). Mniemam, że będzie pasował więc o to nie pytam, ale zastanawia mnie jak bardzo auto się zamuli przy wyższych prędkościach i jak bardzo spadnie prędkość maksymalna. Dodam, że mój diesel ma 136KM + (wyraźnie szybszy niż 323i i nieco słabszy niż 328i) bo być może ma to jakieś znaczenie. Poradźcie proszę, czy gra jest warta świeczki bo mój dyfer niedługo będzie "zamiłowany" i szukam już powoli kolejnego.

 

Z góry dziękuję za pomoc :cool2:

Opublikowano
Dodam, że mój diesel ma 136KM + (wyraźnie szybszy niż 323i i nieco słabszy niż 328i)
.

Az mi sie nie chce wierzyc, chyba ze mowisz o sprincie od 0-100 i w tych 323/28 siedza sredni kierowcy...

A teraz ile wynosi v-max i przy jakich obrotach?

Zakladajac taki dyfer na pewno troche oszczedzisz na paliwie, szczegolnie w trasie przy predkosciach autostradowych.

EDIT: dopiero teraz doczytalem - chcesz zmienic 2.47 na 3.07 wiec przelozenia bedziesz mial krotsze.

Plusy - lepsze przyspieszenie..

Minusy - mniejszy v-max, glosniejsza jazda w trasie no i wieksze spalanie...

Opublikowano
Dodam, że mój diesel ma 136KM + (wyraźnie szybszy niż 323i i nieco słabszy niż 328i)
.

Az mi sie nie chce wierzyc, chyba ze mowisz o sprincie od 0-100 i w tych 323/28 siedza sredni kierowcy...

A teraz ile wynosi v-max i przy jakich obrotach?

Zakladajac taki dyfer na pewno troche oszczedzisz na paliwie, szczegolnie w trasie przy predkosciach autostradowych.

 

 

Jeśli chodzi o v-max i obroty to przy 220km/h ma ok 4100-4200, a szybciej jeszcze nie miałem okazji jechać.

 

I w sprincie i z rolki i w normalnym użytkowaniu jest wyraźnie żwawszy od 323i. Nie wiem, może nie miałeś styczności z dieslem po zmianie mapy, ale nie o to tu chodzi. Mimo wszystko dzięki za odpowiedź, a napisałem o tym żeby mieć wyobrażenie jak jeździ i jak może wpłynąć na tą jazdę krótszy dyfer.

Opublikowano

I duzo szybciej bys pewnie nie pojechal, mi sie koncza obroty (4500obr/min - sprawdzane raz z ciekawosci)) przy 230km/h, jak widac w podpisie tez mam auto po programie.

Z nowym dyfrem watpie zebys osiagnal 200km/h, spalanie wzrosnie, ale na pewno poprawi sie elastycznosc..

Opublikowano
I duzo szybciej bys pewnie nie pojechal, mi sie koncza obroty (4500obr/min - sprawdzane raz z ciekawosci)) przy 230km/h, jak widac w podpisie tez mam auto po programie.

Z nowym dyfrem watpie zebys osiagnal 200km/h, spalanie wzrosnie, ale na pewno poprawi sie elastycznosc..

 

 

Przepraszam, nie zauważyłem, faktycznie masz diesla + ;) Jestem nowy na tym forum. Ok, dzięki sądzę, że jednak nie ma sensu zmiana na krótszy. Czyli wezmę pod uwagę taki jak mam. Z tego, co się orientuje to m47n jest dyfer 2.56... Ciekawi mnie, czy taki też będzie pasował. Nie chodzi o sprinty spod świateł bo wystarczy mi na razie to co jest, ale zwiększyłoby to pole manewru w poszukiwaniach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.