Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, przymierzam się do zmiany samochodu. Interesuje mnie e92 330d lub 335d. Jedyne czego się obawiam w tych samochodach to ich prowadzenia, a dokładniej podsterowności. Zdaję sobie sprawę że to bmw, rwd i ma rozkład masy bliski 50/50 ale mimo wszystko żeliwny blok m57 i cała reszta waży swoje. Obecnie posiadam mini cooper s r56 i pomimo tego że to fwd, to uważam że prowadzi się świetnie i dostarcza mnóstwo frajdy z jazdy. Różnica masy pomiędzy r56 a e92 to blisko 450kg. Przyznam szczerze, że trochę się obawiam tej wagi e92 i przez to uważam że może być mniej ciekawe w prowadzeniu niż mini. Czy przesiadając się z coopera s do e92 z r6 dieslem mam się spodziewać dużego pogorszenia właściwości jezdnych, czy pomimo swojej wagi nie jest aż tak źle?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Okazjonalnie jeżdżę e91 330d N57 z automatem po torze i wg. prowadzi się świetnie. Fakt, czuć troszkę ciężki przód, ale na pewno nie można tego nazwać płóżeniem. Bez trudu nawiązuję walkę z mocnymi i dużo lżejszymi autami - a trzeba zaznaczyć, że moje dziadostwo waży prawie 1,7t ! Dużo lepiej w zakrętach i przy wysokich prędkościach auto zachowuje się na dobrych oponach run flat - ja z racji faktu, że używam auta na co dzień zrezygnowałem z nich na rzecz komfortu. Generalnie żadne seryjne kombi nie jeździ tak fajnie jak e91 z m pakietem, moim zdaniem. Wcześniej miełem e92 330d z m57 i było bardzo podobnie.
Opublikowano
Uczucie przyczepnosci jak na rollercosterze nie ma mowy o zadnej nadsterownosci ani pod przy normalnej jezdzie na suchym i mokrym. Uwazaj na "plomby" W moim przypadku N57 6sec do setki plus swietnie radzace sobie ESP (jak ktos je lubi) spowoduje ze pokochasz te auto za dobre wykonanie i swietne prowadzenie i niskie zuzycie paliwa oraz milo warkoczacy silnik. Minus to run flat 19cali i 35 profil ktory srednio tłumi nierownosci (plomby) :nienie: Mialem E91 i uwazam ze "przepasc" w prowadzeniu.
Londyn
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Hej,

 

jestem właścicielem e 91 330d 240 KM i 570 Nm, samochód troche waży ale prowadzi się świetnie jeszcze nigdy nie miałem tyle radości z jazdy :twisted:

moment robi swoje a gang silnika jest wspaniały a wydech to poezja, według mnie nie będziesz żałował decyzji w dodatku gdybyś dostał z M-pakietowym zawieszeniem i dynamic drive ( system zapobiegający przechyłom auta na zakrętach ) to będzie się świetnie trzymał drogi :D polecam :D

ale najpierw radzę przejechać się takim BMW i sam będziesz wiedział czy to auto jest dla ciebie!!!

e92 nigdy nie jeżdzilem ale skoro touringa się tak prowadzi to coupe tym bardziej powinno być dynamiczne i bardziej przystosowanne do sportowej jazdy :cool2: pozdro

Opublikowano
Ja sie wlasnie przesiadlem z mini coopera ale z R50 wiec nie ma porownania do R56 niemniej skok w komforcie znaczny i juz bym nie wrocil do miniaka. Natomiast jestem z tych co maja cykora z RWD dlatego obydwa BMW mam x-drive ktore wg mnie bardzo pomagaja zima (opinie sa rozne) w tym 330xd z podniesiona moca.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Uczucie przyczepnosci jak na rollercosterze nie ma mowy o zadnej nadsterownosci ani pod przy normalnej jezdzie na suchym i mokrym. Uwazaj na "plomby" W moim przypadku N57 6sec do setki plus swietnie radzace sobie ESP (jak ktos je lubi) spowoduje ze pokochasz te auto za dobre wykonanie i swietne prowadzenie i niskie zuzycie paliwa oraz milo warkoczacy silnik. Minus to run flat 19cali i 35 profil ktory srednio tłumi nierownosci (plomby) :nienie: Mialem E91 i uwazam ze "przepasc" w prowadzeniu.

 

A z jakim silnikem i zawieszeniem miales te e91? Mam nadzieje że nie porównujesz 320 na zwykłym zawiasie?!

Mam e91 330d zawieszenie m-pakietowe i jedyne co ogranicza te auto to opony które wpadają w poslizg/nadsterownosc.

Teraz bym założył szersze na tył (mam 225)

Jeździłem coupe (taki sam motor i zawias) i wedlug mnie różnica jest bardzo mala!

Jak ktoś lubi jeździć "wozem drabiniastym" :mrgreen: to super auto!

Opublikowano
Hej,

 

jestem właścicielem e 91 330d 240 KM i 570 Nm, samochód troche waży ale prowadzi się świetnie jeszcze nigdy nie miałem tyle radości z jazdy :twisted:

moment robi swoje a gang silnika jest wspaniały a wydech to poezja, według mnie nie będziesz żałował decyzji w dodatku gdybyś dostał z M-pakietowym zawieszeniem i dynamic drive ( system zapobiegający przechyłom auta na zakrętach ) to będzie się świetnie trzymał drogi :D polecam :D

ale najpierw radzę przejechać się takim BMW i sam będziesz wiedział czy to auto jest dla ciebie!!!

e92 nigdy nie jeżdzilem ale skoro touringa się tak prowadzi to coupe tym bardziej powinno być dynamiczne i bardziej przystosowanne do sportowej jazdy :cool2: pozdro

 

Dynamic Drive nie występował w E9x.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Prowadzenie 330d jest spoko, ale na run-flatach na ladnej nawierzchni jeździ dużo lepiej niż na zwykłych.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.